Nuori nainen, deitttailusta, onko 48v mies mielestäsi "50-vuotias"?
Tuossahan on liki pari vuotta ikäeroa. Itse näkisin että se olisi "ennenmmin neljäkymmnetä jotain".
Kommentit (17)
No mä olen tänä vuonna itse 48 ja en pidä itseäni 5-kyppisenä vaan kohta 5-kymppisenä. Tai sitten ihan vaan 48-vuotiaana.
Kyllä se on viisikymppinen. Eikä tarvitse olla edes nuori nainen.
On. Kyseessä on vanha pappa. Ei jatkoon.
No todellakin on, mitä hittoa 😅 Olen itse 49, ja ollut viisikymppinen jo ainakin kolme vuotta!
Nelkyt ja risat on se termi mitä hain.
ap
Älä huoli, nelikymppinen olet edelleen!
Nuori nainen haluaa perheen, kodin, lapsia ja uraa tekevän ja perheestä huolehtivan miehen.
Olet 60v kun vanhin lapsista täyttää 10 vuotta. Ei kannata käyttää aikaa tuollaiseen.
40 ja risat tarkoittaa tyyliin 43v, ei lähes 50v. Olet "pian 50v" tai ehkä kannattaisi vain sanoa suoraan, että 48v.
Jos nuorten mielestä tuo pari vuotta on ikuisuus, niin miksi se ei voisi olla sitä myös minun tapauksessa eli 48->50v???
ap
50. Totuus taitaa olla tuskallista🤭 Tsemppiä!
kyllä se taitaa olla jo 50-kymppinen
48v ei oo 50-vuotias, mutta on viiskymppinen. Mikä ongelma täs? T toinen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
On. Kyseessä on vanha pappa. Ei jatkoon.
Muista sitten poistua takavasemmalle, kun ihan kohta täytät itsekin 50v. jos terveyttä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nelkyt ja risat on se termi mitä hain.
ap
on max. 44 v.
Kolkyt ja risat -sarjan näyttelijät oli yli neli kymppisiä sarjan viimeisillä tuotantokausilla.
ap
On