Voiko "liian itsenäisen naisen" kesyttää parisuhteeseen?
On ainakin sivusta seurattuna sellainen liikunnallinen aktiivimenijä, joka on jatkuvasti ihan kaikkialla ja tekee kaiken itse.
Vähän hämärästi sanottuna, näen hänessä sitä samaa energiaa jota ihailen omassa 90 vuotiaassa mummossani, ja olisi vallan ihanaa jakaa elämä hänen kaltaisensa ihmisen kanssa. Toki ikää hänellä nyt ei ole ihan noin paljoa...
Hän juoksee aina kolme polunmittaa kauempana kun luulen saaneeni pystytettyä ansaan jossa hän joutuisi olemaan edes hetken paikallaan. Minkälaista liisteriä pitäisi hankkia, jotta saisin hänet pysähtymään edes hetkeksi?
Ei Sepe Susikaan niitä possuja koskaan kiinni saanut :/
Kommentit (51)
Jos lähtökohta suhteen haluamiselle on se, että haluaa ansoilla ja liisterillä kahlita toisen, niin ei kyllä ole parisuhdemateriaalia sellaisen yrittäjä. Jos joku haluaa suhteeseen kanssasi, hän lähtee siihen omasta vapaasta tahdostaan, ei pakottamalla tai vippaskonsteilla, kunnioittakaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei enää saa.
Kuvaus aloituksessa voisin hyvinkin olla minä, ja miehistä on se kokemus että:
1. Ihailevat itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani
2. Parisuhteessa alkavat arvostella, kritisoida itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani ja
3. Jättävät kaikki arjen työt minulle samojen ominaisuuksieni vuoksi. Ihan vaan v..tuillessaan.Ei kiitos enää. Miehet ei oikeasti tahdo sietää itsenäisiä ja elämässään hyvin pärjääviä naisia.
Tämä!
Ne piirteet joita ensin ihaillaan muuttuvat parisuhteessa negatiivisiksi piirteiksi. Miehet odottavat että se itsenäinen nainen muuttuu parisuhteessa joko miehen äidiksi joka asettaa rajoja ja kertoo milloin tehdään ja mitä tai sitten pienentää itsensä jotta mies voi kokea olevansa se ritarillinen naisen kesyttäjä.
Ei sellaiseen kannata sotkeentua. Liian itsenäinen tarkoittaa = liian hankala parisuhteeseen. Jos ilmoittaa että on täysin normaali, tai ei ilmoita mitään tahtovaatimuksia, niin kannattaa mielummin panostaa sellaiseen. Se on yleensä paras merkki normaaliudesta ja siitä että kykenee tulemaan ihmisten kanssa toimeen.
Itse samanlaisena kelpuuttaisin miehen, joka tuo lisäarvoa, muttei vie paljoa elintilaa ja -energiaa. Eli toisin sanoen kumppani, joka olisi avoin ja seikkailullinen, tasa-arvoinen ettei omat kotityöt lisäänny, hauska, kannustava.
Mikä on naisen intohimo, voi myös toimia ansana. Ei tarvii tietää siitä paljon, kiinnostus riittää. Liimana toimii ansan niukka ruokkiminen.
Mikä kammo suomalaisilla naisilla on kotitöihin, niin etteivät niistä ykdin selviä?
Veikkaan, että on vapautensa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naisen intohimo, voi myös toimia ansana. Ei tarvii tietää siitä paljon, kiinnostus riittää. Liimana toimii ansan niukka ruokkiminen.
Alapeukuttaja on hyvä, ja esittää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kammo suomalaisilla naisilla on kotitöihin, niin etteivät niistä yksin selviä?
Ehkä ajatus yksin selviämisestä on ylivoimaista, ei niinkään tekemisen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Itse samanlaisena kelpuuttaisin miehen, joka tuo lisäarvoa, muttei vie paljoa elintilaa ja -energiaa. Eli toisin sanoen kumppani, joka olisi avoin ja seikkailullinen, tasa-arvoinen ettei omat kotityöt lisäänny, hauska, kannustava.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mutta nyt ei ole kyse siitä, mitä hän valitsee. Vaan miten hän jää ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kammo suomalaisilla naisilla on kotitöihin, niin etteivät niistä ykdin selviä?
Tottakai selviää yksinkin. Mutta jos asutaan yhdessä, ne tehdään yhdessä, hotellit ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin niistä selviää mutta ylimääräisen tekeminen ei vaan huvita.
Miehet yleisesti ottaen lisäävät naisen työn määrää kun eivät osaa siivota jälkiään tai vaan olettavat naisen tekevän sen(kin).
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole etteikö niistä yksin selviäisi mutta kukaan ei halua tuplamäärää kotitöitä parisuhteen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja on hyvä, ja esittää paremmin.
Näin itsenäisenä naisena ansa kuulostaa hirvittävältä. En ole saaliseläin, joka houkutellaan ansaan ja vangitaan häkkiin.
Kulje vierelläni ja ole aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä ei vain saaliina, ja osoita teoillasi arvostavasi itsenäisyyttäni.
Mieshän on itse ansassa ja liisterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei enää saa.
Kuvaus aloituksessa voisin hyvinkin olla minä, ja miehistä on se kokemus että:
1. Ihailevat itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani
2. Parisuhteessa alkavat arvostella, kritisoida itsenäisyyttäni, aktiivisuuttani ja reippauttani ja
3. Jättävät kaikki arjen työt minulle samojen ominaisuuksieni vuoksi. Ihan vaan v..tuillessaan.Ei kiitos enää. Miehet ei oikeasti tahdo sietää itsenäisiä ja elämässään hyvin pärjääviä naisia.
Tämä!
Ne piirteet joita ensin ihaillaan muuttuvat parisuhteessa negatiivisiksi piirteiksi. Miehet odottavat että se itsenäinen nainen muuttuu parisuhteessa joko miehen äidiksi joka asettaa rajoja ja kertoo milloin tehdään ja mitä tai sitten pienentää itsensä jotta mies voi kokea olevansa se ritarillinen naisen kesyttäjä.
Jep! Samoin miehet haluavat seksuaalisen ja halukkaan naisen, mutta sitten eivät kuitenkaan kestä sellaista parisuhteessa, vaan alkavat ahdistua ja riehua, kun nainen ihan aidosti haluaakin sitä seksiä. Ruvetaan miettimään, että se varmaan pettää, eikö sitä saa millään tyytyväiseksi jne.
Miehen ihanne on itsenäinen nainen, joka onkin kotona viihtyvä rouva, sekä seksipeto, joka haluaakin 2 kertaa viikossa maksimissaan.
Oletko kokeillut pyytää treffeille? Vai oletko liian ujo moiseen?
Ei. Voi haluta olla sinkku. Menevää ei saisi väkisin pysäyttää, on hyvä jos joku pysyy vauhdissa ja jos tykkää siitä. Jotkut taas ovat ajattelussaan vauhdissa, äly. On koti-ihmisiä toiset tai ei mahdollisuutta mennä. Tuskin hän on ainoa vaihtoehto..?