Emätin kutistunut vähäisen seksin vuoksi
Kiva olla yli nelikymppinen, jolla tiukka, kuin teinillä, koska kutistunut vähäisestä seksin harrastamisesta. Seksiä vain muutaman kerran vuodessa. Sattuu myös melko lailla, kun miehet ei meinaa mahtua millään sisälle. Hävettää ja ahdistaa koko asia. En kehtaa puhua tästä kellekään ja tunnen olevani viallinen.
Kommentit (37)
Nonn nii. Kaikki toivo mennyt, kun mulla vehje vain paisuu kun ikää on tullut. Ei mahdu kai kohta mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut yhdynnässä nyt kuuteen vuoteen. Saa nähdä miten käy, jos joskus vielä päädyn jonkun kanssa sänkyyn.
Mä voin auttaa, sormilla ja liukkarilla ensin! Sitten isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Nonn nii. Kaikki toivo mennyt, kun mulla vehje vain paisuu kun ikää on tullut. Ei mahdu kai kohta mihinkään![/
///Laita kylmään veteen. Kyllä se sitten
kutistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormet olemassa ja dildoja kaupassa joilla voi harjoittaa. Tai ruokakaupasta porkkanaa, makkaraa, kurkkua, kesäkurpitsaa.
Joopa jooo.... ei ole sulla kokemusta ongelmasta, kun kuvittelet, että noista olisi jotain iloa.
Miten ihmeessä nuo ei voi apn ongelmaan auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormet olemassa ja dildoja kaupassa joilla voi harjoittaa. Tai ruokakaupasta porkkanaa, makkaraa, kurkkua, kesäkurpitsaa.
Joopa jooo.... ei ole sulla kokemusta ongelmasta, kun kuvittelet, että noista olisi jotain iloa.
Miten ihmeessä nuo ei voi apn ongelmaan auttaa?
Niinpä, ei se pillu tiedä onko siellä dildo vai penis. Taitaa ongelma olla pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kutistuu myös jos on lantionpohjan lihakset on menneet ylikireiksi. Vaimolle kävi näin kun oli pientä kremppaa pillusta. Oli ollut nuoresta lähtien jo kireät ja voimakkaat. Oli ongelmaa yhdynnöissä pari vuotta ja tuntui menevän vain vaikeammaksi. Muutenkin kaluni ollut liian paksu. Suostui vihdoin menemään pimppifyssarille kun patistin. Venyttelyt ja yksilöidyt treeniohjeet auttoivat ja nyt maittaa naiminen taas ilman ongelmia. On helpottanut todella paljon tilannetta. Rentous on palannut ja sitä myöten lihakset on taas voimistuneet.. Vanha suositus pimppifyssareille. Pelasti meidän seksielämän.
Mä olen puheittesi perusteella käsittänyt, että sun ansiosta teillä seksielämä on ollut niin fantsua. Mutta kiva, että alkaa totuus jo tulemaan ilmi.
ajoin sisään erästä rouvaa joka oli ollut 5v ilman munaa kuivassa suhteessa, kun aloin sovittaa kaljupäistä kostajaa sisään tuntui että piti edetä pikkuhiljaa ja kullinpää ikään kuin aurasi umpeen vakoa auki. tuli nuoruus mieleen kun sisäänajoin neitsyeitä joutessani. kyllä oli tiukkaa ja mällikin irtosi kuin nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutistuu myös jos on lantionpohjan lihakset on menneet ylikireiksi. Vaimolle kävi näin kun oli pientä kremppaa pillusta. Oli ollut nuoresta lähtien jo kireät ja voimakkaat. Oli ongelmaa yhdynnöissä pari vuotta ja tuntui menevän vain vaikeammaksi. Muutenkin kaluni ollut liian paksu. Suostui vihdoin menemään pimppifyssarille kun patistin. Venyttelyt ja yksilöidyt treeniohjeet auttoivat ja nyt maittaa naiminen taas ilman ongelmia. On helpottanut todella paljon tilannetta. Rentous on palannut ja sitä myöten lihakset on taas voimistuneet.. Vanha suositus pimppifyssareille. Pelasti meidän seksielämän.
Mä olen puheittesi perusteella käsittänyt, että sun ansiosta teillä seksielämä on ollut niin fantsua. Mutta kiva, että alkaa totuus jo tulemaan ilmi.
Tuo on lyhyt parin vuoden jakso pitkässä 47v suhteessa. Silti oli seksiä kerran viikossa sinäkin aikana. Monen tekijän summa, hormoonikorvaushoidon lopettaminen osui siihen samaan ja saattoi jopa vaikuttaa eniten. Vaimo meinasi tuskastua yhdyntöjen vaikeutumiseen, itse taasen loin uskoa, että tilanne on korjattavissa, kuten olikin. Miehen täytyy tukea silloin kun on sen paikka. Totta kai olin kauhuissani, että loppuuko yhdynnät kokonaan. Mutta nyt paistaa taas aurinko ja fiilistelty pidemmän kaavan kautta, eikä nallikaan pala niin herkästi. Pillu on tiukka vieläkin mutta hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut yhdynnässä nyt kuuteen vuoteen. Saa nähdä miten käy, jos joskus vielä päädyn jonkun kanssa sänkyyn.
Aloita uusi seksielämä minun kanssani, minulla on pieni kulli.
Varo vaan, kuivuu vielä kokonaan pois
Osta dilataatioputket tai erikokoisia dildoja. Niillä päivittäin tai muutaman kerran viikossa liukuvoiteen kanssa.
Lyödään hynttyyt yhteen. Mulla on käytön puutteen vuoks penis kutistunu, ei pitäs sattua tiukkaankaan, ja reenaamalla päästään molemmat takas alkuperäsiin mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vaimoni ei ollut yhdynnässä myöskään kuuteen vuoteen ennen minua ja jännitti kauheasti. Häntä sanoi jonkun ajan päästä että eka kertamme jännitti häntä kovasti. Onneksi älysin itsekin silloun että eipä ole naisenibolla pitkään aikaan saanut ja enkä heti kammennut päälle vaikka muna oli kuin rautakanki. Siitä se lähti sujumaan ja nykyään ollaan ihan normaalisti useamman kerran viikossa.
Tääl ois kans AP:lle siedätyshoitoa tarjolla... Ihan ilimatteex...
m47
Vesimeloni