Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te eronneet olette valinneet " idiootin" miehen?

Vierailija
05.12.2006 |

Ei ihminen yhtäkkiä muutu. Miksi toista ihmistä ei tunneta ennen kun mennään naimisiin? Eikö asioista puhuta? En voi käsittää kun tuota ero-ketjua luin, kuinka joku puolustelee eroa sillä että pitääkö naisen kestää juoppoa ja väkivaltaista miestä joka pettää. Ei tietenkään! Mutta miksi semmoisen miehen kanssa on menty yhteen? Ei kai kukaan yhtäkkiä tule juopoksi tai ala pettää. Jos niin on, silloin asioista ei ole puhuttu tarpeeksi eikä toista kunnioiteta. Tai jos työpaikka menee ja tulee alkoholiongelma, miksi toista ei tueta vaan heitetään heti pellolle? En voi ymmärtää kuinka itsekkäässä maailmassa eletään. Ei viitsitä edes tehdä työtä että suhde onnistuisi. Onhan se helppo perustella eroa, että mies hakkaa, mutta miten tähän on ajauduttu? Eikö se pitäisi selvittää ja hoitaa mies kuntoon sen sijaan että heittää pihalle?

Nim. 12 vuotta naimisissa ollut

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:[iEi kai kukaan yhtäkkiä tule juopoksi tai ala pettää. Jos niin on, silloin asioista ei ole puhuttu tarpeeksi eikä toista kunnioiteta.

No, juopoksi tuskin tulee ykskaks, mutta miten aletaan pikku hiljaa pettää?? Minun mieheni petti vasta, kun meillä oli vaikeaa ja raskasta aikaa lapsen sairauden vuoksi, ei kestänytkään vaikeuksia ja raskasta arkea. Miten olisin sen voinut tietää ennalta, olimme kuitenkin olleet silloin jo pitkään yhdessä?

Ja tietysti MINUN naisena olisi pitänyt valvoa sairaan lapsen kanssa, hoitaa miehen sairaat vanhemmat, antaa miehelle aikaa harrastaa, levätä, minun olisi pitänyt hoitaa yksin koti ja parisuhde, olla hehkeä vaimo ja rakastajatar yms. Mutta kas, kun minun vuorokaudessani on vain 24 tuntia ja minun voimani ovat rajalliset.

Mutta hyvä, jos sinä olet onnellisesti naimisissa; toivottavasti se kestää!

Vierailija
22/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole ollut sellaisessa suhteessa itse, on turha mennä kommentoimaan!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla