Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla bi tai homomies jos omaa feminiinisiä eleitä. Niitähän on aika monella heteromiehellä. Itseäni ei sellaiset miehet kiehdo, pitää olla miehekkyyttä.
Mitä tarkoitat miehekkäällä? Millä tavalla sinusta Joonas elehtii feminiinisesti? En ole nähnyt pikkurillin koukistelua kertaakaan, oikein on miehekäs minun silmääni.
Kyllä Joonaksessa on jotain naisellista. Se tapa, jolla kantaa vartaonsa vähän kuin fletkumato. Huono ryhti ja sitten kääntelee ja vääntelee ja ketkuttaa ihmeellisesti itseään ja jäseniään puhuessaan. Miehiseksi tulkittavat eleet ovat kulmikkaampia ja esiintyminen ja oleminen rauhallisempaa. Vaikea kuvata ja selittää, mutta on vähän feminiini.
Tulkitsen, että tarkoitat miehisellä sellaista kaappityyppiä enemmän, isot lihakset ja punainen niska, ehkä kaljukin?
Minusta tuollainen hoikka "vääntelehtijä" on seksikkäämpi kuin edellämainittu tyyppi, jonka usein koen esittävän miehekästä. Jotenkin viestii epävarmuutta, että pitää ylikorostaa isoa kokoa ja hitaita liikkeitä, usein myös steroideja kuviossa kun muuten tuntuu liian epämiehekkäältä.
Mutta kukin tykkää mistä tykkää, ja pitää miehekkäänä mitä pitää :)
Ei tarvitse olla kaappi, en tosiaankaan fanita mitään tangoissa pullistelevaa suonikasta salimakea. Eikä kyse ole siitä, että teeskennellään tai ylikorostetaan mitään. Esim. Alilla on tosi rauhallinen kehon kieli ja tykkään siitä, vaikka Ali ei ulkoisesti muuten viehätä ja kasvotkin ovat hänellä naisellisemmat kuin Joonaksella. Silti antaa miehekkäämmän vaikutelman.
Joonaksen raameilla ja sporttisen hoikalla ulkonäöllä voisi toisella tavalla olla ja liikkua olla tosi miehekäs. Nyt hän ei sitä ole. Vaikea selittää miten ja miksi, jos se ei omaan silmään hahmotu. Ilmeisesti on katsojasta kiinni. Minä en viehättyisi hänen tavastaan olla ja ketkuta ja vääntelehtiä ja elehtiä. Ehkä tuo lipevän kuuloinen murre vielä tuo pisteen i:n päälle feminiinisyyteen.
Mielestäni Joonaksen liikehdintä ei ole suoranaisesti feminiinistä, siis sellaista homomaista koikkelehtimista, vaan selvästikin aloitteellisuuden ja itsevarmuuden puutetta, niin kuin tietyllä tavalla arkailisi tilanteita.
Tästähän kertoi jo se hänen kommenttinsakin muille miehille, että jos häntä aggressiivisesti lähestytään, kuten Maria näytti esimerkkiä, niin hän ei ala pakitella.
Vähän siis sellainen perässävedettävä joojoo-mies, joka tarvitsee letkan vetäjäksi tilannetajuisen dominan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Ali itsekkään mennyt juttelemaan Sofialle. Kysyi kyllä sopiiko hänelle jos nukkuisi Isabellan kanssa sohvalla. Sofia ja Isabella molemmat luonnonkauniita. Toivottavasti eivät pilaa kauneutta millään tötterö huulilla.
Isabellalla kyllä on ylähuulessaan jotain fyllinkiä...
Ei ole luonnollinen muoto, vaikkei koirankuonokaan.Ja näyttää hyvältä huulet, kuten näyttää hyvältä koko nainen.
Muuten näyttää tyttö hyvältä, mutta se tekohuuli mielestäni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla bi tai homomies jos omaa feminiinisiä eleitä. Niitähän on aika monella heteromiehellä. Itseäni ei sellaiset miehet kiehdo, pitää olla miehekkyyttä.
Mitä tarkoitat miehekkäällä? Millä tavalla sinusta Joonas elehtii feminiinisesti? En ole nähnyt pikkurillin koukistelua kertaakaan, oikein on miehekäs minun silmääni.
Kyllä Joonaksessa on jotain naisellista. Se tapa, jolla kantaa vartaonsa vähän kuin fletkumato. Huono ryhti ja sitten kääntelee ja vääntelee ja ketkuttaa ihmeellisesti itseään ja jäseniään puhuessaan. Miehiseksi tulkittavat eleet ovat kulmikkaampia ja esiintyminen ja oleminen rauhallisempaa. Vaikea kuvata ja selittää, mutta on vähän feminiini.
Heh. Te taidatte olla sitten todella jyrkkien sukupuoliroolien kannattajia, tällä muunsukupuoleisuuden aikakaudella. Kun kerran vähänkin erilainen vartalon kannattelu nähdään heti epämiehekkäänä ja naisellisena.
On ihan syynsä, että miesten ja naisten kehon kieli on erilaista. Sille perustuu myös viehätys. Luoja varjelkoon, ettei koko pallon väki muutu samanlaisiksi sukupuolettomiksi sekasikiöiksi. Ohis.
Niin, minäkin olen samalla kannalla. Ja tähän perustuu ne paljon parjatut tasoteoriat :) Tietynlaiset miehet on halutuimpia ja tietynlaiset naiset.
Tämän mukaan Joonas ei pitäisi olla haluttu, kun kerran oli niin naisellinen. Niin vaan kaksikin kahdeksasta tsirbulaa on hänestä kiinnostunut, aikas iso luku kuitenkin, 25%...
Summa summarum: jos sinusta joku on miehekäs, se ei tarkoita, että toisen naisen mielestä hän olisi miehekäs ja päinvastoin. Peruspointti, joka kannattaa pitää mielessä.
Miksi alapekutut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää aina vaan, miten ihan perusnätit nuoret naiset luulevat, että nuo tatskat olis kenenkään mielestä kauniita. Ei vaan meikäläisen estetiikkakäsitykseen mene, ei sitten millään. Eikö ne nenä - ja huulilävistykset. Ne taitaa olla jonkun mielestä vieläkin muodissa, mutta only in F-land.
Miehenä pidän niitä todella rumina. Enkä ole mikään kirkon penkissä istuva nössö, mutta estetiikkaa tajuan. Joku tatuointi jossain kohtaa on vielä ihan ok, vaikka mieluiten ilman, mutta se, että näkyvien tatuointien kuvitellaan olevan kauniita tai cooleja, niin metsään menee, paitsi pienen vähemmistön piirissä.
Nykyäänhän erottuu edukseen, jos ei omaa yhtäkään tatuointia ja nimenomaan positiivisessa mielessä. Niin valtavirtaa tuo musteilla merkkaaminen jo on. Ennen muinoin vain merimiehet ja linnakundit oli tatuoituja. Kauas on tultu niistä ajoista...
Vierailija kirjoitti:
Isabella näyttää ihan pikkulikalta ton alin lähellä
Alille aika vaarallista, koska joku ulkopuolinen voi tuumata siviilissä, että hän on p e d o. Ja en todella nyt tarkoita itse näin, mutta sellainen setä versus pikku lolitatyttö -imago voi tulla tuolla kokosuhteella ja Isabellan piipittäessä ja kikatellessa.
Miks musta tuntuu et Samu alkoi nyt jarruttelemaan ja pohjustamaan Elviiraa siihen, että ei valitsisikaan sitä parinvalinnassa...Aamulla on ehkä joku toinen vaihtoehto kiikarissa, mutta ei uskaltanut tehdä aikaisemmin mitään ettei sitten olisi vaarassa pudota :/
En tiedä olenko vain kyyninen, mutta onhan tuo kurjaa Elviiran puolesta, oli tilanne mikä hyvänsä. No, vaikka Samu ei Elviiraa valitsisi niin luultavasti Paulus tai joku muu miehistä pelastaa Elviiran :)
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis et Sofialla olis vähän tyvikasvua.
Liekkö oma väri tuo blondi
Ei kait noin kellertävää ole omana värinä kenelläkään.
Täysin epäonnistunut värjäys eikä sovi kantajalleen...
Jos on ammattilaisen tekemä kokonaisuus, suosittelisin kyllä vaihtamaan tuon perusteella alaa! Sofia olisi upea ilmestys oikeanlaisella leikkauksella/värivalinnalla, mutta nykyisellään antaa vain liikaa tasoitusta muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alille aika vaarallista, koska joku ulkopuolinen voi tuumata siviilissä, että hän on p e d o. Ja en todella nyt tarkoita itse näin, mutta sellainen setä versus pikku lolitatyttö -imago voi tulla tuolla kokosuhteella ja Isabellan piipittäessä ja kikatellessa.
Harvinaisen typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä kommentti.
Tuon kirjoitin ihan ajatellen Scott Adamsin sitaattia "You can never underestimate the stupidity of the general public". Eli "suuri yleisö" saattaa reagoida juuri niin idiootilla tavalla kuin ikinä villeissä kuvitelmissasi uskalsit olettaa. Kannattaa Alin ja Isabellan siis varautua kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eemilin tyyli on kyllä aikas karsea. Sellanen VilleGalle-tyyli Dingo-viboilla. Viikset, kynitty kampaus, jonne-lippis, kasari-/ysäri-verkkaritakki (vai oliko tuulitakki?). Tiedän, että tuo on muotia, mutta silti...no thanks :)
Totta! Mutta vaikka kuinka yritän kuvitella häntä ilman kaikkea tuota hipsterihärpäkettä ja viiksiä, niin ei tilanne parane siltikään ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.
Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦
Mä käsitin että nuo on ns. hipster-viikset eli trendikkäät? Vai menikö se jo?
Juu ne on trendikkäät silloin, kun teininä pitää esitellä ensimmäisiä kasvavia haituvia.
Parta & viikset-kombo miehen tekee, mutta täytyy olla kunnollisesti kasvavat sekä siistityt. Jos naamakarvoitus ei kasva tuuheana, kuten suomalaisilla tuppaa olemaan pelkät haivenet, kannattaa tällöin viihtyä siloposkisena.
Pauluksella on tosi kauniisti muotoiltu parta- ja pulisonkialue. Pidän siitä, että se jatkuu siistinä yhtäjaksoisena alueena koko kasvojen alueella ja on ajettu aivan lyhyeksi. Ja yleensä en ole lainkaan partafani!
Lisäpisteet siitä, että hiukset ovat aina siististi laitetut ja leikatut. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..
Mulle tulee jokin lintu. Ehkä jokin pitkänokkainen ja pitkäjalkainen kahlaajalaji? Nauru taas on kuin jollain kanalinnulla.
Joku lasten animaatiosarjan eläin hänestä tulee mieleen, mutta en vieläkään keksi kuka..
Kelju K. Kojootti
Tää oli ihan paras! Nauroin ääneen!! Kiitos :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on sievät kasvot, mutta kokonaisuus jotenkin mitäänsanomaton. Ehkä tuo vaalea tukka on jotenkin väritön, ja saa kasvotkin jotenkin haamumaiseksi. Lisäksi tukka vaalennettu ja huonokuntoinen. Muun värinen tukka sopisi paremmin ja saisi Sofiasta varmasti todella näyttävän näköisen. Ehkä kupariin taittava tukka?
Sofia olisi upea sellaisilla vaaleilla, mutta punertavaan sävyyn taittavilla hiuksilla sekä pisamanaamaisena. Nykyisellään hieman valju ja tarttis jotakin "särmää" ettei olisi niin mieleen jäämätön ja tusinakamaa...
Ei ole Sofia pisamatyyppiä eikä punakka. Hänellä on kaikkien Kaukoidän naisten ihannoima lasinen lähes läpikuultava valkoinen iho. Ainesta olisi huippumalliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkaan mielestä Josefiina ei oo kasvoista mitenkään kaunis! Pienet silmät lähellä toisiaan, iso suu ja vähän kolhot kasvonpiirteet muutenkin. Hiukset on kivat ja kroppa hyvä ja pitkänä hänestä tulee näyttävä kuva, mutta perinteisellä tapaa kaunis ei mun mielestä pätkääkään, päinvastoin sillä on aika outoja ilmeitä usein.
Miehistä Paulus on mun mielestä ehdottomasti parhaimman näköinen, ja myös kivan ja kohteliaan oloinen. Toivoisin hänelle jotain luonnollisen kaunista, suloista tyttöä tulevaksi. Niko on myös komea, mutta jostain syystä hänestä tulee epäluotettavat vibat. Että esim. Jossun kanssa oleminen vaan pelaamista. Toivottavasti oon väärässä, tai että molemmat pelaa, ettei kummankaan sydän säry, jos toi joskus loppuu. Joonas tuli mun mielessä ekaa kertaa esiin, kun alkoi flirttailla uusimmalle tulokkaalle. Hyvä huumorintaju toimii aina!
Ei ole erityisen kolhot kasvot, vertaapa vaikka Klara Kivilahteen ja hänen tyttäriensä kasvoihin. Heillä on KOLHOT ja kirveellä veistetyt kasvot. Jossun silmät on kyllä piskuiset ja nokka terävä.
On Josefiinassa jotain miesmäistä silloin, kun ei ole pakkelit naamassa... Pienten silmien ja ison nenän yhdistelmä sen vaikutelman varmaankin sitten tekee. Lisäksi meikkaus muuttaa häntä kaikista eniten noista villan naisista - ei ollut ensin tunnistaa koko ihmistä!
Hän ei vain ole oikeasti luonnonkaunis, kuten Elviira.
Olin myös yllättynyt kuinka erilaiselta Josefiina näyttää naturellina. Tosi mustat silmänaluset melkein säikäyttivät.
Vierailija kirjoitti:
Paulus on ex-vl, joten ei kovin omimmissaan ympäristössä tuolla saarella 🙂 Deitti- ja bilekulttuuri vierasta, ei ole tottunut naisten kanssa jutteluun/treffailuun tuossa merkityksessä, et kiinnostaako joku vai eikö ja missä mielessä. On muutenkin varmasti introvertimpi tai hitaasti lämpenevä, mut osansa myös vl-taustalla et on suht vaisu ja vähäsanainen treffeillä Elviiran kanssa ja kun esim Mona tuli kertoo, ettei ole kaveruutta enempää.
Paulus sanoo naisia emänniksi mikä kai yleistä pohjanmaalla, mut ainakin vl pojat siellä emännittelee ja muijittelee tyttöjä/naisia 😝 Etsii luonnonläheistä, ei pinnallista, kuten moni vl-tyttö on (ei tosiaankaan kaikki). Mut sit astui eteen Monan kohdalla 😊 Luulen, et pelkäsi jäävänsä vikaksi tms. ja siks astui?
Sanoi tekevänsä sukitushommia, toivottavasti ei ole niissä "kuuluisissa" vl-firmoissa, jotka kauppaa ovelta ovelle putkien kuvauksia ym. ja mm. huijaa vanhuksia.
Mistäs tuon vl taustan vetäisit? Ootko legendaarinen tietäjä?
Tämä on kyllä sellainen 'aivot narikkaan' ohjelma ja hyvä niin.
Satuja taviksille, ainaisten huolta herättävien uutisten sijaan.
Voidaan mukamas yhdessä sohvaperunoida osallistujia tai mitä heistä nyt näytetäänkään.
Oh hoh kun tuo Isabella on hot! Saisi kenet vaan tuolta. Ja niin seksikäs äänikin!!
Mulle oli päivän selvää, että Joonas valitsisi Sofian. Hän on ilmassut jo alusta pitäen olevansa kiinnostunut Sofiasta. Tuolloin vain sofian kiikarissa oli Ali. Ikävää kyllä se miten Joonas johti Mariaa harhaan ja ei mukamas tajunnut mitä teki.
Näyttäis et Sofialla olis vähän tyvikasvua.
Liekkö oma väri tuo blondi