Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykopaatin huumori

Vierailija
01.06.2023 |

Onko sitä vai kykeneekö siihen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllistä, kuivaa, ilkeää, vahingoniloon perustuvaa.

Vierailija
2/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä toki! Heitä naurattaa esimerkiksi sairaan ihmisen lääketurvotus kasvoissa, ja siitä kiusaaminen. Hirvittävän hauskaa on myös liikuntarajoitteista aiheutuva eristyneisyys. Noin ylipäätään toisten sairauksille ja vaikeuksille naureskelu on heille ihan parasta huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen kerro enemmänkin älyllisestä kehitysvammasta, saattaa kyseessä silti olla tyhmä psykopaatti, mutta ei älykäs itseään noin helposti paljasta.

Vierailija
4/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olin kerran narsisti psykopaatin kanssa lääkärissä joka alkoi vitsailemaan jonkun potilaan kengästä joka oli vammautuneessa jalassa. Vitsi oli niin hauska hänen mielestään, että ei meinannut päästä siitä ollenkaan yli. Oli pakko jo puuttua hänen hauskaan hetkensä ja kieltää hänen vitsailunsa. Meni sen verran villiksi ja noloksi. Minä olin tietenkin se joka oli lapsellinen.

Vierailija
5/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyhcos-bill kirjoitti:

Eikö tuollainen kerro enemmänkin älyllisestä kehitysvammasta, saattaa kyseessä silti olla tyhmä psykopaatti, mutta ei älykäs itseään noin helposti paljasta.

Jotkut psykopaatit ovat hyvinkin fiksuja mutta eivät läheskään kaikki. On taas yksi elokuvien viljelemä klisee ja myytti, että psykopaatti olisi aina huippuälykäs. Osa on ihan tavallisia palikoita, jotka kuvittelevat olevansa neroja sillä perusteella, että osaavat kiinnittää huomiota toisten heikkouksiin ja vielä pilkata niistä. Aaltoja! [/s]

Vierailija
6/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyytää ja kannustaa tekemään jotain ja sitten kun olet tehnyt sen, nauraa sinulle koska olit niin typerä että teit niin.

Vierailija
7/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori perustuu jotenkin siihen, miten psykopaatti vaihtelee eri persooniensa välillä. Aina huumori tapahtuu kuitenkin muiden ihmisten kustannuksella. Psykopaatti ei osaa nauraa itselleen.

Vierailija
8/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
9/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko psykopaatti paljastua juuri siinä, ettei pysty nauramaan itselleen?

Vierailija
10/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko psykopaatti paljastua juuri siinä, ettei pysty nauramaan itselleen?

Miksei 🤔

Vierailija
11/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kans ,että ei naura itselleen vaan muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan