Ex-tapailunainen haluaa tavata kahden vuoden tauon jälkeen
Noin pari vuotta sitten tapailin 3kk ajan erästä naista. Tämä nainen itse halusi lopettaa tapailin, koska hänellä omien sanojen mukaan oli niin vaikea elämäntilanne, että hänen oli pakko saada olla yksin.
Tänään tämä sama nainen lähetti minulle Whatsup viestin, jossa hän kertoi, että hänellä on vauva hänen entisen poikaystävänsä kanssa ja että hän oli tullut raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen, mutta heille oli tullut ero jo ennen synnytystä. Hän kysyi minulta, että haluaisinko tavata joku päivä ja käydä vaikka kahvilla.
Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun tavata se nainen?
Kommentit (23)
Viime kesänä kävin kahdesti treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että oli puolen vuoden tauon jälkeen ladannut Tinderin viikko ennen meidän ekoja treffejä. Sitten 2. Treffit jälkeen ja on ilmoitti, että hänellä "on nyt sellainen elämänvaihe taas menossa, ettei tiedä mitä haluaa elämältä, niin koittaa selvitellä päätä ihan yksikseen" .
Okei, mutta miksi hän sitten oli edes ladannut Tinderin, jos kerta haluaa olla yksin?
Kyllä noita on. Kaveri tapaili naista ja nainen oli sit tosi surkeessa tilanteessa ja oli stressiä jne. Kaveri oli, että ok. Nähtiin se nainen muutaman kuukauden jälkeen, niin käveli maha pystyssä. Tosin se nainen ei yrittänyt tulla takas.