Seksin väheneminen parisuhteessa
Harmittaa kun suhteet menee aina samaa kaavaa, ensimmäiset pari vuotta seksiä on hyvin, 2-4 kertaa viikossa. Sen jälkeen kerran viikossa jos silloinkaan. Tämä turhauttaa ja lopulta aina johtaa eroon. Mitä tehdä toisin?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä miten mies kohtelee ja puhuttelee vaimoaan voi lukea tulevan eron jo paljon aikaisemmin kuin se toteutuu tai kenties jo ennen kuin pari on siitä itse tietoinen. Joskus kysynytkin joltain kaveriltani, että ethän sä voi tuolla lailla puhua vaimollesi, koittasit arvostaa edes vähän.
Joo. Tämä varmasti järkyttää naisia, koska he itse puhuvat aina niin kauniisti ja arvostavasti miehistään. Ihan nolostuttaa se ukkojensa kehuminen, ja parisuhteen laadun ylistäminen. Varsinkin tyttöjen iltoina baarissa.
Ukot saa sitä mitä ansaitsee. Ihan miehen omissa käsissä, pitääkö vaimonsa avautua muille vaiko ei. Olen ihan satavarma, ettei yksikään nainen kehu naisporukassa miestään, joka on pätevä sängyssä ja arvostaa.
Jos olisit kärpäsenä katossa, ja kuulisit mitä rouvasi avautuu ystävättärelleen sinusta, niin ehkä uhoaisit hieman vähemmän.
Itse ainakin tiedän mitä partnerini puhuu seksuaalisuudestani, taidoistani tai haluistani koska ne lukevat pariprofiilissamme.
Muille kuin yhteisömme jäsenille hän ei niistä hiisku sanaakaan, jästeille!
Vierailija kirjoitti:
Kautta maailman historian miehet ovat joutuneet kilvoittelemaan naisten suosiosta. Jos sitä ei enää tee kotona, niin joku toinen mies tekee ulkona. Kyse on siitä, haluaako pysyä voittajana vai häviääkö muille miehille suosiolla. Aina kun mies pitää naistaan itsestäänselvyytenä on jo hävinnyt. Omalla miehellä on parhaat edellytykset naisensa halujen sytyttämiseen, mutta senkin edun saa ryssittyä välinpitämättömällä käytöksellä.
Fabio? Vai joku muu parisuhdeteoreetikko joka joka aamu suutelee hauistaan peilin edessä yläruumis paljaana?
Tuollainen keskenkasvuinen ylimielisyys arjen yläpuolella on toisaalta huvittavaa, mutta aiheuttaa myötähäpeää. Tuollaisen miehen kanssa en ikinä pariutuisi. T. NAINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta maailman historian miehet ovat joutuneet kilvoittelemaan naisten suosiosta. Jos sitä ei enää tee kotona, niin joku toinen mies tekee ulkona. Kyse on siitä, haluaako pysyä voittajana vai häviääkö muille miehille suosiolla. Aina kun mies pitää naistaan itsestäänselvyytenä on jo hävinnyt. Omalla miehellä on parhaat edellytykset naisensa halujen sytyttämiseen, mutta senkin edun saa ryssittyä välinpitämättömällä käytöksellä.
Fabio? Vai joku muu parisuhdeteoreetikko joka joka aamu suutelee hauistaan peilin edessä yläruumis paljaana?
Tuollainen keskenkasvuinen ylimielisyys arjen yläpuolella on toisaalta huvittavaa, mutta aiheuttaa myötähäpeää. Tuollaisen miehen kanssa en ikinä pariutuisi. T. NAINEN
Lopeta off-topic. Keskustellaan mieluummin asiasta.
NAINEN; Milloin sinua rakasteltiin viimeksi?
Entä milloin sinä rakastelit viimeksi?
Sekin varmasti riippuu siitä seurasta. Työkavereille ja ei niin tutuille varmasti kehutaan ja yritetään saada muut kateellisiksi ja parhaille kavereille sitten avaudutaan kuinka se mun make ei taaskaan viime viikolla osannut oikein imuroida ja tyhjentää tiskikonetta.