Painon putoaminen. Ei näy vaa'assa mutta vaatteissa näkyy. Voiko näin olla vai kuvittelenko vain?
On paino pudonnut myös siis tietenkin useita kiloja mutta vaikka on pysynyt paikkaan pitkään niin huomaan, että vaatteet löystyy silti.
Keho on jotenkin alkanut muokkautumaan hiljaa erilaiseksi vaikka paino tosiaan jumittaa tai jopa nousee välillä ja sitten taas laskee hieman.
Nykyään meinaan välillä kun olen lähdössä aamulla, niin on tunne kuin ei olisi rintaliivejä. Välillä olen ihan säikähtänyt, että herranjestas unohdinko laittaa ne ja sitten tajuan, että ovathan ne päällä, eivät vain tunnu missään. Ei kiristä tai muutakaan, rinnatkin ilmeisesti pienentyneet.
Ennen oli kireät ja jäi jäljet.
Sama vatsan seudulla. Löysää jää vaatteisiin kun ennen ei mennyt kiinni. Housut tippuu jne.
Käsivarret ei kyllä ole muuttuneet, edelleen kiristää joissakin vaatteissa vaikka muuten olisi väljemmäksi takiksi/paidaksi muuttunut. Siksi pohdin kuvittelenko vain laihtuvani.
Kommentit (7)
ei ole pysyvää. kyllä ihminen kuivuu
Silloin paino ei ole tippunut mutta läski on kevyempää kuin lihas
Olet tiivistynyt
Todennäköisesti et kuvittele. Mulla on aika sama. Pudonnut vasta noin 5kg, mutta just rintsikoissa olen minäkin huomannut muutoksen. Aloin keväällä juosta n. 2-3krt viikossa ja selkeästi on sen johdosta perseestä ja lanteilta lähtenyt löllöä pois.
Tuo on sitä kuuluisaa kiinteytymistä
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et kuvittele. Mulla on aika sama. Pudonnut vasta noin 5kg, mutta just rintsikoissa olen minäkin huomannut muutoksen. Aloin keväällä juosta n. 2-3krt viikossa ja selkeästi on sen johdosta perseestä ja lanteilta lähtenyt löllöä pois.
Hienoa.
Minä vain katson vähän mitä syön. Joskus herkuttelen edelleen liikaa ja painoa pitää pudottaa kyllä paljon vielä. Noin kolmessa kuukaudessa yli 10 kg olen saanut pois. Olisin saanut enemmänkin jos olisin jaksanut olla tarkempi.
En kuitenkaan juo enää alkoholia yhtään koska siitä muodostui iso ongelma, joten sitten vaan kävelen noin 8 km useina päivinä viikossa ja joskus jumppaan ja teen raskaita treenejä.
Ei mitään kovin isoja juttuja mutta tavallaan kuitenkin suuri muutos entiseen.
Varmaan pitää alkaa kiristämään ja jättää herkuttelu vähemmälle. Silti tuloksia on kyllä onneksi tullut ja yritän pitää kiinni siitä, että paino on kuitenkin laskusuuntainen.
Selluliitti reisistä on lähes kadonnut kun yhdessä vaiheessa olin pökertyä kun katsoin mitä jaloilleni oli tapahtunut. Kauniit sääret taas tulossa selvästi.
Ehkä puolen vuoden sisällä seuraavat 10 kg tai enemmän on lähtenyt.
-ap
Minä olen laihtunut nyt 6 kg. Se ei kuulosta kovin paljolta, mutta todellakin näkyy vaatteissa. Housut roikkuu päällä ja paidat on ihan löysiä.
Olen joskus kuullut että 5kg vastaisi yhtä vaatekokoa, mutta mulla ainakin housujen osalta vähintään kahta kokoa pienempää tarvis nyt.
Paikallaan*
-ap