Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella raskas toi Isabella-lapsi... en jaksaisi yhtään kuunnella sen ääntä ja ihme mölinää ja kirkunaa vailla mitään sisältöä
Ja lapsihan hän onkin. Tosin jos ajattelen tuttavien samanikäisiä lapsia (esim. joiden ylppäreissä nyt keväällä vierailimme) niin kyllä suurin osa on aika paljon fiksumpia. Keskustelu ja käytös näytti onnistuvan luontevasti ilman sen suurempaa huutoa. En tietenkään tiedä, miten he käyttäytyisivät laaaav ailandilla. Omaan elämänkokemukseen vedoten veikkaan, että Isabellan käytös on tällaista samantyyppistä vielä kolmekymppisenäkin. Eipä se ikäkään kaikkea anna anteeksi.
Jatkossa jokainen tekee "lapsitestin" mennessään jonkun parikymppisen sukulaisensa luo. Jossain kohtaa tapaamista huudetaan "VIESTI" ja jäädään seuraamaan kohteen reaktioita 😎
#kirkumista #hyppimistä #ihmemölinää
Voisko seuraavaksi olla paripudotus? Seuraava on naisten valinta eli yks miessinkku lisää tarvittaisiin. Eli ei taida tulla emäntiä Paulukselle ja Joonakselle.
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan tulee seuraa uusi saarelainen? Ylihuomenna? Onko taas mies, jotta saadaan seuraavaksi tiputettua paritta jäänyt mies? Eemil tai Ville voisi lähteä.
Vai onko vaihteeksi paripudotus?
Kotiastrologi tässä taas. Kyllä on astrologisesti todella tylsä kattaus saarella! Ei tunteellisia vesimerkkejä (paitsi kalaat Niko) eikä muutenkaan ketään astrologisesti toisilleen sopivaa paria - paitsi katsojien äänestämät Samu (leijona) ja Josefiina (jouskari) olisivat olleet. Muutenkin noi leijonamiehet on yleensä raivostuttavia, Samustakaan ei saa mitään selvää.
Olisi hyvä kun olisi edes yksi skorppari tai rapu tuomassa vähän draamaa ja tunnetta.
Nyt ei ole oikein yhtäkään kiinnostavaa paria.
Ai niin, vesimiehenä Alin tulisi olla melko älykäs mutta ei se kyllä siltä musta vaikuta!
Ja tuo Ville aivan turha lisä, ei yhtään komea. Horoskooppiaan en tiedä.
Ei voi kuin odotella että tulisi uusia!
"Paulus katuu parinvalinnassa tekemäänsä päätöstä." 🤔
Vierailija kirjoitti:
"Paulus katuu parinvalinnassa tekemäänsä päätöstä." 🤔
O-ou, varmaan on nyt kyllä haettu vähän turhaa draamaa tähän lauseeseen.
Mutta en mä usko että se Mona olis sen kummempia valinta ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sofialla venäläistaustaa? Tai virolais- latvialais- tai liettualaistaustaa?
Hermans-sukunimen omaavia on ylivoimaisesti eniten Hollannissa.
JÖRMÄNS
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Veronica saa palkkaa tuosta juontopestistään, johon kuuluu 1 lyhyt visiitti villalla per viikko?
Silti hänellä on tässä huomattavasti isompi rooli kuin Huippumalli haussa -ohjelmassa. Hän ilmestyi joka jaksoon "juontamaan" happaman näköisenä yhden lauseen. "Mallit , saatte poistua" Ja tässäkin hän on jotenkin töks töks. Tykkäsin hänestä kuitenkin Possessa ,jossa hänellä olikin isompi rooli.
Ihan varmaan tuo Mona pistetään takas myöhemmin kun kaikki itköö sen perähän..
Olen tykännyt UK n jaksoista, mutta tämä Suomi versio on yhtä tylsä kuin Italialais-versiokin.
Jaksoin katsoa eka valinta seremonian ja tämän päiväisen, mutta itse jaksoja en ole jaksanut katsoa.
Olenko jo liian vanha katsomaan tätä ? Ehkä.
Ja ehkei minun pitäisi edes kommentoida tätä ohjelmaa, jos ei edes nappaa koko Suomi formaatti.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt UK n jaksoista, mutta tämä Suomi versio on yhtä tylsä kuin Italialais-versiokin.
Jaksoin katsoa eka valinta seremonian ja tämän päiväisen, mutta itse jaksoja en ole jaksanut katsoa.
Ja ehkei minun pitäisi edes kommentoida tätä ohjelmaa, jos ei edes nappaa koko Suomi formaatti.
Koska on tullut italiaversio? Olen täysin missannut...
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi Espanja love island on yhtä tylsä kuin Suomi- versiokin.
Ja kummassakin on tylsistä tylsin juonto verrattuna Brittien isäntä ääneen.
Jos noita putoamisseremonioita on nyt harvemmin kuin edellisellä kaudella, jolloin täällä ei tykätty siitä, että porukkaa lappasi sisään ja ulos kuin karjamarkkinoilla eikä kukaan kerennyt tutustua keneenkään, niin jospa palautteesta on nyt otettu onkeen ja tahtia rauhoitettu.
Tosin kyllä tästä vielä kerkeää saada aikaiseksi kunnon karusellin, mikäli näissä alkupään jaksoissa ei ala näkyä edistystä. Itse olen sillä linjalla, että vaihtuvuus on osa viihdettä; surutta vain uutta sisään, vanhaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Niko yrittää pullistella itseään kuin ilmapallo koko ajan? Tyypillinen pienen miehen epätoivoinen reaktio yrittää näyttää suuremmalta joka suuntaan. Se ei vain noilla töppökäsillä onnistu. Ja kaulakin olis kiva.
Pituuden puutetta vain kompensoi pörhistelyllään.
Lisäksi hän on sosiaalisemman ja äänekkäämmän oloinen kuin pidemmät miessaarelaiset. Onhan tuo kuitenkin luonnollista, jos naisten huomiota halajaa.
"Tulee yllättävän läheiseksi, nopiaankin" & "Maria on pirtiä", ai että on ilahduttava tuo pohojammaan murre :)
Sanoiko se Moona vai mikä tytön nimi nyt olikaan , että se uusi kundi yritti iskeä vai mitä heitti Elviiralle kun jutteli sen kanssa penkillä. Vieläkään en tajua tuon Isabellan kiljumista ja hyppimistä. Näyttää ihan 10 v kun olisi saanut karkkipussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsastaako Jossu? Oon katsellu nyt useamminkin ja mielestäni kyllä.
Minunkin mielestä karsastaa ja Sofialla on vihreä tukka- vaalennus ja kloorivesikö?
Katsoin Sofian insta-kuvat ja hänellä on kuvissa sekä ihan onnistunut blondi että punainen tukka. Molemmat näyttää hyviltä. Onko sitten käynyt joku moka kampaajalla tai jos itse värjännyt ja hiukset sen takia taittavat keltaiseen/vihreään.
Sofia on kyllä muuten ulkonäöltään huomiota herättävän ja upean persoonallinen . Ja hän kai olikin tehnyt mallin hommia.
Tuo Marian vinkuminen oli kyllä uskomattoman raskasta katseltavaa. Eihän Paulus edes selkeästikään ole hänestä edes erityisen kiinnostunut ollut. Ihan älytöntä draamailua, ylitulkintaa ja huomionhakua. En kestäisi hetkeäkään tuollaista, mutta onneksi ei tarvitsekaan.
Tietääkö joku tuon Eemilin instagramia?
No kyllä se on just keskivartalolihava.