Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kaikilla oli ihan tajuttoman hyvät veronpalautukset!!

Vierailija
05.12.2006 |

Huvittavaa kun kaikki täällä vastanneet olivat saaneet suunilleen 1000-2000 euron väliltä ja hesarissa luki että keskimääräinen palautus tänä vuonna oli n.400 euroa... Kyllä mammoilla menee taas hyvin! :D :D :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinullakin on mahdollisuus saada 1000 euron palautukset jos vaan maksat hieman liikaa veroa joka kuukausi.

Vierailija
2/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronpalautushan tarkoittaa, että olet ensim maksanut liikaa veroja. Onhan sekiva saadan iitä kerralla iso köntti takaisin, mutta samalla se tarkoittaa, että olet antanut valtiolle korotonta lainaa...

nimmerkillä itsellekin tuli 1500 takaisin, mutten osaa pitää sitä niin hirveän " hyvänä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat sitten takaisin päin.

toista se on meillä köyhillä, mätkyjä maksellaan lähes 400e...

;)))))))))

Vierailija
4/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo vaan sen kuinka paljon täällä kannattaa ihmisten juttuihin uskoa. Vai oletko sitä mieltä että kaikki suomessa jotka saivat isot palautukset palstailevat täällä?

Vierailija
5/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä on vähän vähemmän hyvä säästämään, joten mulle sopii tuo pakkosäästö, eli veroprosentin vapaaehtoinen nosto, siksi mä saan hyvät palautukset joka vuos

Vierailija
6/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain tarkoittaa, ettei ole vaivautunut laskemaan verojaan ja noutamaan uutta verokorttia. Miksi lainata valtiolle rahaa?

Vierailija
7/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus saanut mätkyjä melkein 10000mk, joten kiva näinkin päin välillä. Eli sitä korotonta lainaa puolin ja toisin. :) Ja homma menee kuiten niin, että jos en olisi liikaa maksanut, niin ei sitä ylimääräistä enää olisi tallella.

Hoitovapaalla ollessa aina sain takaisin, kun prosentti oli olematon ja kela peri aina sen tietyn minimin, joka oli kaksinkertainen oikeaan prosenttiin nähden. Ei silti, että silloinkaan tuhansia euroja olisi palautusta tullut! :D

Vierailija
8/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi lainata valtiolle rahaa?

siitä maksetaan korkoa

Vierailija
9/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kertoo vaan sen kuinka paljon täällä kannattaa ihmisten juttuihin uskoa. Vai oletko sitä mieltä että kaikki suomessa jotka saivat isot palautukset palstailevat täällä?

Eikö täällä sitten palstailekaan kaikki Suomen yli 300 neliöisissä omakotitaloissa asuvat ja yli 10 000e kuussa tienaavatkaan?

Höh... No, kyllä olen vähän ihmetellytkin, että kun noita tosi varakkaita on Suomessa aika harvassa, niin miten ne kaikki ovat tänne AV:lle eksyneet...

Vierailija
10/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin syy siihen oli se, että olin viime vuonna äitiyslomalla, mikä pienensi tuloja. Yleensä olen yrittänyt täsmätä tulot ja verot, koska turha on maksaa liikaa! Suurimmat mätkyt jotka olen saanut olivat 58 000 markkaa. Sinä vuonna vaihdettiin asunto ja minulta meni vain 10 prosenttia veroa tuloista eli saatiin tavallaan valtiolta vuoden laina.

Vierailija
11/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa, jos itsekuri ei anna myöten säästää, nollalle 80 % koro on nolla..

nimimerkillä " peiliin katsonut ja sen perusteella johtopäätkösiä itsestään tehnyt"

Vierailija
12/12 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saavat sitten takaisin päin.

toista se on meillä köyhillä, mätkyjä maksellaan lähes 400e...

;)))))))))