Olen introvertti joka etsii extrovertti kumppania
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ekstovertin kanssa oleminen on piristävää ja siinä saa sosiaaliset kontaktit kaupan päälle. Itse olen kuitenkin vähän liian mustasukkainen olemaan ekstrovertin parina. Tutkimusten mukaankin ekstrovertit pettävät enemmän koska kumppaniehdokkaita tavataan enemmän.
Sosiaaliset kontaktit joo paitsi silloin kun ekstrovertti puoliso ei haluakaan enää lähteä introvertin kanssa yhtään mihinkään, koska tylsää seuraa ja omat ekstroverttikaverit hauskempia. Mikä johtaa lopultajuuri siihen, että ekstrovertti löytää menoistaan uuden.
siitä vaan! tunnen monia intro-ekstropareja ja tuntuvat toimivan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekstovertin kanssa oleminen on piristävää ja siinä saa sosiaaliset kontaktit kaupan päälle. Itse olen kuitenkin vähän liian mustasukkainen olemaan ekstrovertin parina. Tutkimusten mukaankin ekstrovertit pettävät enemmän koska kumppaniehdokkaita tavataan enemmän.
Sosiaaliset kontaktit joo paitsi silloin kun ekstrovertti puoliso ei haluakaan enää lähteä introvertin kanssa yhtään mihinkään, koska tylsää seuraa ja omat ekstroverttikaverit hauskempia. Mikä johtaa lopultajuuri siihen, että ekstrovertti löytää menoistaan uuden.
Introvertti ei tarkoita tylsää!
Toimii mulla. Bonuksena voin "lainata" toisen kavereita ilman, että joudun itse sitoutumaan siihen kaveruus/ystävyyssuhteeseen.
Seukkailin pitkään introvertin kanssa ja se oli kyllä raskasta. Minä hoidin yhteydenpidot sukuun, minä keskustelin tv-ohjelmista, minä keksin viikonlopuiksi tekemistä. Erohan siitä tuli.
Me ekstrovertit ollaan usein hyvää seuraa, mutta kyllä sen pitää olla vastavuoroista, ettei tarvitse omassa kotonaan seinille puhua.
Mun paras kaveri on täys introvertti! Ihanaa juttuseuraa mut jos sitä joskus haluaa saada jonnekki liikenteeseen pakko kyllä laittaa maanittelutaitoja peliin!
Mut kun sen sinne saa ni aivan hilpeä bilekaveri!
Ei vaan kauheen usein lähde bilettään, meillä on henkeviä saunailtoja yhessä ja maailma aina paranee!
Vierailija kirjoitti:
Mun paras kaveri on täys introvertti! Ihanaa juttuseuraa mut jos sitä joskus haluaa saada jonnekki liikenteeseen pakko kyllä laittaa maanittelutaitoja peliin!
Mut kun sen sinne saa ni aivan hilpeä bilekaveri!
Ei vaan kauheen usein lähde bilettään, meillä on henkeviä saunailtoja yhessä ja maailma aina paranee!
Ja aina ku jotain huolia kertoo ni se rauhoittaa mua alkuun ja muutaman päivän päästä sit on koko setti analysoitu ja antaa uutta ajateltavaa!
Hyvin kirjoitettu. Ehkä lisäisin että introt usein miettivät ja tutkivat asioitaan ja tunteitaan ensin omassa päänupissaan enemmän ennen kuin alkavat niistä puhumaan.
Kasvatuksella on aivan ehdottomasti suuri merkitys mutta introlle tämä itsetutkiskelu tulee luonnostaan koska omassa päässään aikaa viettää paljon enemmän kuin ekstrot.
Ekstrot taas ovat niitä jotka maailmassa saavat asioita tapahtumaan. Ovat heitä joiden vuoksi asiat uudistuvat.
En ole koskaan itse nähnyt ihmisten ominaisuuksien vertailua parempi/huonompi -asiana, meitä kaikkia tarvitaan.