Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fantasioin naapurin miehestä

Vierailija
29.05.2023 |

Ei ollenkaan tyyppiäni mutta ajoittain saa minut haluamaan jotenkin miehen tuntu jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😅 Onko muilla naapureita kohtaan fiiliksiä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiiliksiä naapuriin. Todella hot nuori kundi, jota mielelläni panisin. Ja luulen, että tunne on molemminpuolista. Toistaiseksi vain moikkailtu ja tuijoteltu toisiamme..

Vierailija
22/54 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesälomat ohi ja nyt taas näkee naapureita, joista kahden miespuolisen näkemisestä sytyn erityisesti. Tulisipa vaan takaisin lämpimät ilmat, niin pääsisin taas kuolaamaan upeita ruskettuneita paljaita yläkroppia ja itsekin voisin kulkea vain pienessä topissa ilman rintsikoita. Näin viileällä ehkä hieman liian härskiä ja epäilyksiä herättävää.

Täydennän vielä tähän: kesähelteillä nautin tosiaan vähän liiaksikin siitä tunteesta, kun päälläni on toppi tai mekko ilman rintsikoita ja tunnen miesten katseet, jotka saavat nännini koviksi ja miesten on vielä vaikeampi pitää katseensa kurissa. Toki minulla on sen verran pienet rinnat, etten ihan säädytön näky ole. Jos helteet vielä palaa, tekisi mieli koittaa millainen olo tulisi kun jättäisi pikkaritkin mekon alta pois. Pelkäänpä vaan, että kuumia naapurinmiehiä kohdatessa voisi tulla kosteat oltavat mekon alla ja jäisin vielä tuhmailustani kiinni.

Oi miehet, tietäisittepä vaan mitä fantasioissani kanssanne teen 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesälomat ohi ja nyt taas näkee naapureita, joista kahden miespuolisen näkemisestä sytyn erityisesti. Tulisipa vaan takaisin lämpimät ilmat, niin pääsisin taas kuolaamaan upeita ruskettuneita paljaita yläkroppia ja itsekin voisin kulkea vain pienessä topissa ilman rintsikoita. Näin viileällä ehkä hieman liian härskiä ja epäilyksiä herättävää.

Oi miehet, tietäisittepä vaan mitä fantasioissani kanssanne teen 😘

Voithan kertoa täällä. Me sitten katsomme, kuinka kestämme tämän tiedon kanssa.

Vierailija
24/54 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On fiiliksiä naapuriin. Todella hot nuori kundi, jota mielelläni panisin. Ja luulen, että tunne on molemminpuolista. Toistaiseksi vain moikkailtu ja tuijoteltu toisiamme..

Millaisesta ikäerosta puhutaan?

Vierailija
25/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku reilu 10 vuotta.

Vierailija
26/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku reilu 10 vuotta.

Minkä ikäinen mies on?

Vierailija
27/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku reilu 10 vuotta.

Minkä ikäinen mies on?

Täähän meni kuulusteluksi. Veikkaat ilmeisesti olevasi kohdehenkilö.

Vierailija
28/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku reilu 10 vuotta.

Minkä ikäinen mies on?

Täähän meni kuulusteluksi. Veikkaat ilmeisesti olevasi kohdehenkilö.

Tuskin. Skenaario on vain niin kuuma.

Vierailija
29/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiihottava ajatus jos fantasioiden kohteena oleva naapuri lukisi näitä. Jos kohtaamiset naapurin kanssa on jo muutenkin kuumottavia, niin ajatus siitä, että naapuri tietäisi fantasioistani, luo kohtaamisiin vielä erityistä jännitettä.

Olen ajautunut itse siihen tilanteeseen, että olen fantasioinut naapurista niin paljon, että kohdatessa menen aivan jäihin ja lukkoon eikä suustani tule varmaan yhtään järkevää lausetta. Naapuri pitää mua varmaan ihan outona tyyppinä 😳

Vierailija
30/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajautunut itse siihen tilanteeseen, että olen fantasioinut naapurista niin paljon, että kohdatessa menen aivan jäihin ja lukkoon eikä suustani tule varmaan yhtään järkevää lausetta. Naapuri pitää mua varmaan ihan outona tyyppinä 😳[/quote kirjoitti:

Mä niiiiin samaistun tohon tunteeseen, ihan samoja juttuja olen itsekin meidän naapuriheebosta miettinyt. Ihan on ollut mun soolohetkissäkin mielessä... AIka kuuma pakkaus, kesällä oon monet kerrat katsellut, kun se on ilman paitaa ajanut niitten nurmikkoa. Antaisin.

Vierailija
31/54 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin +40v milffiä aina himoitsen kun käy kotonaan kylässä. Upea brunette

Vierailija
32/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia, ihania kuvauksia tässä ketjussa teiltä naisilta. Ettepä tekään tiedä, mitä tuhmaa minä mietin ja fantasioin, kun ajattelen jotakin teistä yksin kotona ollessani. Saattaa olla pakko masturboida samalla, kun kiihotun ajatuksista, ja on pakko helpottaa oloa.

Vierailija
33/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja sivistynyt rakennusmies. Asuu mun yläpuolella. En tiedä ikää, mutta minua nuorempi. Normaalisti en edes vilkaisi hänen näköistä tuolla kadulla, mutta Hän on mailman komein mies.

Vierailija
34/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on kaikinpuolin ihan tavallinen suomalainen mies, perheellinen ja tavallisen näköinen. Jokin hänessä vaan saa haluni heräämään, kun katselen hänen ihan arkisia puuhasteluja: koiran ulkoilutusta, autonpesua, nurmikon leikkuuta. Hän on pitkä ja hyväkroppainen, urheilee paljon ja sen kyllä näkee. Mutta tiedoksi teille muille ihan tavallisille miehille: joku saattaa katsella teitäkin salaa himoiten ja fantasioida teistä omina yksityisinä hetkinä

Vierailija
35/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lämpenen huomaamilleni miesten katseille toisinaan. Olen 40+ sopivista kohdista pyöreä nainen ja puuhastelen pihalla mielelläni pyöräilyshorteissa ja topissa.

Vierailija
36/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini on kaikinpuolin ihan tavallinen suomalainen mies, perheellinen ja tavallisen näköinen. Jokin hänessä vaan saa haluni heräämään, kun katselen hänen ihan arkisia puuhasteluja: koiran ulkoilutusta, autonpesua, nurmikon leikkuuta. Hän on pitkä ja hyväkroppainen, urheilee paljon ja sen kyllä näkee. Mutta tiedoksi teille muille ihan tavallisille miehille: joku saattaa katsella teitäkin salaa himoiten ja fantasioida teistä omina yksityisinä hetkinä

Kaikki tähän keskusteluun osallistuneet naiset ovat kuvailleet fantasiointinsa kohteita mm. pitkinä, urheilullisina, ladonoviharteisina, hyväkroppaisina komistuksina. Omassa tekstissäsikin puhut pitkästä ja urheilullisesta miehestä. Eli en jaksa uskoa, että naiset fantasioivat aidosti tavallisista random miehistä.

Vierailija
37/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tähän keskusteluun osallistuneet naiset ovat kuvailleet fantasiointinsa kohteita mm. pitkinä, urheilullisina, ladonoviharteisina, hyväkroppaisina komistuksina. Omassa tekstissäsikin puhut pitkästä ja urheilullisesta miehestä. Eli en jaksa uskoa, että naiset fantasioivat aidosti tavallisista random miehistä.

Toivottavasti suomalaiset miehet ei vielä niin huonossa kunnossa ole, että urheilullisuus olisi jotain kovin epätavallista. Pituuskin naapurillani lienee vielä aika normaali, varmaan jotain 185-190cm eikä se nyt ole se olennainen seikka, miksi pidän häntä haluttavana. Yritin kai sanoa, että vaikka hänet yleensä näen jossain rennoissa koti- tai koiranulkoilutusvaatteissa tekemässä arkisia puuhia, niin sekin voi olla kovin kiihottavaa.

Vierailija
38/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakohan ajattelet sinä naapurini nuori nainen? Täällä odottelen sinua "päiväkahvi"- seurauksena! Olen kesäleskenä syyskuuhun asti.

Tv. M 69v.

Vierailija
39/54 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin jo valmiiksi sitä että pian tulee syksy ja pimeä talvi ja joudutaan pukeutumaan taas paksuihin talvivaatteisiin eikä naapureita näe enää samaan tapaan kuin kesällä, kun ollaan enemmän pihalla. Mitähän piristystä päivään sitä sitten keksisi 😔

Vierailija
40/54 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Naapurin mies on niin kiva ja ei mikään pahan näköinen. Itse olen vaan niin toivottoman ujo näissä asioissa.