Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Onko toi Sofia jonkun mielestä jotenkin kiinnostava nainen? Ei ole sanonut mitään merkityksellistä jos ylipäätään sanoo jotain. Ja nyt ei kestä, että hänestä ei oltaisi kiinnostuneita. Pitää vaan yritää sanoa, että hänhän ei ollut kiinnostunut Joonaksesta. Sanoi alussa toivovansa mieheltä samaa energiaa?? Siis niinku ei ollenkaan energiaa vai?
Villestä tulee jotenkin ärsyttävä fiilis.
Sofialla korkeet standartit... hmm
Vierailija kirjoitti:
Iskekää joku nyt toi Mikaela. Se on kuuma.
T. Mikaelan äiti
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sofia jonkun mielestä jotenkin kiinnostava nainen? Ei ole sanonut mitään merkityksellistä jos ylipäätään sanoo jotain. Ja nyt ei kestä, että hänestä ei oltaisi kiinnostuneita. Pitää vaan yritää sanoa, että hänhän ei ollut kiinnostunut Joonaksesta. Sanoi alussa toivovansa mieheltä samaa energiaa?? Siis niinku ei ollenkaan energiaa vai?
Yrittää epätoivoisesti löytää parin, ettei tipu pois tuolta sinkkuna.
Onko toi Isabella jotenkin levoton. Koko ajan tosiaan hyppii ja kiljahtelee ja eipä nyt kovin puhu järkeviä asioita. Oikeasti huoh......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt UK n jaksoista, mutta tämä Suomi versio on yhtä tylsä kuin Italialais-versiokin.
Jaksoin katsoa eka valinta seremonian ja tämän päiväisen, mutta itse jaksoja en ole jaksanut katsoa.
Olenko jo liian vanha katsomaan tätä ? Ehkä.
Ja ehkei minun pitäisi edes kommentoida tätä ohjelmaa, jos ei edes nappaa koko Suomi formaatti.Anteeksi Espanja love island on yhtä tylsä kuin Suomi- versiokin.
Ja kummassakin on tylsistä tylsin juonto verrattuna Brittien isäntä ääneen.
Voice-overeista samaa mieltä, mutta onhan Espanjan versiossa nyt DRAAMAA!! Ihan liiankin kanssa...
Sofian käytös oli myös surkuhupaisaa. Minun mielestäni on todella tasapaksun (siis henkisesti) ja tosikon oloinen nuori nainen. Ja tuo "korkeat standardit" -heitto oli kyllä säälittävä yritys nokitella.
Ilmeisesti ahdistus sesonki käynnissä porukalla.
Noh eiköhän se posi sieltä viel löydy.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla korkeet standartit... hmm
Tää heitto oli siis niin! Myötähäpesin. On aika isot luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää epätoivoisesti löytää parin, ettei tipu pois tuolta sinkkuna.
Joo, epävarmuus ja epätoivo paistaa kilsojen päähän.
Vähän sama fiilis tulee hänestä kuin siitä yhden kauden vaaleasta Jennistä, joka pakkomielteisesti halusi löytää parin ja sitä sitten vatvottiin puolet ohjelma-ajasta...
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ahdistus sesonki käynnissä porukalla.
Noh eiköhän se posi sieltä viel löydy.
Ei tällä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsastaako Jossu? Oon katsellu nyt useamminkin ja mielestäni kyllä.
Minunkin mielestä karsastaa ja Sofialla on vihreä tukka- vaalennus ja kloorivesikö?
Katsoin Sofian insta-kuvat ja hänellä on kuvissa sekä ihan onnistunut blondi että punainen tukka. Molemmat näyttää hyviltä. Onko sitten käynyt joku moka kampaajalla tai jos itse värjännyt ja hiukset sen takia taittavat keltaiseen/vihreään.
Sofia on kyllä muuten ulkonäöltään huomiota herättävän ja upean persoonallinen . Ja hän kai olikin tehnyt mallin hommia.
Sofiahan on nimenomaan täysin persoonaton. Hajuton, mauton, väritön niin sisäisesti kuin ulkoisesti ilman minkäänlaista tarttumapintaa. Itsevarmuus saattaisi luoda toisenlaisen kuvan, mutta kovin on epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsastaako Jossu? Oon katsellu nyt useamminkin ja mielestäni kyllä.
Minunkin mielestä karsastaa ja Sofialla on vihreä tukka- vaalennus ja kloorivesikö?
Katsoin Sofian insta-kuvat ja hänellä on kuvissa sekä ihan onnistunut blondi että punainen tukka. Molemmat näyttää hyviltä. Onko sitten käynyt joku moka kampaajalla tai jos itse värjännyt ja hiukset sen takia taittavat keltaiseen/vihreään.
Sofia on kyllä muuten ulkonäöltään huomiota herättävän ja upean persoonallinen . Ja hän kai olikin tehnyt mallin hommia.
Vähän on alkanut arveluttaa nuo Sofian tarinat (tuskin on ainakaan näytösmalli ollut, kun parinvalinnassa ei osannut kävellä korkkareilla, vaan lumpusteli menemään polvet koukussa), enemmän taitaa olla wannabe-osastoa kaikki jutut.
Ja mikä kriisi tälle oman elämänsä prinsessalle tulikaan, kun JOONAS kehtasi sanoa että häntä ei kiinnosta..! Sehän olisi ollut Sofian etuoikeus todeta!
Vierailija kirjoitti:
Sofian käytös oli myös surkuhupaisaa. Minun mielestäni on todella tasapaksun (siis henkisesti) ja tosikon oloinen nuori nainen. Ja tuo "korkeat standardit" -heitto oli kyllä säälittävä yritys nokitella.
Tasan kelpais kuka vaan, jos joku tulis ja ottais... 😅
Sofia mä oon hyväsydäminen vähän tais puhua paskaa tai ainakin kritisoida Mariaa täysin samasta käytöksestä jota myös itse esitti omalle parilleen. Ai että mitkä kiusaajavibat tulee! En kestä hetkeekään tota hänen ylemmyyttä, tuo vaan paskaa fiilistä tonne.
ali tuomittu pahoinpitelystä, poistetaanko sarjasta
Iskekää joku nyt toi Mikaela. Se on kuuma.