Muita jotka panneet vaimon kaveria?
Tuliko morkkis?
Mulle vähän tuli mut toisaalta vois ottaa uusinnankin kun tuntui niin helvetin hyvältä ja kemiat toimi.
Kommentit (22)
No joskus kauan sitten eikä ole enään morkkis kun kiinni jäänyt.
Nyt vanhempana vaan itsekseni ajatellut että se oli vain yksi sulka hattuun, hyvä että käytin tilaisuuden.
Mukavia muistoja.
Eipä oo näin päässyt käymään. Vielä.
Kavereiden muijiin ei kosketa. Hyvin yksinkertaista.
Turha sanoo itseään kaveriksi jos tuollaista tekee...
Eeh. Vaimon kavereita kun miettii, niin ei ole pelkoa että minkäänlaisia virityksiä olisi tulossa.
Joskus nuorempana ois voinut joku vahinko käydäkin mutta nyt niistä suurin osa on sellaisia yh-mammoja että ei taida olla pelkoa enään 😂
Olen pannut montaakin aikanaan ja niin myös vaimoni minun kavereita. Pieni kylä ja pienet on piirit.
"Kaveri" pani mun silloista vaimoani.
Kusipäinä oon pitänyt molempia sen jälkeen.
Onneksi oon asunut Italiassa kohta neljä vuotta ja ei ole tarvinnut nähdä kumpaakaan.
Vaikea sanoa ellet kerro mikä sen nimi on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa ellet kerro mikä sen nimi on.
No sun ei varmaan kannata päätäs vaivata sillä....
Toivottavasti joku panee sun vaimoos niin saat vähän perspektiiviä asioihin. Ei mulla muuta.
Pari kertaa ollut tilaisuus, en ole käyttänyt ja hyvä niin.
Ihan uskomatonta miten kuumina toiset naiset käy ystäviensä miehiin, en ymmärrä.
Paneminen on kivaa hommaa. Ei mulla muuta..
Vierailija kirjoitti:
Ja kiva pestä jälkipyykkiä kun on pannut vähän väärää tyyppiä...kerran kokeilin.
Se riitti, kaduttaa vieläkin.
Nuorempana tyttöystävän kavereita ja kavereiden tyttöystäviä.
Pieni kylä, pienet piirit ja taisi olla vähän kylän tapakin.
Nykyään sääntönä on, ettei kavereiden leluilla saa leikkiä. Millään.
No en tekisi sellaista. Olen kuitenkin aikanaan pannut paria naista joista toinen on perheystävä ja toinen vaimon työtoveri, mutta siis ennen kuin tapasin vaimon. Kerroin vähän varovaisesti rouvalle kummastakin tapauksesta että "olen tuntenut hänet ennen kun tiesin sinusta" ja rouva kohotteli kulmiaan mutta sanoi sitten että "mun ei varmaan tarvitse kysyä missä merkeissä". Vakuutin että jos jotain onnollut niin siitä on aikaa.
Se perhetuttu nainen on nykyään kaverin eksä ja on siis nykyisen miehensä kanssa meidän ystävä. Myös se kaveri on nykyisen vaimonsa kanssa meidän perheystävä. Kerran olivat samaan aikaan meillä kylässä niinpä samassa pöydässä oli kolme miestä jotka olivat panneet samasassq pöydässä istuvaa naista. En tiedä ajatteliko kukaan muu asiaa mutta minua nauratti.
Kerran näin pääsi käymään. Paska pano oli, ei olis pitänyt.
Erokin tuli osittain sen takia.
Kyllä, mutta ennen kuin kaveri alkoi seurustella nykyisen vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä sä tuskin tiedät mitään...
Jos haluat 35 vuoden helvetin, niin nai ketä vain. Ja lisäksi välität vain itsestäsi.