Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Onko niin, et tuonne ei saa mennä jos karsastaa? Joku sääntörikkomus tapahtunut nyt kun asia on otettu useasti esille?
Klipissähän Sofia sanoo Jossulle, ettei Joonas kiinosta häntä ulkonäöllisesti ja nyt ei myöskåän kiinnosta käytöksen perusteella (tuijottaa, ei tule juttelemaan). Että ulkomaailmassa olisi jo heivannut tyypin. Vaikuttaa siltä, ettei Sofia ole enää kiinnostunut. Ja Joonaksella sama fiilis Soffesta.
Oliko MTV:ssä oikeasti spoilerivideo, joka poistettiin nopeasti, vai trollaako täällä joku? :D Aika paha moka kyllä, jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Iberon sydänaurinkolasit on hirveät.
Ibero nyt ylipäänsä on halpaa roskaa. Ei ole häävit noiden yhteistyökumppanit formaatin ympärillä.
Sovelluksessa ei muuten ole tällä kaudella enää sitä Love Island -verkkokauppaa, josta pystyi tilaamaan juomapulloja, sponssituotteita ja muuta fanikrääsää. Tuskinpa tuli paljon tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Joonas näyttääkin yläasteikäiseltä mopopojalta. Ja tämä ei ole hyvä juttu.
Mun mielestä Eemil näyttää vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tippunut ihan kokonaan nykyajan deittimaailman jutuista ulos. Ei nyt sinänsä haittaa, kun olen onnellisesti ollut parisuhteessa useamman vuoden.
Mutta ihmettelen oikeasti, että onkohan ihan normaali ja oletusarvoinen juttu että muutaman juttelun tai päivän jälkeen pussailtaisiin, tai muuten oltaisiin fyysisestä lähennytty paljon. Siis kun Mikaela tuntuu olevan hyvinkin ihmeissään ja pitää outona sitä, että Paulus ei ole pussaillut tms. Nää on tuntenut, mitä, neljä päivää? Siis siinä kohtaa kun eka kerran Mikaela tästä mainitsi.
Ja muutenkin, voisithan se Mikaelakin tehdä aloitteen, jos kerta siltä tuntuu.Eikö se vaan sovi tähän formaattiin, että edes muutaman päivän tutustuisi ja tunnustelisi että miten homma etenee. Ja eihän sitä ole pakko edetä fyysisesti, jos ei tunnu siltä.
Paulus ainakin vaikuttaa siltä että ei kovin helposti lähde pussailemaan ja osoittamaan hellyyttä, jos ei itse siltä vielä tunnu. Ja omasta mielestäni se on vain arvostettavaa, siinä säästyy monelta sydänsurulta, kun ei anna luulla liikoja ja vääränlaista kuvaa omasta kiinostuksen asteesta.
En kyllä tosin usko, että Mikaelasta ja Pauluksesta muutenkaan mitään tulisi. Ei ole riittävästi kipinää kummankaan puolelta.
Ehkä tässä ohjelmassa vaan pitäisi mennä se fyysisyys edellä, että ehtisi mukaan ennen kuin lentää ulos saarelta. Mutta huomaan että itselleni se on vähän vieras ajatus, että heti pitäisi olla lähentynyt fyysisesti.
Mikaela on asunut n. 6-7 vuotta Lontoossa ja on sanonut tottuneensa siellä nopeatahtiseen ja jopa aggressiiviseen deittailukulttuuriin. Joten Mikaelan kommentit koski Lontoon hektistä deittimaailmaa, ei Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus on sellainen mihin en pystyisi ihastumaan koskaan. Olisi pelkkä kaveri.
Ensin tykkäsin Pauluksesta, mutta nyt varsinkin Mikaelan kanssa keskustellessaan on hänestä paljastunut melkoinen möläyttelijä. Hän laukoo ajattelemattomia kommentteja ja joko tietoisesti tai vahingossa haluaa sivulauseessa alleviivata, kuinka vaaditaan jotain aivan ihmeellistä, että hänet saisi ihastumaan. Kaikista pahinta että vielä alkoi sönköttämään jotain tyyliin "ex se vaan oli tarpeeksi ihana että ihastui, ja ehkä yks hänen jälkeensä."..hohhoijaa. Loukkaavaa käytöstä keskustelukumppania kohtaan.
Jos kerran mikään, kukaan tai koko kuvio kiinnosta, niin mitä hän edes tekee tuolla. Tänään varmaan taas hänen valinnan jälkeen kullaan hänen niin syvällinen avautumisensa vol 87 "Juu, ei ole kiinnostusta kuin kaverina, juu kattellaan, ei ainakaan vielä tunnu missään, ei ole mitään tunteita juu" Jaa jaa, no lähde sitten vetämään sieltä.
No mä ymmärsin noi keskustelut Mikaelan kanssa ihan eritavalla, nimenomaan korosti sitä että itse ihastuu tosi hitaasti eikä usko että voisi edes ihastua yhtäkkiä. Eli mä ymmärsin sen niin, että Paulus nimenomaan sanoitti sitä että vaikka hänellä ei tulisi heti mitään ihastumisen tunteita, niin se ei tarkoita etteikö voisi tulla mitään. Koska ei ihastu helposti.
On se tietysti vähän ongelmmallista, jos Mikaela vaan odottaa jotain salamaihastumista.Ja onhan se tietysti tällaisessa formaatissa vähän haastavaa, jos ei usko ihastuvansa ennen kuin tuntee oikeasti kunnolla. Mutta paljon mieluummin silti itse katson vaikka Pauluksen kuvioita, kuin esim. Eemilin, joka ei ilmeisesti tosissaan yritä edes tutustua naisiin romanttisessa mielessä.
Tulee vähän mieleen se viime kauden Ensitreffit alttarilla leski-Otto, joka lopetti suhteen kesken kauden, koska ei kokenut voivansa ihastua ennen kuin kumppani tuntee hänet täysin ja pääsee sisälle hänen herkkään maailmaansa (jonka ovea Otto ei halua raottaa ennen kuin ihastuu, ja se ihastuminen edellyttää ensin herkkyyden kohtaamista - mahdoton yhtälö siis).
Vierailija kirjoitti:
Klipissähän Sofia sanoo Jossulle, ettei Joonas kiinosta häntä ulkonäöllisesti ja nyt ei myöskåän kiinnosta käytöksen perusteella (tuijottaa, ei tule juttelemaan). Että ulkomaailmassa olisi jo heivannut tyypin. Vaikuttaa siltä, ettei Sofia ole enää kiinnostunut. Ja Joonaksella sama fiilis Soffesta.
Mä en kyllä ymmärrä et mitä ne veivaa kokoajan, mitään kiinostusta Sofian puolelta ei kerta ole, nii miksi sitä pitää jauhaa.
Ja onko Joonaksenkaan puolelta? On kai jotain, mut Joonas ei uskalla itse lähestyä. Marian mukaan oli kuitenki lähdössä ihan kympillä, ku Maria osoitti kiinostusta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten katosi se Joonaksen kiinnostus Mikaelaa kohtaan? Eikö Joonas ollut tästä hyvinkin kiinnostunut alkuun, eikö ole uskaltanut pyytää juttelemaan?
Samaa olen ihmetellyt. Joonas oli heti ensimmäisenä iltana Mikaelasta kiinnostunut ja suunnitteli flirttailua brittiaksentilla.
Vierailija kirjoitti:
Puhut vähän mutta asiaa. Möllöttävät vaan ja puhuvat keskenään. Jos tämän päivän jallitus on näin köyhää toimintaa, niin ei ihme ettei parisuhteita synny - eikä lapsia.
Miksi lapsia pitäisi syntyä? Ei kaikki parit halua lisääntyä ja maailmassa on muutenkin jo liikaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas näyttääkin yläasteikäiseltä mopopojalta. Ja tämä ei ole hyvä juttu.
Mun mielestä Eemil näyttää vielä enemmän.
Vain Putous-hahmo seisoo iltanuotiolla valitsemassa itselleen petikaveria lippalakki päässä.
Älkää loukatko mopopoikia. Juuri äsken näin AlePan edessä neljä reipasta poikaa mopoineen eikä se naurattanut yhtään tai ei ainakaan niin paljon kuin Putous-hahmot yleensä.
Milloinhan tulee seuraa uusi saarelainen? Ylihuomenna? Onko taas mies, jotta saadaan seuraavaksi tiputettua paritta jäänyt mies? Eemil tai Ville voisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tykkäsin Pauluksesta, mutta nyt varsinkin Mikaelan kanssa keskustellessaan on hänestä paljastunut melkoinen möläyttelijä. Hän laukoo ajattelemattomia kommentteja ja joko tietoisesti tai vahingossa haluaa sivulauseessa alleviivata, kuinka vaaditaan jotain aivan ihmeellistä, että hänet saisi ihastumaan. Kaikista pahinta että vielä alkoi sönköttämään jotain tyyliin "ex se vaan oli tarpeeksi ihana että ihastui, ja ehkä yks hänen jälkeensä."..hohhoijaa. Loukkaavaa käytöstä keskustelukumppania kohtaan.
Jos kerran mikään, kukaan tai koko kuvio kiinnosta, niin mitä hän edes tekee tuolla. Tänään varmaan taas hänen valinnan jälkeen kullaan hänen niin syvällinen avautumisensa vol 87 "Juu, ei ole kiinnostusta kuin kaverina, juu kattellaan, ei ainakaan vielä tunnu missään, ei ole mitään tunteita juu" Jaa jaa, no lähde sitten vetämään sieltä.
No mä ymmärsin noi keskustelut Mikaelan kanssa ihan eritavalla, nimenomaan korosti sitä että itse ihastuu tosi hitaasti eikä usko että voisi edes ihastua yhtäkkiä. Eli mä ymmärsin sen niin, että Paulus nimenomaan sanoitti sitä että vaikka hänellä ei tulisi heti mitään ihastumisen tunteita, niin se ei tarkoita etteikö voisi tulla mitään. Koska ei ihastu helposti.
On se tietysti vähän ongelmmallista, jos Mikaela vaan odottaa jotain salamaihastumista.Ja onhan se tietysti tällaisessa formaatissa vähän haastavaa, jos ei usko ihastuvansa ennen kuin tuntee oikeasti kunnolla. Mutta paljon mieluummin silti itse katson vaikka Pauluksen kuvioita, kuin esim. Eemilin, joka ei ilmeisesti tosissaan yritä edes tutustua naisiin romanttisessa mielessä.
Tulee vähän mieleen se viime kauden Ensitreffit alttarilla leski-Otto, joka lopetti suhteen kesken kauden, koska ei kokenut voivansa ihastua ennen kuin kumppani tuntee hänet täysin ja pääsee sisälle hänen herkkään maailmaansa (jonka ovea Otto ei halua raottaa ennen kuin ihastuu, ja se ihastuminen edellyttää ensin herkkyyden kohtaamista - mahdoton yhtälö siis).
Mustaksi tuntuu et Paulus on oikeasti hyvinkin herkkä, ehkä vähän kovastikin ulkokuoresta huolimatta. En tiedä minkälainen Pauluksen parisuhdetausta on, mutta jotenki rivien välistä olen ymmärtänyt että ainakin yksi pitkä parisuhde on takana. Tietää varmaan mitä haluaa, eikä kovin helposti lähde sellaiseen suhteeseen jolla ei näkisi mitään tulevaisuutta.
Siis aivan ihanan oloinen tyyppi, toivottavasti löytää rakkauden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsastaako Jossu? Oon katsellu nyt useamminkin ja mielestäni kyllä.
Minunkin mielestä karsastaa ja Sofialla on vihreä tukka- vaalennus ja kloorivesikö?
Sofialla on perinteinen itä-blokin maiden naisten "kusiblondi". En ymmärrä miten 2020-luvulla sivistyneessä Eurooppalaisessa maassa joku vielä värjää tukkansa tuon väriseksi. Varmaan itse värjätty ja vielä itse leikattukin.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tippunut ihan kokonaan nykyajan deittimaailman jutuista ulos. Ei nyt sinänsä haittaa, kun olen onnellisesti ollut parisuhteessa useamman vuoden.
Mutta ihmettelen oikeasti, että onkohan ihan normaali ja oletusarvoinen juttu että muutaman juttelun tai päivän jälkeen pussailtaisiin, tai muuten oltaisiin fyysisestä lähennytty paljon. Siis kun Mikaela tuntuu olevan hyvinkin ihmeissään ja pitää outona sitä, että Paulus ei ole pussaillut tms. Nää on tuntenut, mitä, neljä päivää? Siis siinä kohtaa kun eka kerran Mikaela tästä mainitsi.
Ja muutenkin, voisithan se Mikaelakin tehdä aloitteen, jos kerta siltä tuntuu.Eikö se vaan sovi tähän formaattiin, että edes muutaman päivän tutustuisi ja tunnustelisi että miten homma etenee. Ja eihän sitä ole pakko edetä fyysisesti, jos ei tunnu siltä.
Paulus ainakin vaikuttaa siltä että ei kovin helposti lähde pussailemaan ja osoittamaan hellyyttä, jos ei itse siltä vielä tunnu. Ja omasta mielestäni se on vain arvostettavaa, siinä säästyy monelta sydänsurulta, kun ei anna luulla liikoja ja vääränlaista kuvaa omasta kiinostuksen asteesta.
En kyllä tosin usko, että Mikaelasta ja Pauluksesta muutenkaan mitään tulisi. Ei ole riittävästi kipinää kummankaan puolelta.
Ehkä tässä ohjelmassa vaan pitäisi mennä se fyysisyys edellä, että ehtisi mukaan ennen kuin lentää ulos saarelta. Mutta huomaan että itselleni se on vähän vieras ajatus, että heti pitäisi olla lähentynyt fyysisesti.[/quote
Tuntuu siltä, et nykyisin mennään sänkyyn ennenkuin edes tiedetään toisen nimi... Välinearvo kohti nautinnon huippua, se toinen ihminen monille on :(
Väitän että tämän edestään löytävät vielä joskus surullisella tavalla. Seksissä kuitenkin erittyy endorfiineja, kiintymyshormooneiksikin sanottuja. Jos olet "kiintynyt" 200 naiseen, niin voitko oikeasti enää kiintyä kehenkään? Kunhan mietin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään joka on kauris tai härkä?
Mä olen kauris. Olisinko siis sulle sopiva puoliso? Laita viestiä xxx!
Onkohan Sofialla venäläistaustaa? Tai virolais- latvialais- tai liettualaistaustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen vaikeasti-ihastuminen voi kertoa myös luonteen vakaudesta. Kuka haluaisi miehen, joka on ihastunut 1000 ennen sua? Se ettei ole sarjaihastuva ei ole loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaa myös se, että jos on näihin ohjelmiin lähtee mukaan, niin luulis, että jaksaa tsemapata sen muutama hassu viikko, mitä noi kuvaukset kestää. Otto olisi välttänyt someraivon, jos olisi vaan antanut mahdollisuuden + katsonut Assin kanssa tilanteen rauhassa loppuun ja kuvausten päättymisen jälkeen keskenään sopineet asiat hissunkissun. Ja nyt tässä Paulus voisi ihan hyvin antaa vähän siimaa sen ajan, mitä tuolla kuvauksissa on. Vähän aktiivisempi ote siihen potentiaalisen parin kohteluun ja todellakin intensiivisempi kontakti vastapuoleen esim. keskusteluissa. Ihan tarkoitan kosketustakin ja halailua ja silmiin katsomista vähän pidempään. Nyt Paulus saattaa keskustellessa pälyillä sinne tänne ja siinä samassa tehdä selväksi itselleen ja kaikille muille, että voi voi kun ei ole tunnetta ja kavereina vaan painellaan menemään. Aijaa hei. Joonaksella sama vika. Toivottavasti heidät vapautetaan villalta. Ihan vaan kavereina tottakai ja ilman sen kummempia perhosia vatsassa !
Puhut vähän mutta asiaa. Möllöttävät vaan ja puhuvat keskenään. Jos tämän päivän jallitus on näin köyhää toimintaa, niin ei ihme ettei parisuhteita synny - eikä lapsia.