Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko siivota kun vieraita tulossa. Koti ollut kaaoksessa jo pitkään

Vierailija
30.05.2023 |

Olen tehnyt päätöksen, etten poistu ulko-ovesta koiralenkkiä kauemmas, ennen kuin koti on siivottu ja kaikki ylimääräinen roina viety varastoon, roskikseen tai lahjoitettu pois
Aikaa tämä päivä ja huominen, siis illat kun päivät oon töissä.
Torstaina pitää olla siistiä.

En vaan ole jaksanut, ollut aika raskas kevät. Imuroinut oon viimeksi 4 viikkoa sitten ja silloinkin jäi yksi huone (oma työhuoneeni) imuroimatta, kun sinne ei mahtunut imurin kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Saako kysyä mitä tavaraa sinulle on kertynyt ja miten?

Vierailija
2/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hella pitäis jaksaa puhdistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Ei tosin ole vieraita tulossa kuin vasta kesälomalla, mutta pitäisi siivota. Parista huoneesta on tullut vaan romuvarasto, ne pitää nyt raivata. Huomasin että pöydällä on maljakossa vieläkin pääsiäisen virpomisoksia :/

Vierailija
4/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi tehdä sama... Eteisessä on vielä lapaset ja kaulahuivit esillä, sohvalle en ole mahtunut puoleen vuoteen koska se on täynnä tavaraa, keittiönpöydästä näkyy vain yksi nurkka ja parveke on puolitäynnä roskia, sekin pitäisi laittaa kesäkuntoon. Syvä huokaus.

Vierailija
5/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Saako kysyä mitä tavaraa sinulle on kertynyt ja miten?

Kaikenlaista. Mulla on ollut kirppispöytä keväällä ja ne myymättömät  on nyt kasseissa pitkin poikin. Pitäis lajitella ja viedä jonnekin. Vaatekaapit on tupaten täynnä, johtuen siitä että muutettiin jokunen aika sitten säilytystiloiltaan pienempään kotiin.

Mökille menevää tavaraakin lojuu tuossa ja ompelukone on levällään keittiönpöydällä kun vähän tuunailin parit vaatteet.  Lanka-, kangas- ja askartelutarvikenyssyköitä (kirppislöytöjä) on siellä sun täällä. Talvikengät on vielä eteisessä ja talvitakit viemättä varastoon.

Lisäksi kirppareilta ostamani keräilyjutut ovat monelta kuukaudelta lajittelematta ja odottavat pääsyä oikeaan säilytyspaikkaansa ylisuurissa peltirasioissa yms epämääräisissä jemmapaikoissa. Lattialla pinossa. 

ap. 

Vierailija
6/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi tehdä sama... Eteisessä on vielä lapaset ja kaulahuivit esillä, sohvalle en ole mahtunut puoleen vuoteen koska se on täynnä tavaraa, keittiönpöydästä näkyy vain yksi nurkka ja parveke on puolitäynnä roskia, sekin pitäisi laittaa kesäkuntoon. Syvä huokaus.

Mulla on oma työ/askarteluhuone ihan täynnä pölyäkeräävää pikkutavaraa . Jätän sen viimeiseksi. Kunhan sais muut huoneet kohtuukuntoon ja omasta huoneestakin lattian raivattua tyhjäksi, että mahtuis imuroimaan. ap

Vierailija
7/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän raivattu. Muistelin suomalaisia sananlaskuja ja päätin sitten, että talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan. Meillä saa olla persoonallisen taiteellisen sekasotkuista.  Imurointi ja pieni järjestely riittävät. Huomenna imuroin, tänään vien tavaraa varastoon jonkin verran. . ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan