No mitäs ostitte veronpalautusrahoilla???
Kommentit (16)
Tämän kunniaksi voi ottaa yhden siiderin, velaton auto.
Köyhät saa kerran vuodessa rahaa, eivätkä tiedä mihin sen saisi pian törsättyä. Juoksevat sekopäinä kaupassa. Paras mennä hiljaisempaan aikaan, ettei jää jalkoihin.
ne kauan siellä tilillä makoile. Lauantaina shoppaileen joululahjoja.
eikä ollut huono hinta: muistaakseni 236 e kaksi vuorokautta koko perheeltä. Eli jää vielä sitten n. 1500 ¿ säästöön (jolla sisutetaan jossakin vaiheessa, kun keräämme sisustusrahastoa tähän remontin keskellä olevaan kämppään).
Itse säästän sillä tavalla, että nostan tahallisesti veroprosenttia, ja sitten tilillä onkin sopivasti joulun alla mukava summa rahaa käytetäväksi jouluun-matkailuun-sisustukseen-säästöön ym.
Loput käytän varmaankin jouluhankintoihin tai sitten Ranskanmatkaan.
Vierailija:
Itse säästän sillä tavalla, että nostan tahallisesti veroprosenttia, ja sitten tilillä onkin sopivasti joulun alla mukava summa rahaa käytetäväksi jouluun-matkailuun-sisustukseen-säästöön ym.
Kannattaisi säästää laittamalla rahaa syrjään. Nyt annat valtiolle ilmaista lainaa kun samalla rahalla voisit saada itsellesi muilla säästötavoilla vaikka vielä vähän extraa. Mä en oikeen ymmärrä miksi ihmiset ei opettele rahankäyttöä niin että säästäminen onnistuisi normaalikonstein.
Isommalle paidan ja pienemmälle bodyn. Panen ne tytöille päälle joulukortiikuviin. Minusta tosi nätit.
Ehkä tapani on vähän vanhakantanen.
Onko tuo s-säästötili kannattava säästökeino???
Vierailija:
eikä ollut huono hinta: muistaakseni 236 e kaksi vuorokautta koko perheeltä. Eli jää vielä sitten n. 1500 ¿ säästöön (jolla sisutetaan jossakin vaiheessa, kun keräämme sisustusrahastoa tähän remontin keskellä olevaan kämppään).Itse säästän sillä tavalla, että nostan tahallisesti veroprosenttia, ja sitten tilillä onkin sopivasti joulun alla mukava summa rahaa käytetäväksi jouluun-matkailuun-sisustukseen-säästöön ym.
Mies olis jäänyt viimeyöksi, niin hintaa olis tullut 150,- Arvaa jäikö? Kallis mesta!
Vastaukseni erääseen kysymykseen: Kyllä, s-tilille maksetaan melko hyvää korkoa ainakin oman pankin korkoihin verrattuna.
Loput säästetään autovakuutuksiin..
Tänään meni pakollisiin menoihin 300 e, eli veronpalautus kai sitten osana vaikkapa hammaslääkärilaskua. :)
Oli muutenkin myöhässä koko autovero, eli ympäri mennään yhteen tullaan oli tällä kertaa meininki.
loput jäi tilille odottamaan tämän kuun lainanlyhennyksiä.