Ero tuli naiselle "ihan puskista"
Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.
Kommentit (59)
Siis täähän on ihan 100% kopio sanasta sanaan entisestä aloituksesta, mutta niin, että otsikossa luki: Ero tuli miehelle "ihan puskista"
Etsikää vaikka jos ette usko
Olen joskus ollut paikalla tällaisessa tilanteessa:
Mies: alan tekemään ruokaa, voitko siirtää ompelusromppeesi pois keittiön pöydältä, että saadaan syödyksi?
Nainen: Joo, siirrän kohta. = eli siis selkeästi ymmärsi pyynnön. Katsoo salkkareita tms, joka päättyi ennen kuin oli ruoka valmista
Mies: Ruoka on ihan kohta valmista, nuo romut voisi siirtää. = mies toistaa pyynnön muutaman kerran, mainoskatkon aluksi ja ohjelman loputtua.
Nainen: Joo, kohta
Mies: tää olisi nyt valmista ja en pääse kattamaan pöytää kun nuo romut on tuossa.
Nainen: Joo, mä tulen.
Mies siirtää romut sivuun, kattaa pöydän ja : tuletko syömään?
Nainen istuu pöytään, siirtää vaatekasaa pois tieltä.
Lapsi kaataa maitolasin ja maitoa osuu vähän vaatteille.
Nainen, raivostuneena: Etkö voinut laittaa noita minun ompeluksiani muualle kuin lapsen paikalle? Nyt se on varmana pilalla. Miten ei voi mies tajuta yksinkertaista asiaa.
Mies huokaa ja hakee rätin. Nainen marttyyrina lähtee viemään romujaan omalle työpisteelleen.
Tälle naiselle ero tulisi varmasti täysin yllätyksenä. Kuulemma on kaikkien kotona tehtävien asioiden kanssa sama meno heillä. En ottanut kaverin selityksiä ääliönaisesta totena ennen kuin itse näin. Oletin miehen vaan olevan huono kommunikoimaan tai liioittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on nimenomaan se että näin päin käy äärimmäisen harvoin.
Kyllä ne lesboparitkin eroavat, niin ei ole kyllä mitään yllättävää.
Minulle kävi myös noin. Puhuin paljon mikä mättää, nainen tsemppasi joskus viikoksi mutta ei enempää. Ero tuli aivan yllätyksenä. Vaikka olin monesti puhunut että meidän täytyy erota. En ymmärrä miksi hän minussa halusi roikkua kun ei me sovittu ollenkaan toisillemme. Minä olin se p*ska joka jätti aivan yllättäen ja tätä levitti kaikille tutuille.
Olen kuullut muiltakin näitä miten se ero tulee aivan yllätyksenä naisille. Joku niillä on aivoissa vikana kun ei voi ottaa toisen puheita tosissaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Nykyisen kanssa meinasi tulla ero ennen kuin älysi että ei voi olla itsekäs kusipää parisuhteessa. Meillä on lapsia ja muijalla oli synnytyksen jälkeinen masennus eikä minulla ollut häpyä erota. Siksi me olemme vielä yhdessä. Nykyään puhumme yhdessä noita vanhoja asioita läpi että pääsemme niistä yli. Nainenkin huomasi että on pakko puhua eikä voi vain odottaa että menee isännällä kriisi ohi, kuten aiemmin teki. Kai hän on sitten pikkuisen parempi kuin entiset vai saiko aikaa tarpeeksi sitten ja huomasi että ero tulee jos ei asiat muutu. En tiedä... tästä jos eroan En enää koskaan naista haitoiksi ota.
Kertokaa nuo erouhkailut kirjallisena.
"Ymmärrän, että x ottaa minusta eron, jos asia y vielä toistuu"
Allekirjoitus, paikka ja päiväys.
Kyllä pitäisi mennä kaaliin, että on puoliso tosissaan.
Jos asia y toistuu, voit sitten vaan selityksittä erota ja lähteä ja jättää ko paperin pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nuo erouhkailut kirjallisena.
"Ymmärrän, että x ottaa minusta eron, jos asia y vielä toistuu"
Allekirjoitus, paikka ja päiväys.
Kyllä pitäisi mennä kaaliin, että on puoliso tosissaan.
Jos asia y toistuu, voit sitten vaan selityksittä erota ja lähteä ja jättää ko paperin pöydälle.
Hyvä, suora toimintatapa. Tämän varmasti yksinkertaisempikin nainen ymmärtää. Siinä mennään suoraan asiaan, ei mitään vihjailuja eikä pitkiä sepustuksia, joita ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä jänniä monesti. Mulle kävi nuorempana niin että nainen jäi kiinni peliriippuvuudestaan, johon olis siis mennyt ne minun hänelle antamat "vuokra"rahatkin. Tämä peliriippuvuus tuli minulle puskista.
Kun hän jäi toisen kerran kiinni valehtelusta pelaamiseen liittyen, ja aneli armoa, sanoin että saat vielä yhden mahdollisuuden. Jos tulee vielä seuraava kerta niin muutan pois. Seuraava kerta tulikin aika piakkoin,, ja nainen oli ymmyrkäisenä ihmetyksestä että miksi pakkaan kamojani ja olen muuttamassa pois. Liekö vika ollut älyssä vai kuulossa.
Ymmärrätkö että peliriippuvuus on sairaus joka pahimmillaan tuhoaa ihmisen koko elämän.
Meillä kävi niin, että valitin seksin puutetta muutaman vuoden ajan ja ilmoitin joku päivä lähteväni, ellei muutosta tule. Ei tullut.
Niinpä sitten jätin puolisoni ja hän oli siitä aidosti hämillään. Kuinka voin jättää hänet seksin takia?
Itse tarvitsen seksiä paljon ja kun sitä ei toiselta saa, niin on tehtävä seuraava siirto.
Onnekseni löysin myöhemmin naisen, jonka kanssa halut kohtaa ja yhteiselo sujuu hyvin.
beduiinit ja mut musut jätti keitaan kun vesi loppui ja otti kamelin ja meni muuale missä vettä oli saatavan kun sitä tarvitsi tätä aasinsiltaa pitkin kerroin tyttikselle että suhteemme loppuu kun kiinnostus hänellä lopahti minun tarpeitteni osalta, kylläs sille kelpasi orkut kun ne sille tein mutta vastavuoroisesti ei sitten tullut mitään
pillua sai imeä ja sitä limaa niellä ihan tarpeeksi sitä meinaan vaui jalkovälistä kun annoin suuseksiä ja lopussa se aina painoi alapäätään suutani kohti jänityksellä ennenkuin siltä irtosi. sitten olisi pitänyt imeä kullia niin ei onnannut enää, minä vaan nuolin suupieliäni kuin koira ruoan jälkeen
Ihana mies-nais maaottelu menossa.
Tämä ketju Alko tasan heti sen jälkeen kuin samalla otsikolla joku kirjoitti että ero tuli miehelle ihan puskista.
Voi näitä satuja.....
Erosin avovaimostani seitsemän yhteisen vuoden jälkeen. Hävisin kisan kännykälle, vaikka mitä yritin. Avovaimo uppoutui yhä vahvemmin kännykkäänsä ja someen niin pahasti, että kaikki muu oli toissijaista. Lopulta en enää jaksanut sohvan nurkassa kyhjöttävää some-addiktia, vaan muutin pois.
Oli ikävää nähdä, kuinka ihminen muuttui ja koukuttui täydellisesti siihen p#rkeleen kännykkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
beduiinit ja mut musut jätti keitaan kun vesi loppui ja otti kamelin ja meni muuale missä vettä oli saatavan kun sitä tarvitsi tätä aasinsiltaa pitkin kerroin tyttikselle että suhteemme loppuu kun kiinnostus hänellä lopahti minun tarpeitteni osalta, kylläs sille kelpasi orkut kun ne sille tein mutta vastavuoroisesti ei sitten tullut mitään
pillua sai imeä ja sitä limaa niellä ihan tarpeeksi sitä meinaan vaui jalkovälistä kun annoin suuseksiä ja lopussa se aina painoi alapäätään suutani kohti jänityksellä ennenkuin siltä irtosi. sitten olisi pitänyt imeä kullia niin ei onnannut enää, minä vaan nuolin suupieliäni kuin koira ruoan jälkeen
Se on eri asia.
Jäikö se nainen sitten ikuisiksi ajoiksi sinne pariterapiaan, josta kieltäytyi lähtemästä?
Vierailija kirjoitti:
Jäikö se nainen sitten ikuisiksi ajoiksi sinne pariterapiaan, josta kieltäytyi lähtemästä?
Ei jäänyt
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen jaksaa teeskennellä seurusteluajan, ja usein vielä siihen asti kun lapsi on hankittu ja mies on mukavasti nalkissa. Sitten voi heittäytyä passattavaksi, kun mies ei niin hevillä voikaan lähteä. Siihen astikin on "otettu rennosti" aina välillä mutta ei ole päästetty asioita aivan mahdottomaksi, ja on vannottu että kyllä sitten kun lapsi tulee niin sitten tehdään ja autetaan, ymmärretään ihan hyvin että jotkut asiat joissa on voinut perheettömänä vielä "ottaa rennosti" on tehtävä lapsen kanssa toisin mutta tietenkin niin tehdään koska lapsi on haluttu. Ja mies tietenkin kuvittelee että nainen tulee yhtä lailla muuttamaan niitä joitakin "rentoja" tapojaan koska miehelle on itsestään selvää että lapsen tullessa mm. vuorokausirytmi ja siivoaminen on siirrettävä eri tasolle kuin millä ne ovat ennen olleet. Mutta p*skan marjat siinä mitään muutu kuin huonompaan suuntaan. Miehestä tulee isä, ja äidin
Ohhoh. Yleisempää tällainen on kyllä miehillä... Ehkä olet poikkeus sääntöön.
Moni nainen jaksaa teeskennellä seurusteluajan, ja usein vielä siihen asti kun lapsi on hankittu ja mies on mukavasti nalkissa. Sitten voi heittäytyä passattavaksi, kun mies ei niin hevillä voikaan lähteä. Siihen astikin on "otettu rennosti" aina välillä mutta ei ole päästetty asioita aivan mahdottomaksi, ja on vannottu että kyllä sitten kun lapsi tulee niin sitten tehdään ja autetaan, ymmärretään ihan hyvin että jotkut asiat joissa on voinut perheettömänä vielä "ottaa rennosti" on tehtävä lapsen kanssa toisin mutta tietenkin niin tehdään koska lapsi on haluttu. Ja mies tietenkin kuvittelee että nainen tulee yhtä lailla muuttamaan niitä joitakin "rentoja" tapojaan koska miehelle on itsestään selvää että lapsen tullessa mm. vuorokausirytmi ja siivoaminen on siirrettävä eri tasolle kuin millä ne ovat ennen olleet. Mutta p*skan marjat siinä mitään muutu kuin huonompaan suuntaan. Miehestä tulee isä, ja äidin mielestä isän tehtävä on passata.