Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua seksityöntekijän kanssa viimeisenä iltanaan Costa Ricassa.

Vierailija
30.05.2023 |

Siinäpä se oli kokonaisuudessaan otsikossa.

Hän kertoi yöpyneensä hotellissa, joka on tunnettu prostituutiostaan, hänen viimeisenä päivänään työmatkallaan Costa Ricassa. Noudin hänet lentokentältä eilen illalla ja vietimme laatuaikaa yhdessä, kun emme olleet nähneet toisiamme 10 päivään. Hän vietti yön luonani, vietimme aamupäivän yhdessä ja lähdimme hoitamaan muutamia asioita iltapäivällä.

Tehtyämme asioita ja ajellessamme ulkoiluttamaan koiraamme hän kertoi minulle tyhjästä, että hän oli maksanut seksityöntekijälle viimeisen yönään hotellissa. En todella uskonut häntä ja ajattelin, että se oli jokin outo vitsi, josta en ollut kiinnostunut, mutta hän vakuutti minulle, että se oli totta ja todella tapahtui. Käskin häntä viemään minut kotiin enkä puhunut hänelle loppumatkasta.

Olin täysin sekaisin. Olemme olleet yhdessä, myönnettäköön, ajoittain olemme olleet tauolla, nyt neljä vuotta. Kun pääsimme takaisin luokseni, pakkasin hänen tavaransa reppuun ja sanoin, että hänen on lähdettävä. Hän toisti koko ajomatkan ja tähän asti, että hän haluaisi puhua siitä. Mitä siitä on puhuttavaa?! Keräsin tavarat, jotka olin hänelle hankkinut, ja heitin ne hänen autoonsa, menin takaisin sisälle ja lukitsin ovet.

Paras ystäväni oli kotona, kiitos Jumalan, joten itkin hänelle jonkin aikaa, mutta nyt olen vain shokissa enkä tiedä, mitä tehdä tai sanoa. Onko teillä neuvoja?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistain huono,tosi huono satu

Vierailija
82/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eihän tuo ole pettämistä... miehesi siis osti vain hyvinvointipalveluita paikalliselta palveluntarjoajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu vaikuttaa google-kääntäjällä käännetylle.

Vierailija
84/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Nykyaikaa kai tämä. Olisi voinut tapahtua Suomessakin. Mistä lie löytyisi luotettavia miehiä.. en osaa sanoa onko niitä..

Vierailija
85/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammat haksahtivat trollaukseen 😂

Vierailija
86/86 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sun miehellä niin vähän tavaraa että mahtui kaikki reppuun? Epäuskottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi