Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Tottakai Jussa meni kertoo Joonaksen operaatio pelastusrenkaasta Mikaelalle, koska Mikaela on Jussan itsensä ainut pelastusrengas!
Jos Mikeaela ei valitse Jussa tämä putoaa, koska lankultakaan kukaan muu ei häntä pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun järjelläni valinta menee niin että ihan millä valintavuorolla Mikaela saakaan esiintyä niin hän päättää Joonaksen kohtalon. Tietysti olisi komeaa jos se valintavuoro olisi heti Miron jälkeen, mutta silloin draama kärsisi liikaa lässähtämällä heti alussa. Oletettavaa on, että lankulla on Jussa ja Joonas ja valinnan tekee sitten joku naiskuusikosta.
Jos Mikaela valitsee Eemilin ja viimeisenä valintavuorossa on Neea, jolle on jäänyt Jussa ja Joonas. Eikös se silloin ole Neea, joka päättää Joonaksen kohtalon eikä Mikaela?
Vierailija kirjoitti:
Peittääkö Neea epävarmuutensa kovan kuoren alle?
Siihen viittaisivat ghostaamiset ja uuden pojan vähättely. Hän vakuutteli kahteen kertaan, ettei kiinnittäisi ulkomaailmassa Miroon mitään huomiota.
Toinen vaihtoehto tietysti on, että Neea on oikeasti bitch.
Neeahan on yli-itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Jussa meni kertoo Joonaksen operaatio pelastusrenkaasta Mikaelalle, koska Mikaela on Jussan itsensä ainut pelastusrengas!
Jos Mikeaela ei valitse Jussa tämä putoaa, koska lankultakaan kukaan muu ei häntä pelasta.
Siksi toivonkin, että Mikaela valitsisi näiden kahden pelurin (Joonas ja Jussa) sijasta Eemilin, joka ei ole pelannut ainakaan niin näkyvästi ja on muutenkin tolkun ihminen. Pahoin kuitenkin pelkään, että Mikaelan päässä kummittelee se, että perheensä oli valinnut hänelle viimeksi nimenomaan Jussan ja siksi päätyy tähän samaan. Ja sitten seuraavassa parinvalinnassa Jussa "kiitoksena" valitsee jonkun muun ja Mikaela tippuu...:-/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään edelleen Joonaksesta ja harmittaa että Bella on valmis vaihtamaan noin helpolla. Ja Joonas muka sitten on se tuuliviiri. Ainakin jaksojen perusteella se on kyllä avannut ihan tarpeeksi tunteitaan, niin en ymmärrä mitä toi Bella sössöttää
Onko Joonas sanonut viime aikoina Isabellalle suoraan, että tykkää hänestä? Mielestäni hänen pitäisi nyt vähän taistella Isbestä, ottaa juttusille ja vakuuttaa että on tosissaan ja haluaisi jatkaa juttua hänen kanssaan. Meillehän ei kaikkea näytetä, mut se mikä nyt näkyy on tossukkamaista ja löysää alistumista.
Olen aika varma, että jos Joonas menisi vakavasti juttelemaan ja kertoisi tunteistaan Isabellalle, tämä päätyisi takuulla Joonakseen mieluummin. Nainen tarvitsee vakuuttelua mieheltä, SE on romanttista!
Josefiinahan yritti patistaa Jonttua puheille syystä että Isabella ei tiedä ellei hänelle kerrota. Taisi lisäksi päiväkirja-kameralle sanoa että Joonas kaivaa omaa kuoppaansa puhumattomuudellaan.
Muistattehan vielä sen myötähäpeää aiheuttaneen sexytanssin 😜
Sori kun palautin mieleen, mutta siinähän Mikaela repäisi oikein kunnolla viskaamalla vasemman jalkansa Joonaksen olalle. Ehkä se oli kramppi ehkä ei, mutta se silti saattoi olla alku kaiken kauniin ja siksi Mikaela valitsee tänään Joonaksen varmistaakseen että voi heittää seuraavassa chatissä tai mahdollisesti sviitissä molemmat jalat, junou.
Vierailija kirjoitti:
Mun tulee tuosta Mirosta mieleen vähän nuori nöpönenäinen versio Tomi Metsäkedosta.
Mulle taas tulee välillä Joonaksesta mieleen Isac Elliot?
Vierailija kirjoitti:
Isabella voi olla liian red flag Mirolle, ehkä. Ja sanoo vaan jep kaikkeen, kun taas Miro on nuorin mutta kaikkein fiksuin. Vois tulla vielä vaikka psykologian professori tosta Mirosta. Ihan huippu.
Olen samaa mieltä. Oli paljon nautittavampaa kuunnella Sonjan ja Miron keskustelua siellä veneellä. Siinä oli kaksi, jotka osasivat oikeasti keskustella keskenään, oikeasti vaihtaa ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat veikkaukset parinvalinnasta:
Miro - Isabella
Jossu - Niko
Elvi - Paulus
Neea - Samu
Mikaela - Eemil
Sonja - JoonasTippuja on Jussa.
Tosi paljon riippuu siitä, missä järjestyksessä saavat valita. Valintavuoro voi mennä myös niin, että Sonja saa valita aiemmin. Silloin hän valitsisi Samun. Kenet Neea silloin ottaisi? Päättääkä tippujan Neea vai Mikaela? Kaikki olettaa, että Mikaelalla on viimeinen valintavuoro, miksi? Tietävätkö valintajärjestyksen ennakkoon? Se selittäisi miksi on kerrottu, että boys' chateissä päätetän parit.
Joka tapauksessa varmaa on, että Joonas, Eemil ja Jussa ovat bottom 3, joista 99% varmuudella Joonas pelastetetaan. Putoaja on joko Jussa tai Eemil.
Minun järjelläni valinta menee niin että ihan millä valintavuorolla Mikaela saakaan esiintyä niin hän päättää Joonaksen kohtalon. Tietysti olisi komeaa jos se valintavuoro olisi heti Miron jälkeen, mutta silloin draama kärsisi liikaa lässähtämällä heti alussa. Oletettavaa on, että lankulla on Jussa ja Joonas ja valinnan tekee sitten joku naiskuusikosta.
Kukas sitten päättää Eemilin ja Jussan kohtalot?
Vaikea sanoa - onneksi ratkaisu saadaan jo tänään ellei sitten tehdä sitä källiä että julistetaan kaikki muut paitsi putoaja vasta huomenna.
Miroa on kehuttu nyt jo niin paljon, että hän saattaa viriilinä jeppenä rohkaistua valitsemaan parikseen kaksi naista ja silloin tulee hiki jo muillekin kuin vain Joonakselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikaela valitsee Eemilin ja viimeisenä valintavuorossa on Neea, jolle on jäänyt Jussa ja Joonas. Eikös se silloin ole Neea, joka päättää Joonaksen kohtalon eikä Mikaela?
Jos olisin Isabella niin sanoisin: olet niiiiiiiiiiin oikeessa 😉
Itse ajattelin vain niin että jos Mikaela ei valitse Joonasta niin sitten ei kukaan muukaan. Lopullinen pudottaja on sitten kuka tahansa naisviisikosta, esim. Neea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat antoivat "Itsevarmuuden lisäksi myöskin hyvännäköinen. Niko olisi pidempänä miehenä ihan 10/10 miesmallitasoa" viestille 10 yläpeukkua ja vain yhden alapeukun.
Tämä minun kirjoittama "Sonja on myös hyvännäköinen. Sonja olisi isompirintaisena naisena ihan 10/10 beibe." puolestaan sai palstamammoilta 6 yläpeukkua ja mittavat 30 alapeukkua.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa.
Mää oon sellanen vastarannan kiiski että alapeukutan aina jos joku oikein kinuaa yläpeukkua, näin myös tässä tapauksessa tein.
Kiitos selvennyksestä! Tästä se varmasti johtui. Pahoittelen kommenttiani palstan miesvihasta. Syy olikin minussa itsessäni.
Luulen, et sun Sonja-kommentin alapeukut tuli, koska monen mielestä Sonja ei ole lähellekään 10/10, oli tissit mitkä hyvänsä. Naisvihaa siis pikemminkin.
ps. Joskus on tosi vaikea tietää, mistä alapeukut tulee. Läheskään aina ei itse pointista, vaan jostain muusta viestissä olevasta. Joskus pelkästään kirjoitusvirheistä. Siispä kovinkaan syvällemeneviä päätelmä ei kannattane tehdä.
En usko, että Mikaela valitsee enää Jussaa. Eiköhän se kortti ole katsottu eikä nuo kaksi ole minusta myöskään mitenkään ystävystyneet. En ymmärrä, miksi Neeakaan valitsisi Jussaa. Jos Neea valitsee ennen Mikaelaa, uskon, että hän ottaa Eemilin. Eiköhän se ole nyt Jussa, joka lähtee kotiin.
Joonas on kuin ylikeitetty spagetti: pitkä ja veltto.
Siihen päälle monotoninen, nariseva ääni - kerta kaikkiaan ick.
Joonas meni juttelemaan Mikaelalle vain siksi, että tarvitsee parin ja välttää kotimatkan.
Mikaela flirttaili täysillä ja oikein hehkui, kun sai viimenkin huomiota. Luvassa uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin, että jos toinen ajattelee kuin sinä, ni se toinen on superfiksu? Mä vähän nyt ihmettelen tuota Isben "Miro on superfiksu", paitsi jos samanoloisuus = superfiksu. Jokainenhan tietenkin ajattelee itse olevansa superfiksu, se on vaan inhimillistä ;)
Joo en ikinä kehtais sanoa" Siis sä oot NIIN superfiksu, me ollaan NIIN samanlaisii" :D Voi toki olla ikäpolvikysymys, mutta en koskaan kehtais sanoa itseäni superfiksuksi, max. "ihan fiksu", vaikka on yliopistotutkinto takana.
Olipa Mikaelalla todella huonosti istuvat alusvaatteiden näköset bikinit päällä uusimmassa jaksossa. Takaa oli oikein vedetty solmuun eli ilmeisesti liian löysätkin olivat. Noiden kamalin yleisestikin tuolla käytössä olevien bikiniviritelmien joukossakin nuo olivat lähellä pohjanoteerausta.
Vierailija kirjoitti:
Operaatio Pelastusrengas onnistuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettei Mikaela tajua Joonaksen pelaavan aikaa saadakseen Bellan takaisin.
Uskon että Mikaela tajuaa. Mutta haluaa myös itse varmasti jäädä saarelle, niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
First Lookissa Paulus sanoo Elviiralle sviitissä, että ihastuminen on hänelle todella iso asia. Argh. Miksi tuo ihastuminen on miehille/nykynuorille niin massiivinen peikko? Onko kaikilla ihan väärä käsitys ihastumisesta? Kaikki pitä sitä samana kuin rakastuminen?
Itse saatan silloin tällöin ihastua vaikkapa työkaveriin, ohikulkijaan, ulkomailla paikalliseen/kanssaturistiin ja joskus jopa tv-sarjan fiktiiviseen hahmoon tai julkkikseen, jota en ole koskaan tavannut. Ihastus on minulle sellainen ihana tunne, joka piristää päivää. Ei sen tarvitse olla mitään supervakavaa, mikä tunnustetaan toiselle vasta pitkän yhteiselon jälkeen ja silloinkin epäröiden, kuten tuolla villalla näyttää olevan toimintatapana.
En myöskään ymmärrä miten tälle kaudelle on sattunut noin paljon miehiä, joille ihastuminen on sanana tosi iso. Ei pidä vähätellä kenenkään ajatusmaailmaa, ja jokainen saa tietysti kokea sen ihastumisen niin kuin haluaa. Mutta silti ihmetyttää, koska itsellenikin ihastuminen on aina ollut sellanen huoleton ja helppo termi, mikä ei tarkoita mitään vakavaa. Niko ei ole koskaan sanonut ääneen ihastuneena johonkin. Paulus kertoi, että on oikeasti ihastunut kaksi kertaa elämänsä aikana.
Kun tuolla tuntuu nyt olevan niin eri käsitys tuosta ihastumisesta, nii mun mielestä sen puimisen vois lopettaa kokonaan. Käytetään mieluummin erilaisia termejä: sun kanssa on kiva olla, mulla on hyvä olla sun seurassa, mulla on hyviä tunteita tunteita sua kohtaan tms. Ihan turhaan jankata tuota ihastumis eipäs-joopas -kelaa yhtään enempää kun se pyörii vaan samaa kehää. Etenkin nyt tällä hetkellä Nikon ja Jossun välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi toivonkin, että Mikaela valitsisi näiden kahden pelurin (Joonas ja Jussa) sijasta Eemilin, joka ei ole pelannut ainakaan niin näkyvästi ja on muutenkin tolkun ihminen. Pahoin kuitenkin pelkään, että Mikaelan päässä kummittelee se, että perheensä oli valinnut hänelle viimeksi nimenomaan Jussan ja siksi päätyy tähän samaan. Ja sitten seuraavassa parinvalinnassa Jussa "kiitoksena" valitsee jonkun muun ja Mikaela tippuu...:-/
Tuskin Mikaelan perhe on valinnut hänelle Jussaa. Ovat vaan valinneet miehiä, joilla oli muitakin ottajia, eikä miesten perheet ole valinneet Mikaelaa. Joten sekä Mikaela että Jussa ovat jääneet vähille osumille.
First Lookissa Paulus sanoo Elviiralle sviitissä, että ihastuminen on hänelle todella iso asia. Argh. Miksi tuo ihastuminen on miehille/nykynuorille niin massiivinen peikko? Onko kaikilla ihan väärä käsitys ihastumisesta? Kaikki pitä sitä samana kuin rakastuminen?
Itse saatan silloin tällöin ihastua vaikkapa työkaveriin, ohikulkijaan, ulkomailla paikalliseen/kanssaturistiin ja joskus jopa tv-sarjan fiktiiviseen hahmoon tai julkkikseen, jota en ole koskaan tavannut. Ihastus on minulle sellainen ihana tunne, joka piristää päivää. Ei sen tarvitse olla mitään supervakavaa, mikä tunnustetaan toiselle vasta pitkän yhteiselon jälkeen ja silloinkin epäröiden, kuten tuolla villalla näyttää olevan toimintatapana.