Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Omaan napaansa tuijottaja toki sanoo noin. Fakta on, että koulutusaikojen jatkuva piteneminen on kansantaloudellinen ongelma, samoin kuin pitkälle koulutettujen lähtö ulkomaille.
Ulkomaille ei lähdettäisi, jos Suomessa alettaisiin arvostaa enemmän koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Uusi hallitus aikoo niistä leikata.
Koulutusaika pitenee, koska opiskelujen ohella on tehtävä töitä. Asuminen ja ruoka kallistuu jatkuvasti. Olen ollut vaihdossa aasialaisessa yliopistossa ja siellä maksoin koko lukukauden asumisesta saman verran kuin maksan Suomessa yhden kuukauden vuokrasta.
Yksi kirjoitti täällä post docista, jonka moni tekee ulkomailla ja sinä lähdit syyttelemään. Sehän menee yleensä niin, että siihen saa esim. 2 vuoden apurahan (josta tutkimustyön palkka koostuu) Suomesta ja näin ollen myös verot palkasta maksetaan Suomeen(!). Eli tutkijatohtori tekee työtä ulkomaisessa yliopistossa, mutta on silti Suomen veronmaksaja, jos saa Suomesta apurahan. Tutkimukset on usein monikansallisia ja niistä hyötyy myös Suomen tiedeyhteisö. Post docin jälkeen palataan Suomeen ja mietitään mitä seuraavaksi tehdään. Tutkijan työ yliopistossa on pätkätyötä. Eikä palkka ole kummoinen (toki ala vaikuttaa).
Valitit myös siitä, että pidetään välivuosia ennen opiskelua. Kaikki eivät pääse ensiyrittämällä haluamaansa kouluun. Ja osa ei vielä tiedä mitä haluaa tehdä, joten on fiksumpaa tehdä töitä ja miettiä. Eikös tämä Mirokin sanonut, että tekee työtä valmentaja ja on tehnyt paljon muutakin. Välivuodethan nimenomaan yleensä käytetään siihen, että ollaan töissä ja mietitään mitä halutaan opiskella/tehdä tulevaisuudessa ja tienataan rahaa esim. niitä tulevia opintoja varten. Eikö ole parempi, että välivuosina tehdään töitä eikä oteta lainaa tai elellä tuilla?
Sori, major ohis.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Samusta vähän homo-vibat. Ei siis todellakaan pahalla! Mutta on niin vaikee nähä että hän vois esim naisten rinnoista tai pillusta kiinnostua, on jotenkin niin söpö ja tyttömäinen, muutenkin pitää aina sitä vaaleenpunasta rusettipantaa, tykkää kasvomaskeista yms. Voisikohan hän ollakin miehiin päin.
No nyt oli taas sellaista ahdasmielistä settiä että... Oikeastiko tyttömäiset jutut tekee sinusta homon? Mikset epäile samantien transihmiseksi? En yhtään ihmettele että monilla on ahdistavaa elää tässä maassa, kun kasvomaskien tai pannan käyttäminen tarkoittaa, että olet ilman muuta jotakin muuta kuin hetero.
Mä nään mielessäni Samun helposti innostumasta naisen kropasta. Se että on kaunis poika ei tarkoita että on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä löytyykö Joonaksesta selkärankaa kertoa Isabellalle tunteistaan?
Joonas on ollut Bellan pari perjantaista lähtien eli nukkuvat edelleen vierekkäin ellei sitten häipynyt Miron kanssa sohvalle heti lauantaina, mutta sitähän meille ei ole näytetty. Kyllä siellä on tilaisuuksia ainakin ollut ne syvimmät perhosfiilikset kertoa.
Vai putosiko B:n ja J:n välit jääkaappilämpötilaan heti lauantaina...
Sarja on sikäli hoopo, että siinä jää viikossa aina kokonainen pyhäpäivä välistä emmekä tiedä miten elo on sujunut. Tuskin ne nyt nukkuu koko päivää toisiaan tapaamatta.
Joo ollaan niin käsikirjoituksen varassa, että ei yhtään tiiä mitä on tapahtunut. Eilinen jakso oli vaan Miroa ja sitä, kuinka Isabella tätä hehkutti. Kohtaukset, joissa näkyi Joonas, Isabella oli kaukana. Näytettiin esim, kun Sonja ja Isabella tulivat treffeiltä, Sonja halasi heti Samua. Isabella ei halannut Joonasta, tai ainakaan sitä ei haluttu näyttää. Iltabileiden instagramkuvissakin oli vaan Miro ja Isabella etualalla. Joonas ja Mikaela näkyivät taustalla.
Olisikohan tuo ihan tietoinen valinta - haluttiin luoda isolla ruutuajalla kunnon esittely vain Mirosta ja Isabellasta + Sonjasta. Muille jäi vaan muruset.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään edelleen Joonaksesta ja harmittaa että Bella on valmis vaihtamaan noin helpolla. Ja Joonas muka sitten on se tuuliviiri. Ainakin jaksojen perusteella se on kyllä avannut ihan tarpeeksi tunteitaan, niin en ymmärrä mitä toi Bella sössöttää
Onko Joonas sanonut viime aikoina Isabellalle suoraan, että tykkää hänestä? Mielestäni hänen pitäisi nyt vähän taistella Isbestä, ottaa juttusille ja vakuuttaa että on tosissaan ja haluaisi jatkaa juttua hänen kanssaan. Meillehän ei kaikkea näytetä, mut se mikä nyt näkyy on tossukkamaista ja löysää alistumista.
Olen aika varma, että jos Joonas menisi vakavasti juttelemaan ja kertoisi tunteistaan Isabellalle, tämä päätyisi takuulla Joonakseen mieluummin. Nainen tarvitsee vakuuttelua mieheltä, SE on romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin tuossa eilen Jussan vastauksia kuunnellessa (siellä love islandin päiväkirjahuoneessa tms., missä niitä roustataan), kun naureskeli siinä Joonaksen pelastautumissuunnitelmalle valita Mikaela. Itse on kuitenkin pelannut itsensä ulos Mikaelan parivaihtoedoista, joten taisi miestä kuumottaa, kun tajusi, että itselle ei olekaan ketään. Tosin kyllähän tuolla näytettiin Mikaela ja Jussakin taas aurinkotuoleilla lämpimissä tunnelmissa. Voihan olla, että Jussa alkaakin lämmitellä pelimielessä Mikaelaa, jolla ehti jo kehittyä jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan.
Mikaela saattaa valita Jussan ihan vaan kaveripariksi siitä syystä, että nyt taas juttu luistaa paremmin, kun ovat "eronneet". Eilisessä jaksossa näki, että heitä yhdistää juoruilu ja draamannälkä, tykkäsivät puida Joonas-Bella-Miro -kuviota. Ja jos Jussa on kertonut Mikaelalle Joonaksen operaatio pelastusrenkaasta, Mikaela saattaa siksikin valita Jussan. Itse toivoisin, että Mikaela valitsisi Eemilin.
Jännä nähdä kuka naisista saa valita ekana tai tokana!
Toivoisin että se olis joku joka ottaa Sonjan niin että hänen on pakko ottaa Joonas tai Emil.
Jos olisin Sonja, nappaisin Joonaksen. Koska miksi ottaa Samu? Mieshän itse haluaa että se joutuu tekemään töitä ja ryömimään nolona Sonjan luo pyytelee anteeksi.
Näin kun LISissä ollaan. Pelastaisin silleen Joonaksen Sonjana niin, että Isabella sais rauhassa miettiä kumpi se on, Miro vai Joonas.
Ennen kuin kesä kokonaan loppuu, niin olisi reilua antaa kerrankin Eemilin valita ensimmäisenä. Tähän asti hän on päässyt liian helpolla muita peesaillen.
Mitä varten Isabellaa näytetään niin paljon esim. eilen? Ainakin kolmeen eri kertaan hoki sitä samaa asiaa kuinka hän on ajatuksiltaan niin samanlainen kuin Miro. Eikö vähempi näyttäminen katsojille tee asian selväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin tuossa eilen Jussan vastauksia kuunnellessa (siellä love islandin päiväkirjahuoneessa tms., missä niitä roustataan), kun naureskeli siinä Joonaksen pelastautumissuunnitelmalle valita Mikaela. Itse on kuitenkin pelannut itsensä ulos Mikaelan parivaihtoedoista, joten taisi miestä kuumottaa, kun tajusi, että itselle ei olekaan ketään. Tosin kyllähän tuolla näytettiin Mikaela ja Jussakin taas aurinkotuoleilla lämpimissä tunnelmissa. Voihan olla, että Jussa alkaakin lämmitellä pelimielessä Mikaelaa, jolla ehti jo kehittyä jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan.
Mikaela saattaa valita Jussan ihan vaan kaveripariksi siitä syystä, että nyt taas juttu luistaa paremmin, kun ovat "eronneet". Eilisessä jaksossa näki, että heitä yhdistää juoruilu ja draamannälkä, tykkäsivät puida Joonas-Bella-Miro -kuviota. Ja jos Jussa on kertonut Mikaelalle Joonaksen operaatio pelastusrenkaasta, Mikaela saattaa siksikin valita Jussan. Itse toivoisin, että Mikaela valitsisi Eemilin.
Toivoisin että se olis joku joka ottaa Sonjan niin että hänen on pakko ottaa Joonas tai Emil.
Jos olisin Sonja, nappaisin Joonaksen. Koska miksi ottaa Samu? Mieshän itse haluaa että se joutuu tekemään töitä ja ryömimään nolona Sonjan luo pyytelee anteeksi.
Näin kun LISissä ollaan. Pelastaisin silleen Joonaksen Sonjana niin, että Isabella sais rauhassa miettiä kumpi se on, Miro vai Joonas.
Siis eka tai toka sais olla joku muu kuin Sonja. Vaikka Neea tai Mikaela, joka ottaiskin Samun.
Mut Samu on himmee pleijeri, takuulla saanut nyt Sonjan taas muutamalla pusulla ja pienellä huomionosoituksella ryömimään perässään.
Omat veikkaukset parinvalinnasta:
Miro - Isabella
Jossu - Niko
Elvi - Paulus
Neea - Samu
Mikaela - Eemil
Sonja - Joonas
Tippuja on Jussa.
Tosi paljon riippuu siitä, missä järjestyksessä saavat valita. Valintavuoro voi mennä myös niin, että Sonja saa valita aiemmin. Silloin hän valitsisi Samun. Kenet Neea silloin ottaisi? Päättääkä tippujan Neea vai Mikaela? Kaikki olettaa, että Mikaelalla on viimeinen valintavuoro, miksi? Tietävätkö valintajärjestyksen ennakkoon? Se selittäisi miksi on kerrottu, että boys' chateissä päätetän parit.
Joka tapauksessa varmaa on, että Joonas, Eemil ja Jussa ovat bottom 3, joista 99% varmuudella Joonas pelastetetaan. Putoaja on joko Jussa tai Eemil.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten Isabellaa näytetään niin paljon esim. eilen? Ainakin kolmeen eri kertaan hoki sitä samaa asiaa kuinka hän on ajatuksiltaan niin samanlainen kuin Miro. Eikö vähempi näyttäminen katsojille tee asian selväksi?
Eilinen oli liiallisen toiston takia lopulta yksi huonoimmista jaksoista tällä kaudella.
Peittääkö Neea epävarmuutensa kovan kuoren alle?
Siihen viittaisivat ghostaamiset ja uuden pojan vähättely. Hän vakuutteli kahteen kertaan, ettei kiinnittäisi ulkomaailmassa Miroon mitään huomiota.
Toinen vaihtoehto tietysti on, että Neea on oikeasti bitch.
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt oli Isabellan vuoro olla jaksossa isommin esille. Hänhän oli Alin lähdön jälkeen varmaan yki viikon ihan pimennossa. Eli jaksosta riippuen toisia näytetään enemmän ja toisia vähemmän.
Operaatio Pelastusrengas onnistuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettei Mikaela tajua Joonaksen pelaavan aikaa saadakseen Bellan takaisin.
Katsoin Samun Ihmissuhdemankeli podcastin IG sivua ja ekan kuvan.
Ikkunalaudan tiilet ja ikkunan pokat, näkymä tuo mieleen mun entisen kämpän Helsingin kantakaupungin alueella.
Jouduin muuttaa veke kun mun naapuriin muutti nuorten jätkien yhteiskämppä, joka möykkäsi kaikki yötkin! Vieraita lappasi solkenaan, sotkivat hissin ja vieraat hakkasivat ohikulkiessaan jopa yöllä mun ovea!!!
Joku ihmeen räppi tms kollektiivi siihen muutti, tein valituksia toki!
Ei helvata. Toivottavasti ei, mutta vois kyllä sopia kuvaan että siitä itseään täynnä olevien parikymppisten jäbien heimosta on hän kotoisin...
Joku nuorisotalo, halpaa työskentelytilaa nuorille taiteilijoille Helsinkiin olisi tarpeen. Ettei tarvi möykätä yksityiskämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Operaatio Pelastusrengas onnistuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettei Mikaela tajua Joonaksen pelaavan aikaa saadakseen Bellan takaisin.
Takuulla tajuaa. Ei kukaan ole niin tyhmä, varsinkaan Mikaela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on niin raskas, ööö tota noin niin 😄mut jos puoliso ei haluu tietää tyypin tunteista sen enempää niin 🤷
Just tollasii suomalaiset miehet on tyypillisimmillään.
Suomalaiset naiset on tyypillisimmillään "täh, töh?" Todella kevyitä eli bimboja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Samun Ihmissuhdemankeli podcastin IG sivua ja ekan kuvan.
Ikkunalaudan tiilet ja ikkunan pokat, näkymä tuo mieleen mun entisen kämpän Helsingin kantakaupungin alueella.
Jouduin muuttaa veke kun mun naapuriin muutti nuorten jätkien yhteiskämppä, joka möykkäsi kaikki yötkin! Vieraita lappasi solkenaan, sotkivat hissin ja vieraat hakkasivat ohikulkiessaan jopa yöllä mun ovea!!!
Joku ihmeen räppi tms kollektiivi siihen muutti, tein valituksia toki!
Ei helvata. Toivottavasti ei, mutta vois kyllä sopia kuvaan että siitä itseään täynnä olevien parikymppisten jäbien heimosta on hän kotoisin...
Joku nuorisotalo, halpaa työskentelytilaa nuorille taiteilijoille Helsinkiin olisi tarpeen. Ettei tarvi möykätä yksityiskämpässä.
Jatkan: ei se kuva varmasti siltikään ole samasta talosta, entisestå naapuristani.
Samu vaikuttaa paljon fiksummalta kuin sen nuorisokollektiivin jäsenet, joiden kanssa, varsinkin yhden olin napit vastakkain yömöykän takia.
Samu on sosiaalisesti varmasti todella paljon fiksumpi nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Miro - Isabella
Jossu - Niko
Elvi - Paulus
Neea - Samu
Mikaela - Eemil
Sonja - JoonasTippuja on Jussa.
Tosi paljon riippuu siitä, missä järjestyksessä saavat valita. Valintavuoro voi mennä myös niin, että Sonja saa valita aiemmin. Silloin hän valitsisi Samun. Kenet Neea silloin ottaisi? Päättääkä tippujan Neea vai Mikaela? Kaikki olettaa, että Mikaelalla on viimeinen valintavuoro, miksi? Tietävätkö valintajärjestyksen ennakkoon? Se selittäisi miksi on kerrottu, että boys' chateissä päätetän parit.
Joka tapauksessa varmaa on, että Joonas, Eemil ja Jussa ovat bottom 3, joista 99% varmuudella Joonas pelastetetaan. Putoaja on joko Jussa tai Eemil.
Minun järjelläni valinta menee niin että ihan millä valintavuorolla Mikaela saakaan esiintyä niin hän päättää Joonaksen kohtalon. Tietysti olisi komeaa jos se valintavuoro olisi heti Miron jälkeen, mutta silloin draama kärsisi liikaa lässähtämällä heti alussa. Oletettavaa on, että lankulla on Jussa ja Joonas ja valinnan tekee sitten joku naiskuusikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Samusta vähän homo-vibat. Ei siis todellakaan pahalla! Mutta on niin vaikee nähä että hän vois esim naisten rinnoista tai pillusta kiinnostua, on jotenkin niin söpö ja tyttömäinen, muutenkin pitää aina sitä vaaleenpunasta rusettipantaa, tykkää kasvomaskeista yms. Voisikohan hän ollakin miehiin päin.
No nyt oli taas sellaista ahdasmielistä settiä että... Oikeastiko tyttömäiset jutut tekee sinusta homon? Mikset epäile samantien transihmiseksi? En yhtään ihmettele että monilla on ahdistavaa elää tässä maassa, kun kasvomaskien tai pannan käyttäminen tarkoittaa, että olet ilman muuta jotakin muuta kuin hetero.
Mä nään mielessäni Samun helposti innostumasta naisen kropasta. Se että on kaunis poika ei tarkoita että on homo.
Samussa ei kyllä ole MITÄÄN homoa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miro - Isabella
Jossu - Niko
Elvi - Paulus
Neea - Samu
Mikaela - Eemil
Sonja - JoonasTippuja on Jussa.
Minun järjelläni valinta menee niin että ihan millä valintavuorolla Mikaela saakaan esiintyä niin hän päättää Joonaksen kohtalon. Tietysti olisi komeaa jos se valintavuoro olisi heti Miron jälkeen, mutta silloin draama kärsisi liikaa lässähtämällä heti alussa. Oletettavaa on, että lankulla on Jussa ja Joonas ja valinnan tekee sitten joku naiskuusikosta.
Kukas sitten päättää Eemilin ja Jussan kohtalot?