Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa maksaminen, oletko tehnyt?

Vierailija
31.05.2023 |

Täällä oli joskus keskustelu luonnossa maksamisesta, mutta en löydä sitä. Millaisia kokemuksia ihmisillä on näistä? Vuokraisäntä lupasi alennusta, jos saa tulla kerran kuukaudessa panoille. En ole varma suostunko, mutta jotenkin kiihottaa. En ole rahapulassa, mutta ajatuksessa on jotain...

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miehenä olen auton hinauksen kerran maksanut luonnossa.

Juttu meni näin, olin tyhmyyksissäni jättänyt auton syyshuollon väliin ja tottakai auto hyytyi ekoilla pakkasilla. No ei siinä sitten auttanut ku soittelemaan hinuria paikalle.

Paikalle saapui roteva partainen mies, joka ammattitaidolla hoiti auton ja minut.

Miten päädyttiin luonnossa maksuun. No matkaa lähimpään vak.yhtiön hyväksymään huoltoon 20 kilsaa ja matkan aikana aikaa jutella monenlaista.

Kuskilla oli pieniä lapsia, eikä vaimo ei ollut antanut puoleen vuoteen. Mies kertoi olevansa bi henkinen, johon vastasin, että olen jo pitkään miettinyt, että miltä kulli tuntuisi sisällä.

Ei mennyt kuin muutama minuutti ja ajettiin lähimmälle levarille. Mulle kulli suuhun ja siitä suoraan suoleen. Huh huh sitä rynkytystä oli hurjaa kyytiä. Tosin kesti vain muutaman hetken kun kaveri tuli karjuen mun sisään.

En tämän jälkeen ole näitä hommia harrastellut, mutta ilolla tätä kyllä muistelen.

Vierailija
42/73 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kengitysseppä hevosalalla. Kyllä naisilta tulee melko suoria ehdotuksia laskun maksusta luontovisalla. Eikä ole väliä ovatko varattuja vai eivät; naiset osaa ehdotella rohkeasti. Sanotaan näin, että "huonompia" on saanut laittaa sivuun ja niitä "parempia" sitten kenkinyt.

Sama kokemus kuin kolleegalla on hevosnaisista, härskiä ehdotusta tulee ja paljon. Maksaminen kun tulee ajankohtaiseksi niin on sitten sinkku tai varattu, karvavisa on tarjolla.

Mun mies on poissa niin voitaisiin.. alkoi yksikin (hyvännäköinen) poniäiti maksuehdotuksen. Kus piäksi varmaan meikä määritettiin kun ei kelvannut kuin eurot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppahommia tehnyt ja kun on luonnossa maksua ehdotettu niin olen sanonut että sopii kyllä. Tunti tunnista. Rahaa oon saanut.

Vierailija
44/73 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/73 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt, mutta taksikuskiaikoinani tuli kyllä naisilta ehdotuksia. Kaikki näistä olivat aivan kertakaikkisen hirveitä ryhävalaita, puhkipalaneita pubiruusuja ja umpikännisiä 50v+ joilla kusiläikät haaroissa. Ei innostanut. 

Samanlaisia kokemuksia. Pitävät itseään todella haluttavina kolmen promillen humalassa kuset ja paskat housuissa. Hyi helev....

Vierailija
46/73 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena miehenä paljon remppaa keikkahommina ympäri Suomea ja voin sanoa, että kyllä on paljon puutteessa eläviä kotirouvia.

Vierailija
47/73 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin latauspistoketta hybridiautoon ja hyvällä kaverilla on yhden miehen sähköfirma, joka tuli tekemään sen silloin justiinsa kun lähdin duunimatkalle. Vaimo kyseli mitä ollaan sovittu ja mitä se maksaa, ihan huvikseni sanoin vaimolle että voi sen luonnossakin kuitata ja iskin silmään, vaimo siihen että sehän on sitten selvä. Kun aikoinaan lasku tuli, nielaisin pari kertaa, kun siinä oli vain asennetut tarvikkeet, eikä työn osuus olisi ollut kovin iso muutenkaan, mutta näinhän me sovittiin, kyllä kutkutti vatsan pohjalta ja tuntui kiihottavalta. Myöhemmin olen kysynyt molemmille hyväksyntäni ja vaimolla yksityiskohtia muttei kerro.

Vierailija
48/73 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaidenvaihto virmassa naiset monesti vinguttaa karvavisaa takahuoneen puolella. Kyllä sillä 50 rohsentin alennus lohkeaa .

Vierailija
49/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieraita harrastanut mutta jos tarvitsee apua puutarhassa ja mies alkaa jo kyllästymään nin illalla laitan hiukset ponnarille ja käyn hänen eteen polvilleen istumaan kun mies katsoo televisiota. Aikansa kun päätä sauvan ympärillä keinuttaa tasaisella rytmillä nin rupeaa miehellä käymään tuhina kuin höyryveturilla. Yleensä mies ilmoittaa vähän ennenkuin hän tulee ja jatkan loppuun asti. 

Vierailija
50/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keskimääräinen kurssi euroissa luonnossa maksamisen suhteen?

Vierailija
51/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Mun mielestä ei olekaan mitään muuta seksiä: 

1. Mies huoltaa pihalla auton - nainen jakaa siitä pipariamakkarissa.

2. Nainen huoltaa keittiössä - mies antaa siitä jormaamakkarissa.

Kyllä vaan! Kaikki se toiminta on maksullista. Aina!

Vierailija
52/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on keskimääräinen kurssi euroissa luonnossa maksamisen suhteen?

Yksi maksullinen nainen tarjosi Tinderissa toosaa 200 euroa/tunti. Siitä voi lähteä.

Vierailija
53/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo  puoli kiloa puolukoita.

Vierailija
54/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 6 vuotta sitten kierrätyskeskuksella töissä ja kun ei huolittu tarjottua huonekalua niin useampikin nainen (19-80 ikäiset) tarjosivat useasti maksua luonnossa sen 30€ kierrätysmaksun sijasta. Läheskään kaikki eivät näyttäneet tai asuneet ns köyhästi. 

Vierailija
55/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo on joskus mankunut jotain hankintoja, ja olen ollut vastahankaan, mutta sitten se on ollut pylly pystyssä sängyllä ja kysynyt että hankitaanko nyt?

Vierailija
56/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tuota olisi tullut luonnossa jotain maksettua? Jossain intin metsäleirillä vuosikymmeniä sitten sodeauton vieraillessa oltiin varmaan aika lailla luonnon keskellä, kun maksu suoritettiin.

Vierailija
57/73 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä taloa tuli rempattua, rahaa piti saada mutta päin vittua meni. En ollut eka enkä viimenen joka saanut palkat siellä karvavisalla. Talossa on pillulla toimiva moottorisaha mm.

Vierailija
58/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä tarinat on kaikki satuja, paitsi noi ryhävalas naiset kuset ja shaipat housussa taksissa!

Vierailija
59/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä asennutin mökin sivurakennukseen sähköt. Sähkömies oli minun ikäluokkaa. Kertoi että oli perjantain viimeinen keikka. Tulin sitten kutsuneeksi hänet uimaan ja saunaan. Panemiseksihan se meni. Ei koskaan kuulunut laskua jälkeenpäin. 

N28 

Vierailija
60/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä (molemmat ollaan olut eron jälkeen sinkkuja tai ei ainakaan vakavissa suhteissa) olen ottanut kaksi kertaa vuodessa maksun auton renkaiden vaihdosta luonnossa; suihinotolla. Minä tykkään, ja maistuu hänellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi