Fantasioin naapurin miehestä
Ei ollenkaan tyyppiäni mutta ajoittain saa minut haluamaan jotenkin miehen tuntu jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😅 Onko muilla naapureita kohtaan fiiliksiä?
Kommentit (54)
Oon kyllä huomannut miten tuijotat mua. Usein sulla menee pasmat ihan sekaisin kun moikkaan, katselet vaan maahan. Etkä vastaa tervehdykseen.
Sä voisit kyl ottaa kontaktia. Voisin piristää sun ja miehesi parisuhdetta antamalla sulle oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se jonka nimen ja siviilisäädyn olet stalkannut?
Eiku se olin minä, tää on nyt joku toinen ap samoilla ajatuksilla. Kevätkiimaa liikkeellä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku se olin minä, tää on nyt joku toinen ap samoilla ajatuksilla. Kevätkiimaa liikkeellä 😉
Asia selvä! Miten teidän salasuhde on edennyt?
Oletko päässyt jo sopimaan tapaamisen Allas Sea Poolille hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt jo sopimaan tapaamisen Allas Sea Poolille hänen kanssaan?
Kiitos kysymästä! Olen päässyt juttusille ja vähän lähemmäksi, mutta sentään ei treffejä (enkä siis oikeasti mitään salasuhdetta edes haikaile, kunhan vaan päivien piristystä ja pientä flirttiä, jotka sopivasti ruokkii kiimaisia fantasioitani)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt jo sopimaan tapaamisen Allas Sea Poolille hänen kanssaan?Kiitos kysymästä! Olen päässyt juttusille ja vähän lähemmäksi, mutta sentään ei treffejä (enkä siis oikeasti mitään salasuhdetta edes haikaile, kunhan vaan päivien piristystä ja pientä flirttiä, jotka sopivasti ruokkii kiimaisia fantasioitani)
Mille hän tuoksui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt jo sopimaan tapaamisen Allas Sea Poolille hänen kanssaan?Kiitos kysymästä! Olen päässyt juttusille ja vähän lähemmäksi, mutta sentään ei treffejä (enkä siis oikeasti mitään salasuhdetta edes haikaile, kunhan vaan päivien piristystä ja pientä flirttiä, jotka sopivasti ruokkii kiimaisia fantasioitani)
Mille hän tuoksui?
Uuh, pääsisinpä niin lähelle että voisin tuntea hänen tuoksunsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille hän tuoksui?
Uuh, pääsisinpä niin lähelle että voisin tuntea hänen tuoksunsa
Sen kun menet ja soitat ovikelloa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Asun itse hesassa kerrostalossa. Voin sanoa, että hienoja naisia asuu naapurissa. Oon pari kertaa stalkannu ikkunasta, kun ovat siivonneet tai touhunneet. Ihanan reippaita. Yläkerrassa myös asuu aina hymyilevä ja kiva nainen. Naiset on kyllä ihan parasta. T. Naapurin mies
Kuinka moni täällä runkkaa naapuria ajatellen? Naapuri on mulla fantasioiden vakioaiheena, joten onkohan tuo miten yleistä. Asun rauhallisella lapsiperheiden suosimalla omakotitaloalueella ja itsekin olen naimisissa ja perheellinen. Se vähän huvittaa, kun eipä varmasti nuo naapurin isät tiedäkään, mitä etätyöpäivän lomassa teen heitä ajatellen. Moikkaan vaan joskus vähän viekkaasti, jos on vielä pikkarit märkänä kuvitellusta yhteisestä päiväkahvihetkestä . . .
Kyllä itekkin runkkailen seinänaapurissa asuvalle naiselle. Monesti mielessäni riisunut häneltä ne tuulihousut jalasta. On siinä vaan mehevä perse.
Kyllä täs monesti tulee ajateltua naapurin Tarua. Ja hänen pitkiä sääriä ja pyöreää pyllyä. Kun näkee aina, niin veitikka tajuaa ketä katson.
Kesälomat ohi ja nyt taas näkee naapureita, joista kahden miespuolisen näkemisestä sytyn erityisesti. Tulisipa vaan takaisin lämpimät ilmat, niin pääsisin taas kuolaamaan upeita ruskettuneita paljaita yläkroppia ja itsekin voisin kulkea vain pienessä topissa ilman rintsikoita. Näin viileällä ehkä hieman liian härskiä ja epäilyksiä herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Kesälomat ohi ja nyt taas näkee naapureita, joista kahden miespuolisen näkemisestä sytyn erityisesti. Tulisipa vaan takaisin lämpimät ilmat, niin pääsisin taas kuolaamaan upeita ruskettuneita paljaita yläkroppia ja itsekin voisin kulkea vain pienessä topissa ilman rintsikoita. Näin viileällä ehkä hieman liian härskiä ja epäilyksiä herättävää.
Vaikka oma ylävartaloni ei välttämättä herätä naisissa tällaisia reaktioita, on miehenä varsin kiihottavaa lukea tämänkaltaisia kommentteja.
Kertokaa toki minkä ikäsiä/näkösiä/olosia naapurinmiehiä niin saan fantasioida jos se olisin minä!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa toki minkä ikäsiä/näkösiä/olosia naapurinmiehiä niin saan fantasioida jos se olisin minä!
Rivarinaapurissa asuva ladonovihartiainen erittäin hyväkroppainen pitkä vaalea sinisilmäinen komistus. Kohtelias ja miehekäs, urheilullinen. Ikää n 28-30 v. Ei juuri seurustele naapureiden kanssa vaikka siis käyttäytyy kohteliaasti aina kohdatessa. Haluaa selkeästi pitää oman reviirinsä. Ystäväpiiri kyllä on, nyt kesällä usein grillailee pihalla vieraidensa kanssa jotka ovat kaikki miehiä, nuoria ja komeita kuten isäntäkin. Naisvieraita en ole koskaan nähnyt tontillaan. Joten taidat olla tämä naapurimies.
Vierailija kirjoitti:
40+ perheenisä, pitkä ja urheilullinen. Kesällä tekee usein pihahommia ilman paitaa, käy juoksemassa ja pyöräilee. Erityisesti fantasioitani ruokki eräs kesäpäivä, kun lähtivät kavereidensa kanssa pyöräilemään ja palasivat illansuussa pitkältä lenkiltä (oletettavasti saunomaan) naapurini luo. Haaveilin että olisin päässyt pesemään koko hikisen miesjoukon selät ja saanut vastapalkkiona ehkä jotain itsekin Terveisin N36 tästä vastapäisestä talosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä runkkaa naapuria ajatellen? Naapuri on mulla fantasioiden vakioaiheena, joten onkohan tuo miten yleistä. Asun rauhallisella lapsiperheiden suosimalla omakotitaloalueella ja itsekin olen naimisissa ja perheellinen. Se vähän huvittaa, kun eipä varmasti nuo naapurin isät tiedäkään, mitä etätyöpäivän lomassa teen heitä ajatellen. Moikkaan vaan joskus vähän viekkaasti, jos on vielä pikkarit märkänä kuvitellusta yhteisestä päiväkahvihetkestä . . .
Omassa talossa asuu enimmäkseen keski-iän ylittäneitä, joten ei tule niin hirveästi katseltua sillä silmällä.
Joitain vuosia sitten täällä asui eräs arviolta nelikymppinen nainen, joka tuli pihalla vastaan läpikuultavassa kesämekossa ja tervehti seksikkään käheällä äänellä. Sille muistolle olen suonut muutamia lämpimiä ajatuksia.
Tänään nuori nainen käveli pihalla edelläni leggingspeppu keinuen. Taas palasi mieleen, että naapurissakin voi olla silmäniloa kaikille silmille.