Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko "liian itsenäisen naisen" kesyttää parisuhteeseen?

Vierailija
30.05.2023 |

On ainakin sivusta seurattuna sellainen liikunnallinen aktiivimenijä, joka on jatkuvasti ihan kaikkialla ja tekee kaiken itse.

Vähän hämärästi sanottuna, näen hänessä sitä samaa energiaa jota ihailen omassa 90 vuotiaassa mummossani, ja olisi vallan ihanaa jakaa elämä hänen kaltaisensa ihmisen kanssa. Toki ikää hänellä nyt ei ole ihan noin paljoa...

Hän juoksee aina kolme polunmittaa kauempana kun luulen saaneeni pystytettyä ansaan jossa hän joutuisi olemaan edes hetken paikallaan. Minkälaista liisteriä pitäisi hankkia, jotta saisin hänet pysähtymään edes hetkeksi?

Ei Sepe Susikaan niitä possuja koskaan kiinni saanut :/

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen houkutellaan rauhallisella varmuudella. Teepä jotain mikä itseäsi miellyttää ja ole hetki pois av-palstalta. Jotain saattaa tapahtua kuin itsestään.

Vierailija
2/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voi. Hän asettuu aloilleen sitten kun itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit muuttaa naista, koska siltä tuo kuulostaa? Itselleni ainakin parisuhde on häkki, joka rajoittaa aina sitä omaa aktiivisuutta ja vaatii muuttumaan kompromissien kautta. Siksi parisuhde ei esim. omalla kohdallani sovi, koska koen menettäväni liikaa itsestäni.

Vierailija
4/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemalla lähelle, olemalla mukava,iloinen, fiksu itsensä, keskustelemalla. Voi ehdottaa treffejä,tapaamista,aktiviteettia...kyllä itsenäinen nainenkin voi haluta miesseuraa :)

Vierailija
5/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä että kerrot oman kiinnostuksen.

Ja myös sen mitä itse kaipaat parisuhteessa, mihin haluat suhdetta.

Jos haluat mamman/emännän niin veikkaapa ettet onnistu lassoamaan.

Vierailija
6/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttajajankuttaja haikailee taas uutta, erähenkistä, hoikkaa naista.

Ihastuminen on kaunista, ansojen virittely rumaa. Sen kun muistaa, sen kuin antaa palaa!

Vierailija
7/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa. Naisen täytyy itse haluta miestä, perhettä ja lapsia.

Kokemuksella.

Vierailija
8/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, että käytät sanavalintana "houkutella ansaan" kertoo mikä on pielessä. Itsenäistä ihmistä ei saa parisuhteeseen ansalla tai tarpeella, vaan vapaasta tahdosta. Tästä johtuen itsenäisen ihmisen rakkauskin on hyvin "puhdasta". Hän ei ole kenenkään kanssa minkään tarpeen tyydyttämiseksi vaan vilpittömästä halusta.

Vierailija
9/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pitäisi voimakas nainen saada listitettyä onnettomaksi raukaksi, jotta voisit olla sen kanssa?

Vierailija
10/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei enää saa.

Kuvaus aloituksessa voisin hyvinkin olla minä, ja miehistä on se kokemus että:

1. Ihailevat itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani

2. Parisuhteessa alkavat arvostella, kritisoida itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani ja

3. Jättävät kaikki arjen työt minulle samojen ominaisuuksieni vuoksi. Ihan vaan v..tuillessaan.

Ei kiitos enää. Miehet ei oikeasti tahdo sietää itsenäisiä ja elämässään hyvin pärjääviä naisia.

Vierailija
11/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos enää. Miehet ei oikeasti tahdo sietää itsenäisiä ja elämässään hyvin pärjääviä naisia.

Ei KVP ole hyvin pärjäävä, vaan pelin hävinnyt ja luovuttanut.

Vierailija
12/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei enää saa.

Kuvaus aloituksessa voisin hyvinkin olla minä, ja miehistä on se kokemus että:

1. Ihailevat itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani

2. Parisuhteessa alkavat arvostella, kritisoida itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani ja

3. Jättävät kaikki arjen työt minulle samojen ominaisuuksieni vuoksi. Ihan vaan v..tuillessaan.

No, tämä on aivan totta. En tarvitse miehiltä mitään apua elämässäni. Naisen pitäisi olla avuton ja miehestä riippuvainen. Mies saa näin syyn alistaa naista ns. alempikastinen. Ei kiitos.

Olen monesti antanut näpeille suhteissa. Sama juttu myös näissä joissain arvo asioissa,siisteys,myöhästely. Joillekin joku asia on sellainen, että onko se nyt just niin oltava. No on oltava.

Vierailija
13/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että hän muistuttaa mummoasi.

Vierailija
14/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "kesyttämisiä" tapahtuu vain elokuvissa. Ensin villikissa raapii ja sähisee. Kunhan sankari ottaa pään käsiensä väliin ja suutelee väkisin. Sitten ollaankin esiliina päällä tuvassa tyytyväisenä loppuelämän. Sen pituinen se. Satua.

Vierailija
15/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tautinen.

Vierailija
16/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei KVP ole hyvin pärjäävä, vaan pelin hävinnyt ja luovuttanut.

Naiset vain arvostaa eri asioita kuin miehet. Minua ei ainakaan kiinnosta herätä joka ikinen aamu sotajalalle ja miettiä miten torjun tänään puolison alistamisyritykset. Miehet rakastaa elää masentavassa kurjuudessa ja stressissä ja naiset pitää enemmän siitä että asiat sujuu ja on stressitöntä. Naisilla on vain eri tavoiteet elämässä kuin miehillä.

Vierailija
17/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansa? Liisteriä? Olet ap ällöttävä. Jos henkilö oikeasti rakastaa sinua, hän haluaa olla kanssasi ihan vapaaehtoisesti ilman mitään ansoja ja liistereitä.

Vierailija
18/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa WA:ta. Itse ainakin tykkäisin tutustua mieheen ensin viestittelemällä rauhassa.

Vierailija
19/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nainen kaipaa mitään kesyttäjää itselleen, eli ei voi.

Sitten voi olla jotain mahiksia kun eteen sattuu sellainen kumppani joka ei kuvittele kesyttävänsä ketään eikä mitään.

Vierailija
20/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on älykkäämpi, kuin luuletkaan.

Älykkään ihmisen merkki on jo lapsuudesta alkaen se, että hänellä ei ole tylsää hetkeä

Johan sanonta sanoo TYLSÄLLÄ ON TYLSÄÄ

Taidat olla tylsä ihminen!