Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
1441/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyl ihme ku kaikki mollaa Monaa, lähinnä ulkonäön perusteella, eivätkä kiinnitä siihen huomita miten hienosti hän osas heti kertoa toiselle ettei oo enää kiinnostunut, eikä oo semmonen juupas eipäs iik ääk niiku yleensä kaikki naiset. Mun mielestä hienoa itsevarmuutta kun tietää mitä haluaa ja osaa toimia ja kommunikoida sen mukaan. Mielelläni pitäisin tämmösen rehellisen ja suoran ihmisen villalla.

Kyl munki mielest ripset on vähä liian tuuheet. Muutenki tekoripset näyttää yleensä perseeltä.

Mut se miten paljon porukka dissaa hänen kroppaansa.... Aika kusipäistä meininkiä. Varsinki ku viel tiedostetaa että hän on parissa vuodessa lihonnu jonku verran, ja varmasti on aiheuttanut epävarmuutta nopeasti muuttunut kroppa ja kelatkaa jos Mona näitä kommentteja joskus lukee nii miltäköhän hänestä tuntuu.... :(

Minä en myöskään ymmärrä, miksi ylipäänsä pitää dissata ketään, syystä tai toisesta. Itse en tykkää tatuoinneista enkä tekoripsistä, mutta silti Mona on mielestäni erittäin kaunis. Vaihtaisin naamani koska tahansa, ja kropankin pienen harkinnan jälkeen. Nätit tissit näin naisen silmään. Joitakin miehiä isot tissit pelottaa.

Vierailija
1442/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsastaako Jossu? Oon katsellu nyt useamminkin ja mielestäni kyllä.

Eikä edes niin vähän... Kameraa kohti suoraan katsoessa silmät on aivan killissä. Häiritsevä piirre. Minkäs sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti Mona tippuu. Itse en oikein pitänyt hänestä missään vaiheessa, antoi alussa yliempaattisen kuvan itsestään mutta onkin jotenkin ärsyttävä oikeasti. Esittää kivaa. Ja tuo meikin/ripsien määrä häiritsee..

Mikä saa sut ajattelemaan, että vain esittää kivaa? Minusta hän ei ole missään vaiheessa sanonut tai tehnyt mitään, mikä viittaisi kivan esittämiseen.

Taitaa syy olla tuossa, ettet ole pitänyt hänestä missään vaiheessa kuten kirjoitit, eli katsot häntä vähän ikävien silmälasien läpi. Näitä omia klikkejä kannattaa aina reflektoida. Opit uutta itsestäsi, kun poraudut syihin, miksi joku niin kovasti ärsyttää. Syyt löytyy joskus yllättävän syvältä. 

Vierailija
1444/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita miehiä ei näytä yhtään naiset kiinnostavan,  mutta pakko näytellä jotainettä voitto tulisi.

Puhut vähän mutta asiaa. Möllöttävät vaan ja puhuvat keskenään. Jos tämän päivän jallitus on näin köyhää toimintaa, niin ei ihme ettei parisuhteita synny - eikä lapsia.

Jotenkin muistelisin, että miehet ovat olleet tuollaisia keskenään bondailevia vätyksiä ihan ensimmäisestä kaudesta lähtien ja naiset ovat sitä huokailleet, miten miehiä ei näyttäisi yhtään kiinnostavan minkäänlainen yhteiselo heidän kanssaan... Lopulta kuitenkin, kuin ihmeen kaupalla, ovat saaneet suhteitakin aikaiseksi.

Vierailija
1445/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vähän mutta asiaa. Möllöttävät vaan ja puhuvat keskenään. Jos tämän päivän jallitus on näin köyhää toimintaa, niin ei ihme ettei parisuhteita synny - eikä lapsia.

Miksi lapsia pitäisi syntyä? Ei kaikki parit halua lisääntyä ja maailmassa on muutenkin jo liikaa ihmisiä.

Sukupuutto on susta jees? Sittenhän ei millään enää ole mitään väliä. Mut jos on, niin tarvitaan veronmaksajia, jotta joku voi vaihtaa sulle ja mulle vaipat.

Vierailija
1446/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten katosi se Joonaksen kiinnostus Mikaelaa kohtaan? Eikö Joonas ollut tästä hyvinkin kiinnostunut alkuun, eikö ole uskaltanut pyytää juttelemaan?

Samaa olen ihmetellyt. Joonas oli heti ensimmäisenä iltana Mikaelasta kiinnostunut ja suunnitteli flirttailua brittiaksentilla.

Paulus kiinnostui, jospa solidaarisuus veljeä kohtaan voitti? Et sä voi varata kaikkia, Sofiaa, Mariaa ja vielä Mikaelaakin.

Vierailija
1447/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paulus on sellainen mihin en pystyisi ihastumaan koskaan. Olisi pelkkä kaveri.

Ensin tykkäsin Pauluksesta, mutta nyt varsinkin Mikaelan kanssa keskustellessaan on hänestä paljastunut melkoinen möläyttelijä. Hän laukoo ajattelemattomia kommentteja ja joko tietoisesti tai vahingossa haluaa sivulauseessa alleviivata, kuinka vaaditaan jotain aivan ihmeellistä, että hänet saisi ihastumaan. Kaikista pahinta että vielä alkoi sönköttämään jotain tyyliin "ex se vaan oli tarpeeksi ihana että ihastui, ja ehkä yks hänen jälkeensä."..hohhoijaa. Loukkaavaa käytöstä keskustelukumppania kohtaan.

Jos kerran mikään, kukaan tai koko kuvio kiinnosta, niin mitä hän edes tekee tuolla. Tänään varmaan taas hänen valinnan jälkeen kullaan hänen niin syvällinen avautumisensa vol 87 "Juu, ei ole kiinnostusta kuin kaverina, juu kattellaan, ei ainakaan vielä tunnu missään, ei ole mitään tunteita juu" Jaa jaa, no lähde sitten vetämään sieltä. 

Minusta tuollainen vaikeasti-ihastuminen voi kertoa myös luonteen vakaudesta. Kuka haluaisi miehen, joka on ihastunut 1000 ennen sua?  Se ettei ole sarjaihastuva ei ole loukkaavaa.

Näkisin myös näin. Kertoo, että haluaa pitää yllä jotain tasoa ja kranttuuskin on tiettyyn pisteeseen asti hyve.

Paulus vaikuttaa lisäksi introvertin oloiselta ja siihen vielä ynnättynä tuollainen "katseleva luonne", niin siinä voi kestää oma aikansa ennen kuin homma lämpenee.

Uskoisin myös, kuten joku aiemmin kommentoi, että mielenkiintoisen tapauksen osuessa kohdalle alkaa se aktiivisuustasokin nousta. Täytyy vain saada kipinä!

Vierailija
1448/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes niin vähän... Kameraa kohti suoraan katsoessa silmät on aivan killissä. Häiritsevä piirre. Minkäs sille.

Mua ei ole häirinnyt ollenkaan, hassua et jotkut takertuvat näin pieneen asiaan... Kuulostaa hankalalta elämältä. 

Vierailija
1449/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin sivuhuomautuksena: Itse huomasin asian myös heti ekassa jaksossa, koska omalla lapsella sama ongelma toisessa silmässä ihan pienestä asti.  Silmä on suoristettavissa laseilla (eli myös piilareilla) ja myös leikkauksella (näkö ei parane, mutta silmä suoristuu). Ihmettelen, että noin nuorella ihmisellä (kuin Jossu) ei asiaa ole tavalla tai toisella korjattu. Oma lapsi nyt teini-ikäinen ja joka vuosi silmälääkäri on käynyt kanssamme keskustelua, miten asia etenee ja miltä tilanne näyttää mahdollisen korjausleikkauksen osalta. Vaativissa silmäleikkauksissakin kun kehitys kehittyy ja  ne eivät nykypäivänä enää olekaan välttämättä niin iso juttu. Mutta lopulta se on tietysti henkilön oma päätös ja jos asia ei Jossua itseään häiritse, niin eipä se kenellekään kuulu. (omalle lapselle on  kauhistus olla ilman laseja / piilareita, sillä silmä karsastaa paljon ja on heti "kiinni nenässä" kun lasit ottaa pois)

Vierailija
1450/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita miehiä ei näytä yhtään naiset kiinnostavan,  mutta pakko näytellä jotainettä voitto tulisi.

Jotenkin muistelisin, että miehet ovat olleet tuollaisia keskenään bondailevia vätyksiä ihan ensimmäisestä kaudesta lähtien ja naiset ovat sitä huokailleet, miten miehiä ei näyttäisi yhtään kiinnostavan minkäänlainen yhteiselo heidän kanssaan... Lopulta kuitenkin, kuin ihmeen kaupalla, ovat saaneet suhteitakin aikaiseksi.

Kahdeksan viikkoa on pitkä aika. Tyhjillä kasseilla se eka leiriviikko menee vielä möllöttäessä, mutta viikkojen vieriessä jokainen tikanpoika alkaa etsiä puuta tai jotain muuta ihan luonnollisista syistä. Annetaan siis ajan kulua niin peittojen alla tilanne alkaa kuumeta ja se johtaa lopulta peiton heilumiseen.

Vierailija
1451/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten katosi se Joonaksen kiinnostus Mikaelaa kohtaan? Eikö Joonas ollut tästä hyvinkin kiinnostunut alkuun, eikö ole uskaltanut pyytää juttelemaan?

Samaa olen ihmetellyt. Joonas oli heti ensimmäisenä iltana Mikaelasta kiinnostunut ja suunnitteli flirttailua brittiaksentilla.

Joonaksen kohdalla puheet & teot eivät vastaa toisiaan. Jos näkee ristiriidan, kannattaa vannoa tekojen nimeen.

Ei vain ole tarpeeksi kiinnostusta. Next one, please.

Vierailija
1452/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Paulus just tuolla ole aktiivisesti mennyt jututtaan naisia, ja kyselemään heidän ajatuksiaan. En siis ihan ymmärrä kritisointia siitä. Ja ottaen huomioon, että tuli torjutuksi heti alussa, nii voi vähän lisätä varovaisuutta ihan luonnollisesti. Ainakin puheiden perusteella se on nimenomaan Paulus, joka on hakenut esim. Mikaelaa ja Mariaa juttelemaan.

Vierailija
1453/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paulus kiinnostui, jospa solidaarisuus veljeä kohtaan voitti? Et sä voi varata kaikkia, Sofiaa, Mariaa ja vielä Mikaelaakin.

Ja sitten on niitä miehiä, jotka varaavat kaikki naiset, mutta selvähän se ettei sillä pötki pitkälle tällaisessa ohjelmassa, jossa pitäisi pysyä pariutuneena...

Vierailija
1454/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Paulus just tuolla ole aktiivisesti mennyt jututtaan naisia, ja kyselemään heidän ajatuksiaan. En siis ihan ymmärrä kritisointia siitä. Ja ottaen huomioon, että tuli torjutuksi heti alussa, nii voi vähän lisätä varovaisuutta ihan luonnollisesti. Ainakin puheiden perusteella se on nimenomaan Paulus, joka on hakenut esim. Mikaelaa ja Mariaa juttelemaan.

Sekin, että mitä meille katsojille näytetään ja mitä ei.

Emme voi tietää, mitä villalla tapahtuu 24/7 ja miten paljon sitä tallennettua materiaalia jää näyttämättä.

Välissä tuntuu ettei tapahtumien eteneminen vastaa aiempaa tapahtumaketjua laisinkaan eli voi hyvin olla, että sieltä on jäätetty jotain oleellista pois ohjelmasta.

Vierailija
1455/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raskas toi Isabella-lapsi... en jaksaisi yhtään kuunnella sen ääntä ja ihme mölinää ja kirkunaa vailla mitään sisältöä

Vierailija
1456/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin sivuhuomautuksena: Itse huomasin asian myös heti ekassa jaksossa, koska omalla lapsella sama ongelma toisessa silmässä ihan pienestä asti.  Silmä on suoristettavissa laseilla (eli myös piilareilla) ja myös leikkauksella (näkö ei parane, mutta silmä suoristuu). Ihmettelen, että noin nuorella ihmisellä (kuin Jossu) ei asiaa ole tavalla tai toisella korjattu. Oma lapsi nyt teini-ikäinen ja joka vuosi silmälääkäri on käynyt kanssamme keskustelua, miten asia etenee ja miltä tilanne näyttää mahdollisen korjausleikkauksen osalta. Vaativissa silmäleikkauksissakin kun kehitys kehittyy ja  ne eivät nykypäivänä enää olekaan välttämättä niin iso juttu. Mutta lopulta se on tietysti henkilön oma päätös ja jos asia ei Jossua itseään häiritse, niin eipä se kenellekään kuulu. (omalle lapselle on  kauhistus olla ilman laseja / piilareita, sillä silmä karsastaa paljon ja on heti "kiinni nenässä" kun lasit ottaa pois)

Miksi tätä kommenttia on peukutettu alas?? Kerrottu faktat ja lopuksi todettu, että jokainen päättää itse asioistaan. Kyllä täällä on välillä omituisia reaktioita.

Vierailija
1457/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ketään joka on kauris tai härkä?

Mä olen kauris. Olisinko siis sulle sopiva puoliso? Laita viestiä xxx!

Kauriit on liian järkeviä mennäkseen tälläiseen huuhaa-tyhjäpää-showohjelmaan.

Vierailija
1458/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella raskas toi Isabella-lapsi... en jaksaisi yhtään kuunnella sen ääntä ja ihme mölinää ja kirkunaa vailla mitään sisältöä

Ja lapsihan hän onkin. Tosin jos ajattelen tuttavien samanikäisiä lapsia (esim. joiden ylppäreissä nyt keväällä vierailimme) niin kyllä suurin osa on aika paljon fiksumpia. Keskustelu ja käytös näytti onnistuvan luontevasti ilman sen suurempaa huutoa. En tietenkään tiedä, miten he käyttäytyisivät  laaaav ailandilla. Omaan elämänkokemukseen vedoten veikkaan, että Isabellan käytös on tällaista samantyyppistä vielä kolmekymppisenäkin.  Eipä se ikäkään kaikkea anna anteeksi.

Vierailija
1459/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä Kelju K Kojootti -jutusta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
1460/9593 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Sofialla venäläistaustaa? Tai virolais- latvialais- tai liettualaistaustaa?

Hermans-sukunimen omaavia on ylivoimaisesti eniten Hollannissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan