Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ig-tilillään paljon kuvia, joissa kuvaa takapuoltaan ja paljaat kankut pääosassa.
Sofialla kertoo tilillään myös, että hänellä on ollut aiemmin syömishäiriö. Ihan tilin ensimmäisessä kuvasssa hän on isokokoisempi vrt. nyt.
Onko Sofialla siis joku maksullinen fanisivusto (ei OnlyFans, mutta joku muu Fans), jonne laittaa mallikuviaan (peppukuviaan?)? Proliilissa oli Fans-linkki, mutten viitsinyt klikata.
Hmm, mikähän sivusto oli kyseessä? Nyt ei näy mitään linkkiä IG-biossa
Mutta kyllä vähän yllättävää tuo tilin sisältö. Ei muuten, mutta saarella saanut hänestä juuri tälläisen ujon kiltti tyttö -kuvan, ei ihan matchaa.
Onkohan mulla jotenki poikkeava miesmaku, ku pidän ylivoimaisesti kuumimpana Paulusta :D Tuollanen rento, rauhallinen, mutta ei silti vetelä, olemus vetoaa muhun. Se että ei koe tarvetta tuoda itseään jatkuvasti esille, kielii minulle itsevarmuudesta. Jäntevä ja timmi kroppa(seurasin vesi-ilmapallokisaa...🙃), luonnollisen näköinen, ei mikään överipumpattu salimake.
Kauniit silmät, siisti olemus ja luonnekin vaikuttaa ihanalle :3
Tuo Veronican Love Island -pesti tuntuu kyllä maailman helpoimmalta juontotyöltä. Käy juontamassa ehkä kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla jotenki poikkeava miesmaku, ku pidän ylivoimaisesti kuumimpana Paulusta :D
Miten niin poikkeava? Tässä ketjussahan on eniten hehkutettu nimenomaan Paulusta. Joonasta toisena. Eniten on haukuttu Nikoa, Alia ja Eemiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla jotenki poikkeava miesmaku, ku pidän ylivoimaisesti kuumimpana Paulusta :D
Miten niin poikkeava? Tässä ketjussahan on eniten hehkutettu nimenomaan Paulusta. Joonasta toisena. Eniten on haukuttu Nikoa, Alia ja Eemiliä.
Okei, no mä pomppasin vähä vauhdista tähän ketjuun, enkä ole juurikaan lukenut aijempia kommentteja. Vertasin lähinnä saaren yleiseen mielipiteeseen. Mut okei, hyvä että ehkä en olekaan ainoa joka ajattelee poikkeavasti, kuin suurinosa saaren naisista :D
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla jotenki poikkeava miesmaku, ku pidän ylivoimaisesti kuumimpana Paulusta :D Tuollanen rento, rauhallinen, mutta ei silti vetelä, olemus vetoaa muhun. Se että ei koe tarvetta tuoda itseään jatkuvasti esille, kielii minulle itsevarmuudesta. Jäntevä ja timmi kroppa(seurasin vesi-ilmapallokisaa...🙃), luonnollisen näköinen, ei mikään överipumpattu salimake.
Kauniit silmät, siisti olemus ja luonnekin vaikuttaa ihanalle :3
Sama! Sekin kuulosti miellyttävältä, kun totesi muille miehille kahdesta uudesta naisesta, että Maria on ehkä ulkonäöllisesti enemmän mieleen, mutta että Mikaelan ottaisi kuitenkin luonteen puolesta. Paulus on symppis! Toivottavasti bondaa jonkun kivan typykän kanssa, jos ei Mikaelan kanssa kehkeydy mitään kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no mä pomppasin vähä vauhdista tähän ketjuun, enkä ole juurikaan lukenut aijempia kommentteja. Vertasin lähinnä saaren yleiseen mielipiteeseen. Mut okei, hyvä että ehkä en olekaan ainoa joka ajattelee poikkeavasti, kuin suurinosa saaren naisista :D
Kaikki saaren naiset ovat mielestäni kehuneet Paulusta huipputyypiksi <3 Ei se et on mahtava, komea ja seksikäs ihminen tarkoita, että silti kokisi itselleen sopivaksi. Paulus on rauhallisin, se jo hidastaa alussa kun puheliaampi tutustuu nopeammin.
Täältä ketjusta on kyllä hankalaa löytää uusin viesti, jossa on ne päivitetyt ig-tilit. Kävin läpi n. 10 sivua ja luovutin..
Olenko ainoa kenestä Isabella ja Ali eivät sovi ulkoisesti ollenkaan yhteen? Jotenkin niin eri puusta veistetty, luonnoton pari.
Moneltako tämä tuli aiemmilla kausilla tv:stä, kun niin moni valittelee tämän uuden kauden myöshäistä lähetysaikaa? Tuliko ennen Subilta klo 22?
Vierailija kirjoitti:
Moneltako tämä tuli aiemmilla kausilla tv:stä, kun niin moni valittelee tämän uuden kauden myöshäistä lähetysaikaa? Tuliko ennen Subilta klo 22?
Katsooko joku vielä lineaarista televisiota?
Mtv Katsomosta näkee ohjelman klo 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku vielä lineaarista televisiota?
Mtv Katsomosta näkee ohjelman klo 20.
Ilmeisesti, koska ketjussa on niin usein valiteltu miten myöhään ohjelma tänä vuonna tulee. Itsekin katson aina ennakkoon MTV/CMore klo 20.
Vierailija kirjoitti:
Jonain vuonna alkoi muistaakseni klo 21.00 tai 21.30, mikä olisikin hyvä katseluaika tällaiselle ohjelmalle.
Nyt menee niin myöhäiseksi, että joutuu katselemaan seuraavana päivänä edellisillan jakson eikä tähänkään ketjuun pääse heittämään kommenttia reaaliajassa...
Olisipa mukava nähdä rakkauden saarella myös julkimoita, kuten Stefu Therman ja Maria Veitola.
Kenet näistä nykyisistä asukkaista näette jatkavan finaaliin saakka (vaikka sitten jonkun muun kuin nykyisen parinsa kanssa)?
"Vaikka on vanginvartija", siis sekö on seikka jonka pitäis säväyttää :P ?
Minusta tuolla on kaikki miehet potentiaalisesti kiinnostavia romanttisesti paitsi Eemil ja Ali.