Onko väkisin valvottaminen väkivaltaa?
Avomies on ottanut tavaksi, ettei anna minun nukkua yöllä. Hän itse nukkuu paljon iltaisin töiden jälkeen, eli yöllä hänellä on kai energiaa valvottaa minua.
Esimerkiksi tänään olen todella väsynyt. Viime yönä ei antanut minun nukkua, vaan halusi keskustella kotitöiden jakamisesta. Kello oli noin kaksitoista yöllä, kun herätti minut juttelemaan noista kotitöistä.
Kun pyysin, että antaisi minun nyt nukkua ja että voidaanko jutella päivällä, hän suuttui ja alkoi haukkumaan minua, ja lopetti neljän maissa aamuyöllä.
Aamulla käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Yhdessä on oltu neljä vuotta, aloitti valvottamisen muutama kuukausi sitten yleensä aika samanlaisella kaavalla. Minä tietysti yöllä lopulta suutun ja pian riitelemme siten että minulla on silmät kiinni kun anelen, että saisin nukkua. Tämä tapahtuu noin kerran viikossa.
Mies on todella stessaantunut, joten olen katsonut läpi sormien, mutta nyt yliväsyneenä tuntuu jo että tämä ei voi olla ihan ok.
Olenko ainoa maailmassa, jonka mies tekee näin?
Kommentit (68)
Miten sinä selität itsellesi sen, että et joko heitä miestä pihalle, jotta saat nukkua kotonasi rauhassa tai etsi itsellesi rauhallista nukkumapaikkaa?
Kai sinä sen verran ymmärrät, että tuota ei ole pakko sietää.
Toivon, että aloittajalla on kaikki hyvin ja homma hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette keskustele päivällä? Pakenetko häntä tai etkö anna hänen puhua päivisin vai mikä tuohon on syynä? Jokin syyhän tuohon on. Ajatteleeko mies, että nyt hän saa puhua?
Jutellaan päivisin. Ainakin minusta tuntuu yöaikaan, että haluaa nimenomaan haastaa riitaa. Päiväsaikaan keskustelemme arjesta ihan normaalisti.
Sori, minusta ei nyt saa paljon irti, koska väsyttää niin paljon.
Ap
Vastauksesta saa kyllä sen kuvan että pakenet keskustelua vedoten siihen että sinua väsyttää.
Jep, on aloittaja kyllä yksi paskiainen, kun kehtaa olla väsynyt sen jälkeen, kun mies on valvottanut häntä yöstä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette keskustele päivällä? Pakenetko häntä tai etkö anna hänen puhua päivisin vai mikä tuohon on syynä? Jokin syyhän tuohon on. Ajatteleeko mies, että nyt hän saa puhua?
Jutellaan päivisin. Ainakin minusta tuntuu yöaikaan, että haluaa nimenomaan haastaa riitaa. Päiväsaikaan keskustelemme arjesta ihan normaalisti.
Sori, minusta ei nyt saa paljon irti, koska väsyttää niin paljon.
Ap
Vastauksesta saa kyllä sen kuvan että pakenet keskustelua vedoten siihen että sinua väsyttää.
Jep, on aloittaja kyllä yksi paskiainen, kun kehtaa olla väsynyt sen jälkeen, kun mies on valvottanut häntä yöstä toiseen.
Jätä Se Sika!
Eroa. Asu erillään. Nuku kun haluat. Osalla se on väkivaltaa, kontrollointia ja osa kai hätääntyneitä, jos ei saa itse unta. Mitä lie yöllä pelkäävät.
Kun miehesi menee seuraavan kerran iltapäivällä nukkumaan, äläpä anna nukkua. Herätä keskustelemaan!
quantanamo ssakn sitä käytettiin kidutukseen.
Narsistit tekevät tuota.