Rammsteinin Till Lindemann julkaisi v. 2020 kovaotteisen p"rnovideon
Video kuvattiin Venäjällä ja julkaistiin epäselvissä olosuhteissa. Videolla Lindemann käsittelee nuoria naisia erittäin kovaotteisesti. Naiset eivät ole alan ammattilaisia vaan videolle värvättyjä bändäreitä, osa heistä ei tiennyt olevansa videolla mukana. Videota ei tehnyt alaa tunteva tuotantoyhtiö ja naisten henkilöllisyydet paljastettiin julkaistessa. Seurasi vihakampanja naisia vastaan, tästä Lindemann ja tuottaja liukenivat pian.
Todistusaineistoa videosta yritetään peitellä nyt, mm. Rammsteinin wikistä on poistettu tietoa muutama päivä sitten. Lindemannin bändikaveri lähti kyseisestä bändistä samoihin aikoihin kuin video julkaistiin.
Googlesta löytyy kaikenlaista hakusanalla Till The End. Linkkiä ei voi tähän lisätä.
Kommentit (3850)
Vierailija kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/gO6uB1kji2k?feature=share
Tillin aikuismainen kannanotto naimisiinmenoon. Vai pitääkö tämäkin ymmärtää jotenkin käänteisesti?
No mitä väärää tässä nyt oli? 😂
Ettet nyt vaan tekis tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vanha äijä survois penistään tillimöllin teinityttäreen, pitäisikö tillimuna sitä kannanottona jonkun hyvän asian puolesta?
Vai vetäisikö miestä turpaan, kuten normaali isä vetäisi.Tajuaisiko että on itse samanlainen mätämuna.
Ei v"ttu te ootte tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en ymmärrä, että jos etukäteen kerrotaan että bileisiin pääsyn ehtona on seksikäs pukeutuminen ja seksi Tillin kanssa, niin jos ei halua seksiä Tillin kanssa niin miksi menee bileisiin ?
Jos sä harrastat seksiä jonkun miehen kanssa ja se yhtäkkiä survoi itsensä sun peräaukkoon vaikka et sitä halua, varmaan ymmärrät että se on väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes seiso. On niin ällöttävää.
Järki sulla seisoo ja munaa sulla ei edes ole.
Tarkastetaanko yhdessä jossakin, jos mulla on muna? Jos olet väärässä, olen oiketettu panoon kanssasi takaapäin.
Ei sulla ole. Tytöt käyttää sanaa ällöttävää.
Toki voithan sä olla homo. Sitäpä en ajatellutkaan.
Toivon tillille samaa kohtaloa kuin muille irstaille papoille (cosby, nykård, jne)
Hyvältä näyttää!
Till ja bändi vaikenee syytöksistä, taitaa olla aika kriisipalaveerit päällä
Bändin seuraavat keikat on peruttu näköjään
Vierailija kirjoitti:
Toivon tillille samaa kohtaloa kuin muille irstaille papoille (cosby, nykård, jne)
Hyvältä näyttää!
Hyvältä näyttää tosissaan. Kauheasti huutoa ja syytöksiä. Ehkä ne todisteetkin jostain löytyy. Tällä palstalla niillä ei tee mitään. Lyhty ja talikko riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään kanta ole, vaan faktaa, tuo äijä ei ole ihan terve.
Vai tuleeko mieleen samanikäistä ukkoa lähipiiristäsi, joka käyttäytyisi yhtä ahdistavan viriilisti ja kutsuisi sitä taiteeksi? Vois poliisit olla eri mieltä, jos kyse olisi tavallisesta jokisen jussista joka vetää penistään esiin markkinoilla.Ei kyllä tule lähipiiristä mieleen samanikäistä ukkoa, jonka biiseillä on satoja miljoonia kuuntelukertoja joka palvelussa 🤷 Eikä kukaan lähipiirin 60+ ukko tee musiikkiakaan. Eikä musavideoita. Eikä varsinkaan stadionkiertueita. Eikä ne kyllä kutsu itsejään taiteilijoiksi. Eikä kukaan muukaan kutsu heitä niin. Ehkä eivät ole suoraan vertailukelpoisia?
Jos Till Lindemann vetää Pieksämäen toriaukiolla kikkelin esiin, niin siihen kutsutaan paikalle poliisi ihan yhtä suurella todennäköisyydellä, kuin jos tekijänä on Jokisen Jussi. Mutta jos Jokisen Jussi julkaisee videon, jossa on hyvin rajua seksiä, ei se ole sen enempää poliisiasia, kuin Till Lindemannin julkaisema video. Ei se varmasti yhtä isoa yleisöä saa, eikä aiheuta yhtä paljon kohinaa, mutta ei se sen kummempi ole, jossei Jussi videolla kuvaa tositilannetta, kun ottaa jonkun naisen väkisin.
Eli elät siinä harhassa, että julkkis jolla on paljon faneja ja rahaa, ei voi olla ihan samanlainen kuin se kylåhullu, joka näyttelee elintään ilmaiseksi.
Todistit juuri pointtini, tillilihan valta-asema faneja kohtaan sokaisee sinut fanina, etkä näe edessäsi pervosetää, koska sehän tekee hyvänen aika levyjä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vanha äijä survois penistään tillimöllin teinityttäreen, pitäisikö tillimuna sitä kannanottona jonkun hyvän asian puolesta?
Vai vetäisikö miestä turpaan, kuten normaali isä vetäisi.Tajuaisiko että on itse samanlainen mätämuna.
No, eikö ne tillin panemiset ny ollukaan hyvän asian puolesta pantu, päättäkää jo.
PAPPA MENEE LINNAAN! PAPPA MENEE LINNAAN!
Tänään useampi saksalaislehti kertonut epäasiallisista kokemuksista keikalla Tillin suhteen, joita saksalaiset naiset ovat tuoneet esiin. Taitaa lumipallo olla lähtenyt liikkeelle. Jos naisia on ollut monia, joilla on sellaisia kokemuksia, niin alkaa näköjään tulla esiin julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisää syytteitä sedälle: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/25cb58ed-2ebc-4d9b-807a-08fd73…
linnaan vaan tollaset!
Mites nyt suu pannaan?
Edelleen, mitään rikosta ei ole jutun mukaan tapahtunut.
On pyydetty kuvia, ja kuvia on vapaaehtoisesti lähetetty naisten toimesta. Sisäänpääsyyn on etukäteen kerrottu ehdot ja ehdot on naisten toimesta ilmeisesti hyväksytty, kun ovat siellä olleet. 0-rivistä tuskin ketään tukasta kiskoen on raahattu bäkkärille.
-Ainakin kaksi haastatelluista henkilöistä kertoo, etteivät Lindemannin suorittamat seksuaaliset teot olleet suostumuksellista.-
Siitä sitten vaan rikosilmoitusta tekemään. Pelkkien puheiden mukaan täällä ketään linnaan viedä. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ahdistavan viriili"?
Mitä syytteitä? Onko joku tehnyt rikosilmoituksen?
Ihmeen kauan kesti näillä tämän päivän uutisten naisilla muistaa "ai niin, Till Lindemann raiskasi minut". Luulisi tuollaisen jäävän mieleen ja siitä tekevän heti rikosilmoituksen. Jos ei muuten niin edes siksi että korvaukset olisivat olleet varmasti hyvät.
Se tarkoittaa tommosta sairaalloista seksiriippuvaista vanhaa kääpää, mikä lindemann on.
Raiskauksen uhrit harvoin kertovat edes parhaalle ystävälle, mitä ovat kokeneet, saati viranomaisille. Raiskatuista ehkä vain 1% kertoo koskaan yhtään kellekään, joten pää kiinni pahvi, jos et ole itse ollut samassa tilanteessa.
Itse ole, enkä ole yli 30 vuoteen kertonut kenellekään, ja samassa kyydissä raiskaajieni kanssa tulin mustamaijalla kotiin, poliisit kyllä näkivät mitä minulle oli tehty, mutta ei tainnut kiinnostaa, kun olin juopon tytär ja no, muutenkin vain teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Tänään useampi saksalaislehti kertonut epäasiallisista kokemuksista keikalla Tillin suhteen, joita saksalaiset naiset ovat tuoneet esiin. Taitaa lumipallo olla lähtenyt liikkeelle. Jos naisia on ollut monia, joilla on sellaisia kokemuksia, niin alkaa näköjään tulla esiin julkisesti.
Ensin ne ei tajua, mitä ovat tekemässä ja sitten eivät tajua viedä asiaa oikeuteen. Hiukan taitavat olla syyntakeettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ahdistavan viriili"?
Mitä syytteitä? Onko joku tehnyt rikosilmoituksen?
Ihmeen kauan kesti näillä tämän päivän uutisten naisilla muistaa "ai niin, Till Lindemann raiskasi minut". Luulisi tuollaisen jäävän mieleen ja siitä tekevän heti rikosilmoituksen. Jos ei muuten niin edes siksi että korvaukset olisivat olleet varmasti hyvät.
Se tarkoittaa tommosta sairaalloista seksiriippuvaista vanhaa kääpää, mikä lindemann on.
Raiskauksen uhrit harvoin kertovat edes parhaalle ystävälle, mitä ovat kokeneet, saati viranomaisille. Raiskatuista ehkä vain 1% kertoo koskaan yhtään kellekään, joten pää kiinni pahvi, jos et ole itse ollut samassa tilanteessa.
Itse ole, enkä ole yli 30 vuoteen kertonut kenellekään, ja samassa kyydissä raiskaajieni kanssa tulin mustamaijalla kotiin, poliisit kyllä näkivät mitä minulle oli tehty, mutta ei tainnut kiinnostaa, kun olin juopon tytär ja no, muutenkin vain teinityttö.
Joo. Poliisien vika tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ne ei tajua, mitä ovat tekemässä ja sitten eivät tajua viedä asiaa oikeuteen. Hiukan taitavat olla syyntakeettomia.
Oikeasti syyllinen on aina vain ja ainoastaan tekijä. Ja sitten tekijän syyntakeettomuudesta voidaan tehdä mielentilatutkimuksia ja muita tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en ymmärrä, että jos etukäteen kerrotaan että bileisiin pääsyn ehtona on seksikäs pukeutuminen ja seksi Tillin kanssa, niin jos ei halua seksiä Tillin kanssa niin miksi menee bileisiin ?
Jos sä harrastat seksiä jonkun miehen kanssa ja se yhtäkkiä survoi itsensä sun peräaukkoon vaikka et sitä halua, varmaan ymmärrät että se on väärin?
Suomessa tuollaisesta on tullut raiskaustuomioita. Nainen ja mies ovat yhteistuumin ruvenneet seksiin. Kaikki on mennyt hyvin, kunnes mies on keksinyt yrittää työntää anaaliin. Nainen on kieltänyt, mies ei ole uskonut. Tässä vaiheessa touhu on muuttunut raiskaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä oot selvästi einstein.
Tuntuu aika oikeudemukaiselta ratkaisulta.😁