Psykopaatin huumori
Kommentit (11)
On sitä toki! Heitä naurattaa esimerkiksi sairaan ihmisen lääketurvotus kasvoissa, ja siitä kiusaaminen. Hirvittävän hauskaa on myös liikuntarajoitteista aiheutuva eristyneisyys. Noin ylipäätään toisten sairauksille ja vaikeuksille naureskelu on heille ihan parasta huumoria.
Eikö tuollainen kerro enemmänkin älyllisestä kehitysvammasta, saattaa kyseessä silti olla tyhmä psykopaatti, mutta ei älykäs itseään noin helposti paljasta.
Totta. Olin kerran narsisti psykopaatin kanssa lääkärissä joka alkoi vitsailemaan jonkun potilaan kengästä joka oli vammautuneessa jalassa. Vitsi oli niin hauska hänen mielestään, että ei meinannut päästä siitä ollenkaan yli. Oli pakko jo puuttua hänen hauskaan hetkensä ja kieltää hänen vitsailunsa. Meni sen verran villiksi ja noloksi. Minä olin tietenkin se joka oli lapsellinen.
psyhcos-bill kirjoitti:
Eikö tuollainen kerro enemmänkin älyllisestä kehitysvammasta, saattaa kyseessä silti olla tyhmä psykopaatti, mutta ei älykäs itseään noin helposti paljasta.
Jotkut psykopaatit ovat hyvinkin fiksuja mutta eivät läheskään kaikki. On taas yksi elokuvien viljelemä klisee ja myytti, että psykopaatti olisi aina huippuälykäs. Osa on ihan tavallisia palikoita, jotka kuvittelevat olevansa neroja sillä perusteella, että osaavat kiinnittää huomiota toisten heikkouksiin ja vielä pilkata niistä. Aaltoja! [/s]
Ensin pyytää ja kannustaa tekemään jotain ja sitten kun olet tehnyt sen, nauraa sinulle koska olit niin typerä että teit niin.
Huumori perustuu jotenkin siihen, miten psykopaatti vaihtelee eri persooniensa välillä. Aina huumori tapahtuu kuitenkin muiden ihmisten kustannuksella. Psykopaatti ei osaa nauraa itselleen.
Voisiko psykopaatti paljastua juuri siinä, ettei pysty nauramaan itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko psykopaatti paljastua juuri siinä, ettei pysty nauramaan itselleen?
Miksei 🤔
Mä veikkaan kans ,että ei naura itselleen vaan muille.
Älyllistä, kuivaa, ilkeää, vahingoniloon perustuvaa.