Haluan koko ajan seksiä
Jos saan seksiä, tilanne pahenee. Haluan vaan lisää.
Kommentit (29)
Jos olet nainen, niin asia on kohtuullisen helppo hoitaa ja pitää hoidettuna.
Miehelle tuo on paljon ikävämpi vaiva ja hankala hoitaa.
Jos olet mies googlaa seksiriippuvuus. Äärimmäisen vittumainen sairaus.
Ei se naisellekkaan kivaa ole, varsinkin jos mies ei ole samaa maata. Ei pitäs aina olettaa, että miehet aina haluaa, ja naiset ei.
On vähän kuin koirarodut, kaikki loppupeleissä erilaisia yksilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisellekkaan kivaa ole, varsinkin jos mies ei ole samaa maata. Ei pitäs aina olettaa, että miehet aina haluaa, ja naiset ei.
On vähän kuin koirarodut, kaikki loppupeleissä erilaisia yksilöinä.
Kyl se melkein on. Seksiriippuvaisuudesta 99% on miehillä. Testosteroni säätelee panetuksen astetta ja naisella sitä on 5-20* vähemmän kuin miehellä.
Minä olen nainen, haluaisin seksiä joka päivä, miehelle riittää kaksi kertaa viikossa. Näillä mennään. En tiedä pitäisikö tämän takia erota.
-eri
Ei hätätä lue lakia, sanotaan. Hei kuule ota asia vaan vähä niiku, kaikes hommis että, unohda noi "esi-valmistelut". Ne kun on aina se asian ikävin puoli kun kaikki kuitenkin tykkää VAAN! Joko sillä: pienellä, tahi sitten sillä suurellaRUISKULLA VEDELLÄ!! Eikö oo näin, ja ihan reilusti sullakin? Tai, ei oo mikään pakko"pakko" kun saathan sä myös vaan "kuvitella"? Onk ookoo? Hyvä juttu sitten.
Näissä miehet-naiset - keskusteluissa ymmärtämistä helpottaa jos ajattelette naisten ja miesten Gaussin käyrät samalle koordinaatistolle.
Riippumatta suureesta (pituus, paino, testosteroni, panetustarve, seksin saamisen helppous, mikä tahansa) mediaanipiste on sukupuolilla eri paikassa.
Käyrät menevät osin päällekkäin, mutta eivät ole oikein missään asiassa samat.
Vierailija kirjoitti:
Näissä miehet-naiset - keskusteluissa ymmärtämistä helpottaa jos ajattelette naisten ja miesten Gaussin käyrät samalle koordinaatistolle.
Riippumatta suureesta (pituus, paino, testosteroni, panetustarve, seksin saamisen helppous, mikä tahansa) mediaanipiste on sukupuolilla eri paikassa.
Käyrät menevät osin päällekkäin, mutta eivät ole oikein missään asiassa samat.
Enemmän eroa on heteroiden ja homoseksuaalien kuvaajassa. Homomiestä ei saa nussimaan vaginaa millään metodilla.
Heteroilla on toisiinsa nähden tenhovoimaa - homot vierastavat normiseksiä kuin magneetin samanlaiset navat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän eroa on heteroiden ja homoseksuaalien kuvaajassa. Homomiestä ei saa nussimaan vaginaa millään metodilla.
Heteroilla on toisiinsa nähden tenhovoimaa - homot vierastavat normiseksiä kuin magneetin samanlaiset navat toisiaan.
Mites tää keskustelu kääntyi suuntautumiseen? Pointtini oli, että sukupuolten välillä on eroja.
Vierailija kirjoitti:
olitko minkä ikäinen
Keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin asia on kohtuullisen helppo hoitaa ja pitää hoidettuna.
Miehelle tuo on paljon ikävämpi vaiva ja hankala hoitaa.
No ei oo. Olla miehen vieressä ja mitään ei tapahdu, joskus tosin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, haluaisin seksiä joka päivä, miehelle riittää kaksi kertaa viikossa. Näillä mennään. En tiedä pitäisikö tämän takia erota.
-eri
Niinpä , samaa mietin.
Miehelle nousi halu ja tein käsin temput.
Itse jäin taas vaille.
Olispa hyvä kun mies lukisi tätä palstaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää keskustelu kääntyi suuntautumiseen? Pointtini oli, että sukupuolten välillä on eroja.
Tämä on seksipalsta ja seksuaalisessa kanssakäymisessä ei ole miesten ja naisten välillä eroja vaan enemmänkin yhdistäviä tekijöitä jos kyse on normaalista kanssakäymisestä.
Suuntautuminen samaan sukupuoleen tuhoaa sen kaiken.
Kun mies ei hoksaa ajatella mitä minä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin kuuluu dialogi.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin kuuluu dialogi.
M48, guru
Kyllä
Joillakin on yhtä intohimoinen suhde suklaan syöntiin.
Seksiä harrastaessa laihtuu, suklaa on epäterveellistä.
Suklaansyönnissä naama menee huonoon kuntoo ja tulee myös ylipainoa.