Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te eronneet olette valinneet " idiootin" miehen?

Vierailija
05.12.2006 |

Ei ihminen yhtäkkiä muutu. Miksi toista ihmistä ei tunneta ennen kun mennään naimisiin? Eikö asioista puhuta? En voi käsittää kun tuota ero-ketjua luin, kuinka joku puolustelee eroa sillä että pitääkö naisen kestää juoppoa ja väkivaltaista miestä joka pettää. Ei tietenkään! Mutta miksi semmoisen miehen kanssa on menty yhteen? Ei kai kukaan yhtäkkiä tule juopoksi tai ala pettää. Jos niin on, silloin asioista ei ole puhuttu tarpeeksi eikä toista kunnioiteta. Tai jos työpaikka menee ja tulee alkoholiongelma, miksi toista ei tueta vaan heitetään heti pellolle? En voi ymmärtää kuinka itsekkäässä maailmassa eletään. Ei viitsitä edes tehdä työtä että suhde onnistuisi. Onhan se helppo perustella eroa, että mies hakkaa, mutta miten tähän on ajauduttu? Eikö se pitäisi selvittää ja hoitaa mies kuntoon sen sijaan että heittää pihalle?

Nim. 12 vuotta naimisissa ollut

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylä meilläkin meni hyvin monta vuotta kunnes erään baari illan jälkeen täysin arvaamatta mut hakattiin sairaala kuntoon, mustasukkaisuus kohtauksen jälkeen, vahvassa humalassa. Kyllä kesti itselläkin monta vuotta päästä yli siitä " ihanasta " miehestä joka yhden illan seurauksena muuttui monsteriksi. ja tiedoks vaan mustasukkaisuudelle ei ollut sen kummempaa taetta kuin etä puhuin pitkään yhteisen miespuolisen ystävämme kanssa.

Vierailija
2/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ihminen yhtäkkiä muutu. Miksi toista ihmistä ei tunneta ennen kun mennään naimisiin? Eikö asioista puhuta? En voi käsittää kun tuota ero-ketjua luin, kuinka joku puolustelee eroa sillä että pitääkö naisen kestää juoppoa ja väkivaltaista miestä joka pettää. Ei tietenkään! Mutta miksi semmoisen miehen kanssa on menty yhteen? Ei kai kukaan yhtäkkiä tule juopoksi tai ala pettää. Jos niin on, silloin asioista ei ole puhuttu tarpeeksi eikä toista kunnioiteta. Tai jos työpaikka menee ja tulee alkoholiongelma, miksi toista ei tueta vaan heitetään heti pellolle? En voi ymmärtää kuinka itsekkäässä maailmassa eletään. Ei viitsitä edes tehdä työtä että suhde onnistuisi. Onhan se helppo perustella eroa, että mies hakkaa, mutta miten tähän on ajauduttu? Eikö se pitäisi selvittää ja hoitaa mies kuntoon sen sijaan että heittää pihalle?

sulla ei ole mitään hajua ihan oikeasta elämästä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 mies /nainen ei muutukkaan yhtäkkiä, vaan pikku hiljaa ja sitä ensin ajattelee että se on ohimenevää, ja kestää monta vuotta kunnes on voimaton...

2 pettämiseen ei tarvita kuin muutama minuutti, joten sillä tapaa voi muuttua yhtäkkiä..

3. esim masennus on vaikea ja pitkäaikainen tapahtuma joka muuttaa ihmisen ja lähimmäisten elämää ja joskus ei vain voi muuta kuin pelastaa lapset siltä.

4alkoholisoituminen voi ilmetä vasta monen vuoden yhdessäolon jälkeen.

Mitään et tiedä etukäteen joten nauti niin kauan kuin kaikki tuntuu olevan hyvin mielestäsi...ja tietenkin kumppanisi mielestä.

Vierailija
4/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1 mies /nainen ei muutukkaan yhtäkkiä, vaan pikku hiljaa ja sitä ensin ajattelee että se on ohimenevää, ja kestää monta vuotta kunnes on voimaton...

2 pettämiseen ei tarvita kuin muutama minuutti, joten sillä tapaa voi muuttua yhtäkkiä..

3. esim masennus on vaikea ja pitkäaikainen tapahtuma joka muuttaa ihmisen ja lähimmäisten elämää ja joskus ei vain voi muuta kuin pelastaa lapset siltä.

4alkoholisoituminen voi ilmetä vasta monen vuoden yhdessäolon jälkeen.

Mitään et tiedä etukäteen joten nauti niin kauan kuin kaikki tuntuu olevan hyvin mielestäsi...ja tietenkin kumppanisi mielestä.

Vierailija
5/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua nyppii tuollaiset ap:n kaltaiset ihmiset, jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle jossain, missä " itse" ovat onnistuneet ja toiset eivät.

Ihmiset ja tilanteet kyllä muuttuvat, monet eroavat siksikin että ei enää ole mitään yhteistä. Ei jakseta hoitaa parisuhdetta, ollaan menty liian nuorena naimisiin ja kaivataan vapautta jne.

Ihan kuin useimmat eronneet olisivat menneet tieten tahtoen naimisiin jonkun täysurpon kanssa ja sitten ihmetelleet, mikseivät onnistuneetkaan puolisoaan muuttamaan.

Et viitsisi jeesustella, asiat eivät ole niin yksinkertaisia.

t. edelleen naimisissa, 11. vuosi menossa

Vierailija
6/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkään et voi 100% varmuudella tietää miehesi uskollisuudesta. Et voi olla niin typerä, että luulet jonkun tahallaan ottavan juopon, nistin, tai väkivaltaisen ihmisen aviopuolisokseen. Ja lopuksi, idioottia ei kirjoiteta lainausmerkkeihin, idiootti!

Vierailija
7/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllähän ihmisen nk. perusluonne on aina sama. Ei ihmisen perusluonne muutu miksikään.

Miksi naiset rakastuvat renttuihin, ja sitten itkevät kun ne rentut eivät sitoudukkaan perhe-elämään jne jne...Ei mietitä asioita realistisesti, hypätään vaan suoraan tunteiden mukana. Tää on rakkautta jne...

Vierailija
8/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli kyllähän ihmisen nk. perusluonne on aina sama. Ei ihmisen perusluonne muutu miksikään.

Miksi naiset rakastuvat renttuihin, ja sitten itkevät kun ne rentut eivät sitoudukkaan perhe-elämään jne jne...Ei mietitä asioita realistisesti, hypätään vaan suoraan tunteiden mukana. Tää on rakkautta jne...

Vierailija
9/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, sulkeutunut jne niin noita luonteenpiirteitä ei noin vaan muuteta. Ei vanha koira opi uusia temppuja.

Vierailija
10/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella aviomies ylipäänsä kohtelee vaimoaan huonosti? Käyttäytyy kuin idiootti? Miksi hän on mennyt naimisiin naisen kanssa, jota ei aio arvostaa ja rakastaa niin paljon kuin vaimo ansaitsisi? Onko hän omasta mielestään niin erinomainen ihminen, ettei hänen tarvitse kohdella läheisimpiään arvostuksella, kunnioituksella ja rakkaudella?

Vierailija
11/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikö se tosiaan tiennyt, että isä pettää samana päivänä kuin tuo 25-hääpäiväruusuja??

*huoh AP:n yksinkertaisuudelle*

Vierailija
12/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

, sulkeutunut jne niin noita luonteenpiirteitä ei noin vaan muuteta. Ei vanha koira opi uusia temppuja.

Avoin ihminen VOI muuttua sulkeutuneeksi, sosiaalinen epäsosiaaliseksi..

Avoimuuteen ja sosiaalisuuteen voi vaikuttaa mm. sairaudet ja pettymykset. Nämä ihan vaan esimerkkinä...

Vierailija
13/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä nauran teille ku jonain päivänä äijänne pettää,jättää,hakkaa tai muuten vaan sekoo!! juu ja itse en ole eronnut,naimisiin en edes aio mennä....

Vierailija
14/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä mä nauran teille ku jonain päivänä äijänne pettää,jättää,hakkaa tai muuten vaan sekoo!! juu ja itse en ole eronnut,naimisiin en edes aio mennä....

ja jossain määrin toivon et sulle tyhmä ap käykin joku noista et tajuat säki jotain

Vierailija
15/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kyllä en ollut silloin kuullutkaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä... Onneksi otin opikseni ja selvisin hengissä pakoon vuosien kiduttamisen jälkeen, vaikka niin yritin pitää kulisseja pystyssä kun enhän MINÄ nyt voinut myöntää EREHTYNEENI niin pahasti! Hei haloo....ehkä onnellinen on se, joka näkee elämän noin yksinkertaisena. Itse olen erittäin onnellinen eronneena ja vapaana, uuden tilaisuuden onnellisuuteen saaneena!

Ja tuosta ihmisen muuttumisesta vuosien aikana...Minä ainakin olen aivan erinlainen kuin esim. silloin kuin ex-mieheni minut tapasi, tuskin hän edes tunnistaisi minua nykyisin. Olisi se aika kauheaa jos elämänkokemus ei kasvattaisi ja muokkaisi ihmistä, onneksi useimmiten vain paremmaksi...

Vierailija
16/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et langeta vastuuta miehelle? Mies saa dokata, hakata, paneskella muita, tehdä siis ihan mitä haluaa ja naisen tehtävä on olla epäitsekäs ja rakastaa myötä ja vastamäessä? Miksei miehen tarvitse mennä AA-kerhoon, pariterapiaan, yksilöterapiaan, hankkia uutta koulutusta jäätyään työttömäksi... jne.. ?

Ja myös tuhannennen kerran: kyllä, ihmiset muuttuu. Piste.

Vierailija
17/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hoitaa mies kuntoon sen sijaan että heittää pihalle?

Vierailija
18/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kyse siitä, että NAISEN pitäisi aina joustaa ja ymmärtää. Yhtälailla mä ihmettelen niitä miehiä, jotka ovat menneet naimisiin nalkuttavan akan kanssa (tai mikä nyt milloinkin mättää).

Vierailija
19/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jostain muualta.

Ihmiset muuttuu. Jotkut kasvaa ihmisenä, kehittyy henkisesti, toiset taas menee päinvastaiseen suuntaan.

Jos siis väität miehesi (tai itsesi) pysyneen samana kuin tavatessanne, jauhat ihan rehellisesti sanottuna peetä. Eli toistan vielä: ihmiset muuttuu.

Vierailija
20/22 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden namisissa olon jälkeen. siinäpä se