Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panacodia joka päivä, haittaako?

Vierailija
30.05.2023 |

Hei. Tilanteeni on se, että sairastan vaikeaa endometrioosia.

Otan Panacodia nykyään melkein joka ilta/yö. Eräs lääkäri sanoi, että ota ihmeessä kipuun, toinen sanoi, että yritä vältellä sitä? Mulle se on ollut kuitenkin ainut keino päästä edes hetkeksi kivusta vapaaksi.

Mulle on viime aikoina tullut Panacodista, varsinkin Buranan kanssa otettuna, jotenkin todella päihtynyt/humalainen olo. Normaalia?

Osaako joku vastata siihen, että onko jatkuvasta Panacodin käytöstä jotain haittaa? Olen töissä ja mun on pakko saada nukuttua öisin. Kivut ovat sitä luokkaa, että välillä olen tajunnan menetyksen partaalla.

Kiitos!

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, olin juuri leikkauksessa. Pääsin leikattavaksi, koska mikään hormonihoito ei ole tuonut kipuihin vastetta. Nyt minulla on keinotekoiset vaihdevuodet, joilla pyritään lamauttamaan hormonitoimintaa. Nämä on niitä tujuimpia ratkaisuja, kun e-pillerit ja minipillerit on kokeiltu. Olen siis melko lailla toivon menettänyt kun ainut lääke mikä käytännössä auttaa, on Panacod.

Ap

Vierailija
22/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut siis päivittäisiä, eivät kierrosta riippuvaisia. Olen vuodoton ja kuukautisia ei ole lääkityksen ansiosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei panacod mitään oloja tee, kuten ei tramadolkaan ja oxynormikaan mitä sain alkuvuonna. Morfiini vain väsytti ja yrjötti. Aina ollut helppo jättää pois opioidilääkkeet kun kipu ei enää vaadi. Nukahtamislääkkeitä olen ottanut satunnaisesti. Helposti koukuttuva jää kiinni.

Vierailija
24/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On haitallista. Ihan kuten voit paketin mukana tulevista ohjeista lukea. Mene lääkäriin.

Ajattelit loogisesti, että varmaan katukaupasta osti ja jutteli vaan lääkärin kanssa menemättä sinne? :D

Vierailija
25/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polveen tekoniel ja sai panacodia mutta yritin välttää lääkettä, käytin kylmäpakkausta, kävelin yöaikaan kotona, nostin jalkaa ylös ja alas ja vaivuin uneen. 

Vierailija
26/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat huumeongelmaiselta.

Ainoastaan jos sisälukutautoa ei ole. Kannattaa lukea lukuläksyt toiseenkin kertaan, jopa kolmanteen 😊

Vierailija
27/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haitallista. Ihan kuten voit paketin mukana tulevista ohjeista lukea. Mene lääkäriin.

Ajattelit loogisesti, että varmaan katukaupasta osti ja jutteli vaan lääkärin kanssa menemättä sinne? :D

Loogisesti ajateltuna lääkkeen ostaminen esim. kahdesta eri paikasta ei poissulje sitä, etteikö siitä voisi hyvällä omallatunnolla puhua laillisesti ostetun yhteydessä.

Vierailija
28/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pysyt siinä reseptin mukaisessa annoksessa ja kunhan saat lääkkeestä avun, käyt säännöllisesti tutkituttamassa maksan (verikoe), ei mitään ongelmaa ole.

Vierailija
29/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Panacodista tule päihtyneeksi.

Annokset millä kodeiinista päihtyisi on niin isoja, ettei sellaista voi ottaa, koska Panacodissa on myös parasetamolia, mikä aiheuttaisi isolla annoksella sisäelinvaurioita. Kodeiini ei ole vahva opioidi.

Panacodia voi käyttää turvallisesti normaaleilla annoksilla.

Vierailija
30/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, olin juuri leikkauksessa. Pääsin leikattavaksi, koska mikään hormonihoito ei ole tuonut kipuihin vastetta. Nyt minulla on keinotekoiset vaihdevuodet, joilla pyritään lamauttamaan hormonitoimintaa. Nämä on niitä tujuimpia ratkaisuja, kun e-pillerit ja minipillerit on kokeiltu. Olen siis melko lailla toivon menettänyt kun ainut lääke mikä käytännössä auttaa, on Panacod.

Ap

Sitten käytät Panacodia ohjeiden mukaan.

Vierailija
31/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt panacodia ehkä parikymmentä vuotta. Päivisin otan, jos pakko, öisin on pakko.

Monesti olen yrittänyt muilla lääkkeillä ja olla ilman, mutta yöllinen kipu on niin helvetillinen, että se vie monta päivää toipumiseen ja lisää sitten lääkitystä päivisin.

Siispä otan edelleen joka yö. Enkä ole koukuttunut mitenkään. Eikä vie edes koko kipua, mutta uni on edes jotenkin mahdollista.

Vierailija
32/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annokset millä kodeiinista päihtyisi on niin isoja, ettei sellaista voi ottaa, koska Panacodissa on myös parasetamolia, mikä aiheuttaisi isolla annoksella sisäelinvaurioita. Kodeiini ei ole vahva opioidi.

No minulle siitä on tullut todella leijuva olo.

Ap

Vierailija
33/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loogisesti ajateltuna lääkkeen ostaminen esim. kahdesta eri paikasta ei poissulje sitä, etteikö siitä voisi hyvällä omallatunnolla puhua laillisesti ostetun yhteydessä.

Joo! Tai vaikka viidestä eri paikasta.

Pakko olla väärinkäyttäjä, muuten tästä ketjusta ei saa tyydytystä.

Ja lukuni on muuten 666 ;D

Vierailija
34/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panacodista sen verran, että osalle ihmisistä ei siitä tulee huumaavaa vaikutusta. Tämä on joku geneettinen, aineenvaihdunnallinen ero ihmisten välillä. Ne henkilöt, jotka kokevat kivun häipymisen ohella huumaavan vaikutuksen, ovat selkeässä riskissä saada addiktio. Aloittajalle sanoisin, että kuulut addiktioryhmään ja nyt etsimään heti joku muu vaihtoehto. Täällä vastailee joku, joka on 15 vuotta käyttänyt ilman mitään ongelmaa - no, ehkä hänellä ei ole tätä huumevaikutusta kodeiinista lainkaan.

Miksi sinulle on outoa, että joku voi käyttää lääkettä vaikka sen huumevaikutuksen kanssa ilman, että se vaikuttaa ratkaisevasti hänen päätökseensä lääkitä kipua?

Oletko yksi niistä, joille paneminenkin on asia, jota ei voi säädellä yhtään mitenkään vaan aina kun haluttaa sitä on saatava? Ja ajattelet olevasi seksuaalisessa mielessä täysin terve ihminen?

Vierailija
35/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kaikille siten, että siitä tulisi hassu olo ja jää siihen koukkuun. Osalle vaikuttaa normaalisti, kuten pitää, eli vie kivun pois.

Söin useita vuosia Panacod+Burana yhdistelmää endoon ja selkäkipuun. Mutta nyt kun kummatkin kivut on poistettu niin on kuitenkin mukavampi olla ilman särkylääkkeitä.

Ja ei, en jäänyt koukkuun.

Siihen on mahdollista pyytää joku verikoe/geenitesti, jossa mitataan onko lääkkeellä hyötyä, eli käyttäytyy elimistössä siten kuin pitää eikä huumeen oloisesti.

Vierailija
36/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, avaamato Panacod kaapissa, liekkö vanhentunut. Leikkauksen jälkimainigeissa sain varalta. En ole tarvinnut.

Vierailija
37/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle siitä on tullut todella leijuva olo.

Ap

Niin siitä tuleekin. Ainakin itselleni. Sellainen pöhnäinen.

Johtuneeko sitten siitä, etten ole koskaan käyttänyt päihteitä.

Vierailija
38/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanotut nopeat metaboloijat saavat Panacodista kiksit, koska se muuttuu heillä nopeammin morfiiniksi. 

Mä en ole geenitestin mukaan nopea, mutta saan kiksit joskus.

Mikä on googlediagnoosisi?

Vierailija
39/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit endokipuihin. Paljon turvallisempaa, ei tule mahahaavaa.

Vierailija
40/104 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha uutinen, mutta selittää tuota geenitestiä ja miksi lääkkeet vaikuttavat toisilla eritavalla.

https://www.turkulainen.fi/paikalliset/1401701

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme