Mitä hankalampi ja tuittupäisempi nainen, sitä todennäköisemmin hän on parisuhteessa
Kommentit (11)
Koska ottaa sen minkä haluaa eli tässä tapauksessa mieleisensä miehen parisuhteeseen
Voi myös olla, että sellainen tuo oman mausteensa ettei ole vaan pompoteltava kynnysmatto suhteessa ja tämä on miesten mieleen
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee sellaisia ennenpitkää parisuhteessa, hmmm, mistähän johtuu
Monet ovat jo ennen.
Miehet rakastavat jännänaisia. Mitä sekopäisempi mt-tapaus, sitä varmemmin sillä on miehiä jonossa.
Kaikenlaisiin lopputulemiin voi olla erilaisia teitä ja syitä.
Jollakin palstalla mieskirjoittaja hiljattain teki avauksen todella hyvännäköisistä naisista, jotka käyttäytyvät todella todella huonosti, koska heitä on aina mielistelty ja sosiaaliset taidot siksi kehittyneet vähemmän kuin muilla.
Toisaalta voi olla parisuhteita, missä mies on laiska vastuunpakoilija ja naisen käytös johtuukin siitä, että hänen harteillaan on kaikki vastuu kaikesta. Tietysti voi kysyä, mikä on rakentavaa käytöstä, mutta joskus sitä pitäisi kysyä aika monelta.
Mutta tuskin se niin suoraan menee, että hankaluus yksistään houkuttaisi yhtään ketään. Jotkut muut ominaisuudet tai asiat ovat houkutelleet, ja sitten niitä huonoja puolia siedetään,
Minä olen eri mieltä. Minun tuntemani pikkutarkat ja pedantit naiset ovat ikisinkkuja. Pedantti on hankala, koska hänelle ei mikään ikinä riitä.
Tuittupäisiä naisia en tunne.
Epäilen että tuollainen enimmäkseen ilman miestä.
Rasittava ukko vie hermot. Ei anna seksiä eikä rakkautta. Luuhaa vaan autotallissa kaiket illat. Siinä syy.
Selitys ilmiölle: Rintavalta ja persevältä naiselta siedetään enemmän. Parisuhteessa rintava ja persevä on ulkonäkönsä eikä luonteensa takia.
Mistäs niitä kivoja, ei-mielisairaita naisia löytää? Ai niin.. ei sellaisia ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eri mieltä. Minun tuntemani pikkutarkat ja pedantit naiset ovat ikisinkkuja. Pedantti on hankala, koska hänelle ei mikään ikinä riitä.
Tuittupäisiä naisia en tunne.
Ei tässä nyt mistään pedanteista, takakireistä niuhoista puhutakaan, vaan niistä kunnon tunteella käyvistä sekopäistä. Niitä miehet rakastavat.
Naisista tulee sellaisia ennenpitkää parisuhteessa, hmmm, mistähän johtuu