Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa maksaminen, oletko tehnyt?

Vierailija
31.05.2023 |

Täällä oli joskus keskustelu luonnossa maksamisesta, mutta en löydä sitä. Millaisia kokemuksia ihmisillä on näistä? Vuokraisäntä lupasi alennusta, jos saa tulla kerran kuukaudessa panoille. En ole varma suostunko, mutta jotenkin kiihottaa. En ole rahapulassa, mutta ajatuksessa on jotain...

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa luonnossa. 

Vierailija
62/73 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevospiireissä todella yleistä. Asiaa ei sovita vaan asian annetaan liukua siihen. Puut tehdään ensi talvea varten juuri nyt, jotkut ajelee pitkiäkin matkoja kuvitellen että nainen haluaa miestä, ei ne puut pitää saada, sitten kun klapit liiterissä katsotaan onko miehestä muuhun vai lähteekö kiertoon. Hyvä ois jos omaa traktorin jonka tuo naisen tiluksille. Taloakin pitäis korjata jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on tullut maksettua, vaikkakaan en silloin sitä sillä tavalla ajatellut. Mutta on kai se luonnossa maksamista, jos seksiä vastaan saa jotain tavaraa/palvelua. Vaikkakin tässä tapauksessa se seksi taisi olla se pääasia molemmille osapuolille, joka oli verhottu vastikkeelliseksi vähän kuin sen asian korostamiseksi, ettei tästä seuraa mitään muuta koskaan.

Eli, aikoinaan nuorena miehenä erosin sen aikaisesta tyttökaverista, jonka kanssa asuttiin yhdessä. Siinä sitten talous heitti häränpyllyä, piti hankkia huonekaluja, maksaa uutta takuuvuokraa jne. Opiskelijana raha tosi tiukilla. Tuo nainen, jonka kanssa erosin oli perheen iltatähti, sisaruksensa oli ~15 vuotta vanhempia. Olin ollut monesti siskolleen ja hänen ystävälleen kuskina, joten tunsin hyvin tätäkin porukkaa. Yksi hänen siskonsa ystävistä oli niin ikään vasta eronnut ja tiesi minun kärsivän rahapulasta. Ilmoitti sitten minulle, että hänellä on ylimääräisiä huonekaluja

Olipas hieno positiivinen tarina!

Vierailija
64/73 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin reilu kymmenen vuotta sitten uuteen kerrostaloasuntoon ja palasin vanhaan tekemään loppusiivousta. Ajattelemattomuuttani ja väsyneenä olin tietysti unohtanut siivousvälineet uudelle asunnolleni. 

Tunsin jotenkin naapurini, joka sitten avasikin ovensa soitettuani hänen ovikelloaan. Pahoittelin ja esitin asiani hänelle. Hän sanoi etsivänsä kaiken tarpeellisen ja tuovansa ne minulle. Hetken päästä minun asuntoni ovikello soi, ja naapurihan se siellä seisoi.

En ehtinyt ajatella mitään ihmeellistä, kun hän jo otti pari askelta päästäkseen asuntooni sisään. Hän käveli suoraan peremmälle ja laski siivousvälineet lattialle, katsoi sitten minuun ja tuli lähemmäksi.

Hän hymyili ja kysyi sitten, voisinko maksaa siivousvälineiden lainasta, mihin jouduin vastaamaan, ettei minulla juuri silloin sattunut olemaan yhtään käteistä mukana. Se ei kuulemma ollut ongelma, hän mielellään katselisi, kun siivoaisin, jos ottaisin paidan ja shortsit pois. Olen aika seksuaalinen nainen, joten olin leikissä melko nopeasti mukana. Naapuri oli minua kymmenisen vuotta vanhempi, ihan mukiinmenevän näköinen mies ja oli aina tervehtinyt minua rappukäytävässä, joten päätin suostua, vaikka hänen ehdotuksensa olikin ihan outo.

Loppujen lopuksi siivoussessio päättyi molemminpuoliseen oraaliseksin harrastamiseen, ja loppusiivous jäi siltä illalta kesken.

Vierailija
65/73 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokus kerännyt sangon puolukoita maksuksi.

Niin minäkin ja tämä tapahtui joskus 1946..hyvä puolukkasyksy oli maksoin pari varvia.

Vierailija
66/73 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku taas kaivellut ikivanhoja pa$kaketjuja

Vierailija
67/73 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku taas kaivellut ikivanhoja pa$kaketjuja  EI nämä ole niinkään paskaketjuja kuin mulkun koosta tai pillun tiukkuudesta typerät jorinat.

Vierailija
68/73 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naistaksikuski ei ollut kokeillut pyllyseksiä koskaan eikä miehensä ollut siitä kiinnostunut. Maksoin sitten kyydin takapenkillä, ensin perinteistä ykköstä ja kun oli lämmitelty, niin sain viedä häneltä peppuneitsyyden. Tykkäsi kovasti, sai suihkuorgasminkin taksinsa takapenkille. Tuumasi vain jotta taitaa olla ensimmäinen kerta kun ei penkin pesu tympäise.

Vierailija
69/73 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi naistaksikuski ei ollut kokeillut pyllyseksiä koskaan eikä miehensä ollut siitä kiinnostunut. Maksoin sitten kyydin takapenkillä, ensin perinteistä ykköstä ja kun oli lämmitelty, niin sain viedä häneltä peppuneitsyyden. Tykkäsi kovasti, sai suihkuorgasminkin taksinsa takapenkille. Tuumasi vain jotta taitaa olla ensimmäinen kerta kun ei penkin pesu tympäise.

Käytitkö kumia molempiin reikiin? 

Vierailija
70/73 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin reilu kymmenen vuotta sitten uuteen kerrostaloasuntoon ja palasin vanhaan tekemään loppusiivousta. Ajattelemattomuuttani ja väsyneenä olin tietysti unohtanut siivousvälineet uudelle asunnolleni. 

Tunsin jotenkin naapurini, joka sitten avasikin ovensa soitettuani hänen ovikelloaan. Pahoittelin ja esitin asiani hänelle. Hän sanoi etsivänsä kaiken tarpeellisen ja tuovansa ne minulle. Hetken päästä minun asuntoni ovikello soi, ja naapurihan se siellä seisoi.

En ehtinyt ajatella mitään ihmeellistä, kun hän jo otti pari askelta päästäkseen asuntooni sisään. Hän käveli suoraan peremmälle ja laski siivousvälineet lattialle, katsoi sitten minuun ja tuli lähemmäksi.

Hän hymyili ja kysyi sitten, voisinko maksaa siivousvälineiden lainasta, mihin jouduin vastaamaan, ettei minulla juuri silloin sattunut olemaan yhtään käteistä mukana. Se ei kuulemma ollut ongelma, hän mielellään katselisi, kun siivoaisin, jos ott

tälladii lisää, ihsna nainen. harmi kun ette tarvii apua tietsaongelman, auton laitossa tai puutarhassa

Vierailija
71/73 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä antanut esim . Kun koko mies on tehnyt jonkun työn tai palveluksen . Kerran naapurin mies kävi pyykkikonettani korjaamassa , olin oikein vähissä vaatteissa ja naapurincmies sanoi minkä verran osat ja pieni vaivanpalkkaa maksaisi , hän hymyillen kysyi maksatko rahalla vai luonnossa . Sanoin mielelläni luonnossa ja riisuinvitseni alasti , maksu menikin luonnossa maksamiseksi , naapuri sanoi jos tulee jotain laittamista niin luonnossa maksaminen käy erittäin huvin , kyllähän niitä on tullut noita lu8nnossamaksamisiq hänelle eikä ole haitannut vaikka mies on naimisissa .

Vierailija
72/73 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Noin käy kun kirjoittaa yhdellä kädellä ja vatkaa toisella.

Vierailija
73/73 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi