Mieheni petti minua seksityöntekijän kanssa viimeisenä iltanaan Costa Ricassa.
Siinäpä se oli kokonaisuudessaan otsikossa.
Hän kertoi yöpyneensä hotellissa, joka on tunnettu prostituutiostaan, hänen viimeisenä päivänään työmatkallaan Costa Ricassa. Noudin hänet lentokentältä eilen illalla ja vietimme laatuaikaa yhdessä, kun emme olleet nähneet toisiamme 10 päivään. Hän vietti yön luonani, vietimme aamupäivän yhdessä ja lähdimme hoitamaan muutamia asioita iltapäivällä.
Tehtyämme asioita ja ajellessamme ulkoiluttamaan koiraamme hän kertoi minulle tyhjästä, että hän oli maksanut seksityöntekijälle viimeisen yönään hotellissa. En todella uskonut häntä ja ajattelin, että se oli jokin outo vitsi, josta en ollut kiinnostunut, mutta hän vakuutti minulle, että se oli totta ja todella tapahtui. Käskin häntä viemään minut kotiin enkä puhunut hänelle loppumatkasta.
Olin täysin sekaisin. Olemme olleet yhdessä, myönnettäköön, ajoittain olemme olleet tauolla, nyt neljä vuotta. Kun pääsimme takaisin luokseni, pakkasin hänen tavaransa reppuun ja sanoin, että hänen on lähdettävä. Hän toisti koko ajomatkan ja tähän asti, että hän haluaisi puhua siitä. Mitä siitä on puhuttavaa?! Keräsin tavarat, jotka olin hänelle hankkinut, ja heitin ne hänen autoonsa, menin takaisin sisälle ja lukitsin ovet.
Paras ystäväni oli kotona, kiitos Jumalan, joten itkin hänelle jonkin aikaa, mutta nyt olen vain shokissa enkä tiedä, mitä tehdä tai sanoa. Onko teillä neuvoja?
Kommentit (86)
Hyvä että heitit äijän pihalle, sinne kuuluukin.
Ensimmäiseksi menet sukupuolitautitesteihin, jos seksiä teillä oli. Onhan hän saattanut aiemminkin työmatkoillaan toimia noin, nyt vasta kertoi, eli testiin, vaikka seksiä ei olisi ollutkaan.
Sitten alkaakin eron työstäminen. Se ei ole mukavaa, vaikka se toinen on se pahantekijä ollut. Kyllä siitä silti selviää, vaikka ystävien tuella tai lukemalla erosta toipuville tarkoitettua kirjallisuutta. Tai sitten ihan raivolenkille tai potkunyrkkeilyyn purkamaan fyysisesti sitä pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisi käännetty jostain jenkkien keskustelupalstalta.
Mikä saa sinut sanomaan moista?
Katso nyt miten tuo teksti on jäsennelty, ihan vajaaälyinen kirjoitus :D
Vierailija kirjoitti:
Olis toi mullekin deal breaker, vaikka olisi tapahtunut aiemmassa elämässäkin.
Seksityö itsessään on työ siinä missä muutkin, kunhan kyseessä on kahden aikuisen välinen omaehtoinen asia. Mutta ajatus siitä että joku voi vaan käydä viskomassa rojut torveen rahaa vastaan kertoo ihmisen tunne-elämästä (tai tunteettomuudesta) riittävästi.
Hahahahahaha!
Mikä on tarinan opetus? Ei kannata kertoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ollenkaan.
Miten omat villit vuodet?
Tämä.
Onko itsella varaa tuomita miestä?
Pettäminen on eri asia kuin sinkkuna eläminen.
Noin tyhmänoloinen nainen joutaakin tulla petetyksi.
Kenenkään ei tarvitse elää puutteessa suhteessa ollessaan. Pihtaaminen on väkivaltaa. Sitäpaitsi olitte tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Seksityö itsessään on työ siinä missä muutkin, kunhan kyseessä on kahden aikuisen välinen omaehtoinen asia. Mutta ajatus siitä että joku voi vaan käydä viskomassa rojut torveen rahaa vastaan kertoo ihmisen tunne-elämästä (tai tunteettomuudesta) riittävästi.
On kuule paljon parempi ja turvallisempi vaihtoehto, kuin jahdata naisia saadakseen satunnaista seksiä. Siis jos olet sinkku. Ja niitä itsenäisiä työhönsä tyytyväisiä seksityöntekijöitä kyllä riittää.
Olen muuten joskus käynyt myöhemmin normaaleilla treffeilläkin tällaisen naisen kanssa. Toisella kertaa kutsuin kotiini ja tein hänelle ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei petä?
Tässä aloituksessa mies petti. Jossain toisessa aloituksessa se pettäjä on nainen. Kenenkään sinkkuaika ei liity mitenkään nykyisessä suhteessa pettämiseen.
Muuten minä kyllä uskoisin tämän tapahtumsn, mutta toi kohta: pakkasin reppuun - ei jotenkin sopinut tarinaan.
Olis pitänyt heittää tavarat partsilta kadulle. Sitten olis ollut hyvä stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö itsessään on työ siinä missä muutkin, kunhan kyseessä on kahden aikuisen välinen omaehtoinen asia. Mutta ajatus siitä että joku voi vaan käydä viskomassa rojut torveen rahaa vastaan kertoo ihmisen tunne-elämästä (tai tunteettomuudesta) riittävästi.Hahahahahaha!
H#oraajaa siellä naurattaa
Jos totta, niin älä sure sikaa hetkeäkään. Pääsit paskasta eroon, et menettänyt mitään arvokasta. Kukaan kunnon nainen ei tee mitään miehellä, joka menee estoitta sinne minne muna osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö itsessään on työ siinä missä muutkin, kunhan kyseessä on kahden aikuisen välinen omaehtoinen asia. Mutta ajatus siitä että joku voi vaan käydä viskomassa rojut torveen rahaa vastaan kertoo ihmisen tunne-elämästä (tai tunteettomuudesta) riittävästi.Hahahahahaha!
H#oraajaa siellä naurattaa
No, kyllä. Voin suositella!
No tulihan se sieltä. Tällekkin päivälle saatiin pettämisjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse elää puutteessa suhteessa ollessaan. Pihtaaminen on väkivaltaa. Sitäpaitsi olitte tauolla.
Frendien Ross siellä vissiin. Jos ovat olleet yhdessä ennen työmatkaa niin ei se työmatka ole tauko suhteessa.
Jos on suhteessa puutteessa, niin sillon eroaa, ei jää suhteeseen pettämään.
Ikää on minullakin, en ole vielä tavannut miestä joka ei petä kumppaniaan. Puolisot eivät vaan tiedä
Minä olisin arvostanut miehen rehellisyyttä, että kertoi asian.
Ei koske kuitenkaan panosovelluksen tindertiinoja ja tindertaunoja koska?