Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rammsteinin Till Lindemann julkaisi v. 2020 kovaotteisen p"rnovideon

Vierailija
30.05.2023 |

Video kuvattiin Venäjällä ja julkaistiin epäselvissä olosuhteissa. Videolla Lindemann käsittelee nuoria naisia erittäin kovaotteisesti. Naiset eivät ole alan ammattilaisia vaan videolle värvättyjä bändäreitä, osa heistä ei tiennyt olevansa videolla mukana. Videota ei tehnyt alaa tunteva tuotantoyhtiö ja naisten henkilöllisyydet paljastettiin julkaistessa. Seurasi vihakampanja naisia vastaan, tästä Lindemann ja tuottaja liukenivat pian.

Todistusaineistoa videosta yritetään peitellä nyt, mm. Rammsteinin wikistä on poistettu tietoa muutama päivä sitten. Lindemannin bändikaveri lähti kyseisestä bändistä samoihin aikoihin kuin video julkaistiin.

Googlesta löytyy kaikenlaista hakusanalla Till The End. Linkkiä ei voi tähän lisätä.

Kommentit (3850)

Vierailija
2041/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikö Till tilaisuuksiinsa nimenomaan neitsyitä? Tuon varmentaminen voi kyllä olla hankalaa.

Vierailija
2042/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas näitä parikymppisiä. Toinen nainen myöntää, ettei sanonut ei koska kyseessä on Till. Miksi sitten seksin harrastaminen onkin Tillin syytä ja väärin? Bändäritouhua, viinaa ja huumeita on ollut aina, miksi nyt nostetaan yksi muusikko syylliseksi?

Kyllä itse yllättyisin, Rammsteinia reilu 20 vuotta kuunnelleena, jos seksi Tillin kanssa olisi hempeää lähetyssaarnaajaa.

Olen 39-vuotias. Mulla kävi vastaava tilanne seurustelusuhteessa. Olin selvin päin. Kyllä mulle on ammattilaiset sanoneet, että kyseessä oli seksuaaliväkivalta ja että on ihan normaalia, ettei pysty sanomaan mitään, ei edes sitä lopeta tai en haluakaan. Vaikka mulla oli tuttu ihminen, johon kuvittelin olevani rakastunut. Kyllä miehellä on myös vastuuta siinä tilanteessa lukea tilannetta ja olla painostamatta naista tekemään asioita, joihin nainen ei ole valmis.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismedia siis tyyliin syyttää jo raiskauksista, vaikka tyyliin kaksi naista ilmoittaa, että jos on tapahtunut jotain, eivät ole antaneet suostumusta.

Kukaan muu seksiä harrastunut ei väitä, että väkisin oli maattu. Yksi nuori nainen vaan muisteli, että sattui, mutta ei sanonut mitään, koska päällä oli sentään Till Lindemann.

Siis naisella on kaikki vastuu kynsin ja hampain pitää miehet etäällä, muuten se on vaan voi voi?

Pitäisikö naisia alkaa holhota? Eiköhän kunkin pidä ottaa vastuuta itsestään ja jos joutuu rikoksen uhriksi, mennä poliisille.

Sun mielestä on siis ok, että nuori nainen joutuu menettämään neitsyytensä haluamattaan ja esineellistävällä tavalla henkisesti ja fyysisesti kivuliaasti. Onneksi tiedän, ettei jokainen mies ajattele noin sairaasti.

Eikö nainen voi itse päättää kelle ja milloin menettää neitsyytensä? Ei kukaan ole väittänyt mitään raiskauksista - ainakaan vielä.

No niinhän sen pitäisi ja vanhemman miehen tulisi nimenomaan antaa sille tilaa! Ei ole ok käyttää hyväkseen nuorta neitsyttä, joka jäätyy tilanteessa eikä pysty pitämään puoliaan. Kai nyt tajuat, että tuo tilanne oli paineinen, neitsyt ei todellakaan tiedä mihin joutuu ja se todella sattui. Siinä tulee niin liikaa ärsykkeitä ja tapahtumia, että sitä vaan jähmettyy ja odottaa, että se on ohi. 

Tuollainen valta-asema on ihan sairas. Ei tarvitse olla edes neitsyt, mutta siinä on maailman stara ja fani vastakkain, ikäeroa 40 v. Pitäisi staran päässä hälytyskellojen soida ja soisikin, jos olisi tavallinen tallaaja.

Valta-asema😂Se on saatananpalvoja rappiopervertikko ja feministit jankkaa patriarkaaisesta valta-asemasta😂mitä menette sinne?

Vierailija
2044/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismedia siis tyyliin syyttää jo raiskauksista, vaikka tyyliin kaksi naista ilmoittaa, että jos on tapahtunut jotain, eivät ole antaneet suostumusta.

Kukaan muu seksiä harrastunut ei väitä, että väkisin oli maattu. Yksi nuori nainen vaan muisteli, että sattui, mutta ei sanonut mitään, koska päällä oli sentään Till Lindemann.

Siis naisella on kaikki vastuu kynsin ja hampain pitää miehet etäällä, muuten se on vaan voi voi?

Pitäisikö naisia alkaa holhota? Eiköhän kunkin pidä ottaa vastuuta itsestään ja jos joutuu rikoksen uhriksi, mennä poliisille.

Sun mielestä on siis ok, että nuori nainen joutuu menettämään neitsyytensä haluamattaan ja esineellistävällä tavalla henkisesti ja fyysisesti kivuliaasti. Onneksi tiedän, ettei jokainen mies ajattele noin sairaasti.

Eikö nainen voi itse päättää kelle ja milloin menettää neitsyytensä? Ei kukaan ole väittänyt mitään raiskauksista - ainakaan vielä.

No niinhän sen pitäisi ja vanhemman miehen tulisi nimenomaan antaa sille tilaa! Ei ole ok käyttää hyväkseen nuorta neitsyttä, joka jäätyy tilanteessa eikä pysty pitämään puoliaan. Kai nyt tajuat, että tuo tilanne oli paineinen, neitsyt ei todellakaan tiedä mihin joutuu ja se todella sattui. Siinä tulee niin liikaa ärsykkeitä ja tapahtumia, että sitä vaan jähmettyy ja odottaa, että se on ohi. 

Tuollainen valta-asema on ihan sairas. Ei tarvitse olla edes neitsyt, mutta siinä on maailman stara ja fani vastakkain, ikäeroa 40 v. Pitäisi staran päässä hälytyskellojen soida ja soisikin, jos olisi tavallinen tallaaja.

Valta-asema😂Se on saatananpalvoja rappiopervertikko ja feministit jankkaa patriarkaaisesta valta-asemasta😂mitä menette sinne?

Postmoderni logiikka jaksaa yllättää. Perkele ei käyttäydy kunnolla sehän alistaa naisia.

Vierailija
2045/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Till Lindemann this ja Till Lindeman that.

Todisteet? Niin, ei taida olla.

Vierailija
2046/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö ne naiset sinne kuuntelemaan iltasatua vai saamaan julkkismunaa ja juomaan viinaa? Viinastakin menee taju,jos läträä. Mahdolliset huumaamiset väärin of course.

Aineet nyt on ihan samaa mitä viina, jopa miedompaa kuin viina koskaan on.

Kun Tilli kaataa juomaasi mdma:ta, niin rakastat häntä ja otat häntä henkeesi kunnes käännät puolta ja anaaliin ottaminen tuntuu helpottavammalta toiminnalta kaikin puolin.

Myöhemmin herää tunteita että jotain väärää tapahtui, koska Herra Tilli laittoi jotain juomaasi ja otti sinut huomaasi.

Tilli teki väärin ja pian hän joutuu siitä edesvastuuseen EU;n tuomionistuimen eteen kuten muutkin hörhöt ovat joutuneet vääristä teoitsaan.

Vierailija
2047/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas näitä parikymppisiä. Toinen nainen myöntää, ettei sanonut ei koska kyseessä on Till. Miksi sitten seksin harrastaminen onkin Tillin syytä ja väärin? Bändäritouhua, viinaa ja huumeita on ollut aina, miksi nyt nostetaan yksi muusikko syylliseksi?

Kyllä itse yllättyisin, Rammsteinia reilu 20 vuotta kuunnelleena, jos seksi Tillin kanssa olisi hempeää lähetyssaarnaajaa.

Olen 39-vuotias. Mulla kävi vastaava tilanne seurustelusuhteessa. Olin selvin päin. Kyllä mulle on ammattilaiset sanoneet, että kyseessä oli seksuaaliväkivalta ja että on ihan normaalia, ettei pysty sanomaan mitään, ei edes sitä lopeta tai en haluakaan. Vaikka mulla oli tuttu ihminen, johon kuvittelin olevani rakastunut. Kyllä miehellä on myös vastuuta siinä tilanteessa lukea tilannetta ja olla painostamatta naista tekemään asioita, joihin nainen ei ole valmis.  

Ei taida kuulua ihmisen kykyihin ajatusten lukeminen vaikka niin moni aina Marjatta että kyllä pitäisi toisen tajuta sitä ja tätä

Vierailija
2048/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen uusia uhreja: Fanit syyttävät Rammstein-yhtyeen keulakuvaa hyväksikäytöstä

Kohu Rammstein-yhtyeen ja sen keulakuvan, laulaja Till Lindemannin, ympärillä yltyy. Saksan yleisradion saamien tietojen mukaan uhreja on ainakin tusinan verran.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/25cb58ed-2ebc-4d9b-807a-08fd73…

Mitä tämä on, saksalaislehden mukaan kaksi naista sanoo, että eivät ole antaneet suostumustaan, jos seksuaalisia tekoja on tapahtunut. Iltalehti on uutisessaan näköjään varma, että on tapahtunut, vaikka naisilla ei ole varmuutta....

Naiset oli huumattu. Eivät sen takia olleet ainakaan täysin tajuissaan. Eivät tietäneet esimerkiksi, oliko heihin yhdytty. Jos Till oli ejakuloinut, pitäisi kyllä olla spermaa havaittavissa. Jos oli työnnelty dildoa tai ei ejakuloitu, voi olla vaikea tietää, jos ei tunnu mitään kipua.

Oliko varmasti? Vai onko tääkin yhtä mutujuttua kuin sen shelbyn jutut? Muija oli konsertissa ihan naamat ja aamulla ei muista mitä on tapahtunut, pakosti on huumattu. Ja huom! Huumaus on tapahtunut jo ENNEN keikkaa, mutta vaikutus on tullut vasta joskus aamuyöllä? Koska osasi kuitenkin kertoa keikan aikaisista tapahtumista (tai sitten on keksinyt ne tapahtumat).

Videollahan se Shelby huutaa keikalla,että Till halusi panna sitä,mutta kieltäytyi siitä. Ja oli selvästi siinäkin aika naamat. Kukaanhan ei ole tiettävästi yrittänyt kiistää sitä, etteikö Till olisi halunnut sitä panna.

En tiedä. Itseäni ällöttää silti tällaiset vanhat ukot kinuamassa nuorilta naisilta.

Joku joskus väitti,että nykyään keikkailu on ammattilaisurheilua, eikä siinä ole aikaa vetää viinaa ja sekoilla. Uskoin tähän.

Niin, oli naamat, muttei siis tajuton. Jos ennen keikkaa on huumattu, eikö taju lähtisi ennenkuin pääsee hotellin sänkyyn aamuyöllä?

En tiedä miten huumausaineet toimivat. Kaikistahan ei lähde taju heti. Tyrmäystipat ovat eri asia,kai. En ole ammattilainen.Eli en tiedä tämän tapauksen yksityiskohtia. Mutta on se varmaan pelottavaa,jos ei muista mitä tapahtunut.

Itse en ole ikinä tajunnut näitä ihmisten kännäys juttujakaan, heh, en muista eilisestä mitään.. hah hah haa. Mielestäni se olisi pelottavaa, ei hauskaa.

En mä sokeasti usko huumausväitteitä,mutta en sokeasti usko ettei mitään olisi tapahtunutkaan.

Mutta koko nollarivikonsepti oksettaa. Ja lukenut,miten siellä ollut jotain muitakin tillin kavereita,joita tytöt eivät edes tunnistaneet. Ovatko siellä olleet jämiä kerjäämässä vai mitä ihmettä...

Vierailija
2049/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei voi päättää, itsekään en voinut.

Montakohan neitsyttä toi on väkisinmaannut ja tartuttanut kaikki tautinsa samalla.

Monenkohan elämän toi on tuhonnut. Itse vain porskuttaa ja muut kärsii.

Eri

Vierailija
2050/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toinen näistä naisista, joka sanoo, että Lindemann ehkä tehnyt seksuaalisia tekoja hänelle ilman suostumusta, mennyt vielä uudestaan toisille Lindemannin jatkoille? Ööh, just.

Vierailija
2051/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kuulua ihmisen kykyihin ajatusten lukeminen vaikka niin moni aina Marjatta että kyllä pitäisi toisen tajuta sitä ja tätä

Ei tarvitse osata lukea ajatuksia, kun osaa lukea tilannetta. Kyllä miehen pitäisi pystyä näkemään, että nainen lähti henkisesti johonkin toiseen sfääriin tai että on aivan paikallaan jähmettyneenä. Jos ei pysty tuon vertaa toista lukemaan, ei oikeastaan ole kyvykäs seksiin. 

Aika harva ihminen on henkisesti valmis seksiin heti uuden ihmisen kanssa. Voi tulla Tillille nyt kalliit oppirahat siitä, ettei ole käyttänyt yhtään aikaa miettiäkseen toimintansa etiikkaa vaan mennyt sinne minne muna suuntaa ja toiminut sen sanelemana. 

Vierailija
2052/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei voi päättää, itsekään en voinut.

Montakohan neitsyttä toi on väkisinmaannut ja tartuttanut kaikki tautinsa samalla.

Monenkohan elämän toi on tuhonnut. Itse vain porskuttaa ja muut kärsii.

Eri

Mistään väkisinmakaamisista ei ole syytetty toistaiseksi.

Vierailija
2053/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toinen näistä naisista, joka sanoo, että Lindemann ehkä tehnyt seksuaalisia tekoja hänelle ilman suostumusta, mennyt vielä uudestaan toisille Lindemannin jatkoille? Ööh, just.

Todella moni, joka joutuu parisuhteessa rais katuksi tai väkivaltaisesti kohdelluksi, ei tunnista tilannetta heti ja jatkaa suhdetta. Ei siis mitään uutta siinäkään eikä puhu minkään puolesta tai vastaan. 

Vierailija
2054/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä päivässä on päästy jo siihen että raiskauksien uhrit ovat olleet vielä neitsyttä. Huumattu ekstaasilla. Miesten pitäisi tietää mitä toinen osapuoli ajattelee. Julkkiksen ei pitäisi päätyä sänkyyn taviksen kanssa.

Jos lukee näitä palstan avauksia niin eipä tunnu monikaan tietävän että mitä sen rakkaan puolison päässä liikkuu.

Vierailija
2055/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedät ääripäästä toiseen.

Jänniä nämä jotkut ylifanit. Itse en ole ikinä kuvitellut tilliä harrastamassa minkäänlaista seksiä. Vaikka olen livenäkin nähnyt. Paitsi nyt näin tuon videon niin yök. Ja osa väittää,että on vain rooli ja oikeasti tosi ujo ja kiltti... Ota sitten selvää.

Mitäs olisi sellainen tilanne, että harrastaisi seksiä ihan yksityisesti ilman mitään nollarivin sekavia tyttöjä... Tyylilaji olisi ihan keskenään yhteisesti sovittavissa.

Vierailija
2056/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni, joka joutuu parisuhteessa rais katuksi tai väkivaltaisesti kohdelluksi, ei tunnista tilannetta heti ja jatkaa suhdetta. Ei siis mitään uutta siinäkään eikä puhu minkään puolesta tai vastaan. 

Parisuhde on ehkä vähän eri asia. Kieltämättå vähän erikoiselta kuulostaa, miksi hitossa meni vielä uudelleen, jos edellisellä kerralla koki noin pahasti?

Vierailija
2057/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo RAISK. ja kymmenistä uhreista juttua:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009630716.html

Hyi että mikä sairas! Onko ainut bändissä?

Siis kustantaja irtisanoutui nyt? Kun selvisi runokirjan käyttäminen toisessa yhteydessä... Eli Till The end videossa päättelisin..

Eli tähän videoon on herätty todella vasta nyt. Vai oliko vastaavia vielä lisää?

Vierailija
2058/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Till Lindemann this ja Till Lindeman that.

Todisteet? Niin, ei taida olla.

Tuommoset narsistikävyt on aina niin tyhmiä omassa suuruuskompleksissaan, että todisteitahan riittää, kun niitä vaan aletaan jakamaan.

Tämä kokovartalokyrpähän on niin tyhmä, että harrastaa tätä toimintaa ihan avoimestikin.

Tullut niin itseriittoiseksi, ettei tajua edes hävetä.

Tulee jimmy savile mieleen.

Vierailija
2059/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009630716.html

Siis kustantaja irtisanoutui nyt? Kun selvisi runokirjan käyttäminen toisessa yhteydessä... Eli Till The end videossa päättelisin..

Eli tähän videoon on herätty todella vasta nyt. Vai oliko vastaavia vielä lisää?

Vierailija
2060/3850 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää miettimään että näiden kylläkin ikävien juttujen takia kohta ollaan siinä että oikeasti joudutaan kohta kirjoittamaan nimet paperiin ennen kenenkään panemista. Tai no voihan sen jälkeenkin vielä syyttää että toinen on painostanut.

Voi vain huokaista että on nainen eikä tarvitse stressata tuollaista että milloin joku alkaa vuosikausien jälkeen väittämään että on käytetty hyväksi.

Miten olisi niin, että hän vaikka asettuisi vain innokkaiden naisten kanssa tekemisiin. Ja kun innokkuus lakkaa olemuksesta, loppuu työnnötkin.