Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko te muut aina ottaa vitamiininne säännöllisesti?

Vierailija
30.05.2023 |

Lääkkeiden/vitamiinien ottaminen säännöllisesti on minulle aivan tolkuttoman vaikeaa. Kuuriluonteisesti jos pitää ottaa, onnistuu kyllä mutta pitkässä juoksussa aina unohtuu. Onkohan minulla joku add?!
Sama verenpainelääkityksen ja kolesterolilääkityksen kanssa, ei vaan onnistu. Ja sitten ihmetelllään kun paineet on pilvissä lääkityksestä huolimatta.
Miksi tämä on näin vaikeaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki dosetti.

Vierailija
2/4 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki dosetti.

Mitä se hyödyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Kokeilisin hälytyksiä, etenkin jos otettava päivän aikana. Jos päivä on siis ennakoitavissa niin, että se on mahdollista. Vitamiinille äänimerkki, joka on vain niille. Jos itsellä olisi vaikeampaa, kuuntelisin tätä tiettyä ääntä niiden ottamisen yhteydessä maksimoidakseni yhteyden.

Tai sen yhdistämistä tiettyihin tekemisiin. Hammaspesuihin esim.

Mutta ehkä tärkeämpänä pitäisin sopivaa tunnetta. Mulla esim. d yhdistyy pirteyteen (ihan kokemuksellisista syistä, mutta myös auringon takia). Joten aamulla, kun pitää valmistautua päivään, se tulee helpommin.

Rauta taas on helpompaa siksi, koska mulla on melkein pakkomielle maksimoida palautuminen. Yhdistyy siis toimintakykyyn. Tämän ottamisen olen ajoittanut iltaan, koska jos d on illalla, ei onnistu nukkuminen yhtä hyvin.

Vierailija
4/4 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä en käytä.

Vitamiineja kyllä. Nimittäin itse poimittuja tyrnimarjoja puoli desiä joka päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan