Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Miten KUKAAN viitsii tuhlata aikaansa tommosen tyhjäpäisen roskan kattelemiseen? Pelataan vaan ihmisillä.
No kun ei oikein ole mitään muutakaan näin kesällä, lähetysaika tosin liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin paljon nuo kaikki kiinnostumisen eri asteet ja ihastuspommit, ja pahin tietysti se perhosasteikko... Olis niin ihana jo nähdä jotain muuta kun aina niistä jauhamista.
Aloin itse juuri katsomaan Love Island UK:ta ja siinä sattuu ja tapahtuu. Suorastaan ahmin jaksoja kutkuttavien tilanteiden ja vahvojen ihastumisen vuoksi.
Toivottavasti Isabella keskittyisi nyt Miroon. Joonaksen kanssa heillä tuskin syntyisi mitään kestävää. Usko niitä red flageja Bella!
Kiinnostaa, et mitä muuta puhuttavaa I on M:lle, kuin että tämä on superfiksu ja ovat NIIIIIN samanlaisia! Hyvä alku, mutta kuinka pitkälle riittää? Muistan kyllä, miten samanmielisiä I ja A:kin olivat, NIIIIIN sama ja JEP!
Olisi kiva twist, jos Sonja huomaisi, että Miron kanssa keskustelu on aivan eri tasolla kuin Samun. Ja Miro huomaisi, että Isabellan keskustelutaidot ei olekaan yhtä hyvät kuin Sonjan, jonka kanssa juttu luistaa paremmin. Ja sitten, ikäerosta huolimatta, heistä tulisikin pari.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva twist, jos Sonja huomaisi, että Miron kanssa keskustelu on aivan eri tasolla kuin Samun. Ja Miro huomaisi, että Isabellan keskustelutaidot ei olekaan yhtä hyvät kuin Sonjan, jonka kanssa juttu luistaa paremmin. Ja sitten, ikäerosta huolimatta, heistä tulisikin pari.
Eihän tuo ikäero ole paljon. Mutta jos katsoo pelkästään ulkonäköä, niin heillå ikäero korostuu, koska Sonja näyttää ikäistään vanhemmalta ja Mirokin ehkä vähän ikäistään nuoremmalta. Mutta sitten taas henkisellä puolella mätsävät. Tai Miro saattaa olla Sonjaa jopa kypsempi (Sonja on käyttäytynyt välillä aika teinimäisesti villalla).
Appissa oli tänään aiemmin klippi Joonaksesta, mutta se katosi. Tai siis näkyi vain otsikko.
Toivottavasti muiden miesten velttous ei tartu Miroon
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi villalla tekemättä mitään järkevää veltostaa jokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tulee tuosta Mirosta mieleen vähän nuori nöpönenäinen versio Tomi Metsäkedosta.
Mulle taas tulee välillä Joonaksesta mieleen Isac Elliot?
Totta, Joonas vaan on kyllä minusta paremman näköinen <3
Anteeksi jo valmiiksi jos Joonas päätyy lukemaan tätä.. mutta minua hän puistattaa. Muistuttaa ulkonäöltään ja luonteeltaankin yhtä tuttuani, josta en pidä. Pettäjä...
Vierailija kirjoitti:
Appissa oli tänään aiemmin klippi Joonaksesta, mutta se katosi. Tai siis näkyi vain otsikko.
Mitä siin luki?
Vierailija kirjoitti:
Miro on nuori, niin ehkä se jaksaa paremmin:)
Jymyuutinen: Nikon pudotti Josefiinalle T-pommin! Eli sanoi tykkäävänsä hänestä!! Vau!
En kestä tätä meininkiä. Onko siis ensin perhonen, sitten K-pommi eli kiinnostuminen, sitten T-pommi eli tykkäys? Ja Nikolla I-pommi eli ihastuminen antaa vielä odottaa itseään? Jos ihastus on perhosasteikolla 5 perhosta, missä kohtaa on tykkäys? 4 perhosta? Entä kiinnostus? 2,5 perhosta (Joonaksen fiilis Bellasta)?
Vierailija kirjoitti:
Jymyuutinen: Nikon pudotti Josefiinalle T-pommin! Eli sanoi tykkäävänsä hänestä!! Vau!
En kestä tätä meininkiä. Onko siis ensin perhonen, sitten K-pommi eli kiinnostuminen, sitten T-pommi eli tykkäys? Ja Nikolla I-pommi eli ihastuminen antaa vielä odottaa itseään? Jos ihastus on perhosasteikolla 5 perhosta, missä kohtaa on tykkäys? 4 perhosta? Entä kiinnostus? 2,5 perhosta (Joonaksen fiilis Bellasta)?
OOO äm geeee T-pommiiiii 😍 ihqujee!!
Podcastissa Allu toivoisi, että tulisi vielä Casa Amor, joka voisi laittaa parit uusiksi. Etenkin kun tuolla on niin monta sinkkua, jolla on vielä kortit auki. En pistäisi pahaksi, jos tulisi. Se voisi olla tuotannon ainoa keino, jolla tämän nuupahtaneen kauden voisi vielä yrittää nostaa suosta. Se lisäisi katsojien kiinnostusta ja toisi säpinää saarelaisiin. Mutta veikkaan, ettei tuotanto saa rekryttyä tarpeeksi monta uutta sinkkua, eikä budjetista riitä rahaa toisen villan vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin paljon nuo kaikki kiinnostumisen eri asteet ja ihastuspommit, ja pahin tietysti se perhosasteikko... Olis niin ihana jo nähdä jotain muuta kun aina niistä jauhamista.
Tollasta se on kun yritetään väkisin ihastua, ei tuu mitään ainakaan todellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tulee tuosta Mirosta mieleen vähän nuori nöpönenäinen versio Tomi Metsäkedosta.
Anteeksi jo valmiiksi jos Joonas päätyy lukemaan tätä.. mutta minua hän puistattaa. Muistuttaa ulkonäöltään ja luonteeltaankin yhtä tuttuani, josta en pidä. Pettäjä...
Eihän se mitään todista, jos muistuttaa sun tuttuas, joonas on kiva oma ittensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään todista, jos muistuttaa sun tuttuas, joonas on kiva oma ittensä.
Ei niin. Ilmaisin vain mielipiteeni. Not that anybody cares.. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussalle pitäisi järjestää villalle samanlainen täsmätulokas kuin Bellalle. Ei siis entistä jääkiekkoilijaa välttämättä, mutta to.del-la epätoivoinen kahden asunnon loukkuun jäänyt introvertti, joka ei ole saanut kämppäänsä myytyä koska ei tykkää ihmisistä. Arvaan tältä istumalta että läppä lentäisi heti kättelyssä ja kukaties tarinalla olisi onnellinen loppu. Siis sen ylimääräisen kämpän osalta.
Jussalle ei pitäisi järkätä mitään!!! Kamala ja hirveän näköinen.
Jussa on saanut vähän väriä kalpeuteensa, ja oli mielestäni eilen jo aika mukavan näköinen Mikaelalle jutellessaan.
Jep, mutta jestas, miten valkoinen se uus poika oli. Muut ovat saaneet ko aika kivasti väriä.
Jussa on saanut vähän väriä kalpeuteensa, ja oli mielestäni eilen jo aika mukavan näköinen Mikaelalle jutellessaan.