Fantasioin naapurin miehestä
Ei ollenkaan tyyppiäni mutta ajoittain saa minut haluamaan jotenkin miehen tuntu jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😅 Onko muilla naapureita kohtaan fiiliksiä?
Kommentit (54)
Itse kun muutin maalle perheeni kanssa, niin naapurinmies kävi esittäytymässä ja kertoi että hän voi auttaa arkiaskareissa milloin vain. Usein pyysin mieheltä apuja ja kahvi kelpasi palkkioksi, mukavien juttu tuokioiden kera. Erään käynnin päätteeksi tuli viereeni ja kuiskasi korvaani tahtovansa rakastella minua. Puna nousi kasvoilleni ja sopersin jotain että soitan sinulle. Mietin tuota kuiskausta usei ja mieheni kanssa naidessa mietin naapuria. Parinviikon kuluttua rohkaisin mieleni ja lähdin käymäään miehen luona. Oven avattuaan mies otti minut halaukseen mitään puhumatta ja puristeli pakaroitani, halaus muuttui pian suudelmaksi ja käsi liukui housujeni sisälle kosteaa pillua hieromaan. Irroitettua otteensa talutti minut makkariin, kaataen sängylle minut ja riisuen vaatteeni ja itsensä. Muutaman suudelman jälkeen makasi päälläni ja työntyi sisälleni. Tästä alkoi viikottainen "Pidempi päiväkävely"
Huh tuo naapuri kävi taas juoksulenkillä ja en voi kuin kuolata tuota vahvaa ja kestävää kroppaa - miten kauan ja kovaa hän sängyssä jaksaisikaan 🤤 voi kun sattuisi niin, että häneen joskus törmäisin jossain kun ei ole puolisoita tai lapsia paikalla. Joku täällä kertoi sattuneensa työmatkalle samaan paikkaan naapurin kanssa, se olisi kyllä paras lottovoitto ikinä.
Miehenä kuolaan yhtä naapurin herraa joka punnertaa usein kerrostalomme pihalla ennen ja jälkeen juoksulenkin. Kuinka usein leikinkään ajatuksella että olisin siinä hänen allaan kuusysissä hänen punnerrellessaan päälläni
Kyllä vain. Naapuritalossa asuu kaunis nuori nainen avomiehensä kanssa. Jotenkin tuntuu, että välillämme on jotain jännitettä. Hän kotiin tullessaan omalla pihalla ollessaan hieman välttelee katseiden kohtaamista, mutta kuitenkin väläyttää ihanan hymyn ja moikkaa. Miehensä seurassa sitten hieman rohkaistuu ja katselee minua rohkeammin, kun on "turvassa" miehen seurassa, miehen johtaessa keskustelua. Urheilullinen vartalo ja tiukat trikoot usein jalassa pihalla liikkuu ja niinpä siinä on minulle silmäkarkkia.. :) Pari kertaa on lenkillä tultu vastakkain koirien kanssa kauempana kotoa ja silloin hän on ollut rennompi ja pysähtynyt jutulle. Kotipihassa naapureiden ja miehensä silmien alla sitten käytös on aivan erilaista ja tästäpä minulla sitten on mielikuvitus lähtenyt laukalle ja monet kerrat olen mielessäni hänet riisunut ja upottanut kieleni hänen märkään vakoon... Ajatuksena ja fantasiana kiihottava, mutta oikeasti tilanne olisi, kuin ajaisi tietoisesti miinaan...
Oon myös kuvitellut mun ja naapurin välille jotain jännitettä, mutta mietin, syntyykö se vaan siitä että jännitän hänen kohtaamistaan (koska ajatuksissani ja fantasioissani olen tehnyt hänen kanssaan vaikka mitä) vai onko jännitettä olemassa hänenkin puoleltaan. Mistä voisi päätellä onko toinen kiinnostunut vai vaan ystävällinen/puhelias?
Täällähän mä oon sohvalla, tule hakemaan.
t. naapurinmies
Vierailija kirjoitti:
t. naapurinmies
Näinkin sut juuri kun kävit pihalla kääntymässä, harmi että sun vaimokin tänään etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Oon myös kuvitellut mun ja naapurin välille jotain jännitettä, mutta mietin, syntyykö se vaan siitä että jännitän hänen kohtaamistaan (koska ajatuksissani ja fantasioissani olen tehnyt hänen kanssaan vaikka mitä) vai onko jännitettä olemassa hänenkin puoleltaan. Mistä voisi päätellä onko toinen kiinnostunut vai vaan ystävällinen/puhelias?
Millaisia kohtaamiset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naapurinmiesNäinkin sut juuri kun kävit pihalla kääntymässä, harmi että sun vaimokin tänään etätöissä.
Tää on kihelmöivä viesti. Olisipa tullut minun naapuristani.
Valloittavan ihana naapurin yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naapurinmiesNäinkin sut juuri kun kävit pihalla kääntymässä, harmi että sun vaimokin tänään etätöissä.
Tää on kihelmöivä viesti. Olisipa tullut minun naapuristani.
Valloittavan ihana naapurin yh.
Olen liki 50 v perheen äiti. Naapurissa asuu ikäiseni komea ja mukava mies. Mies on koko ajan kotona etätöissä. Minä välillä aamupäivät kotona, kun iltavuoroviikko. Oma mieheni lähtee joka aamu töihin. Fantasioin siitä, että tekisin jostain tikusta asiaa ja menisin käymään tämän miehen ovella. Kesällä joku rohkea toppi päälle jne. Haaveilen, että hän kutsuisi minut sisään, tarttuisi lujaa ranteesta, suutelisi ja ottaisi minut kovaa. En ole kuitenkaan uskaltanut tehdä tätä. Sitten menen kotiin, otan ison dildon, ratsastan sillä ja kuvittelen, että se on hän. Toisella kädellä käytän satisfyeriä ja laukean kunnolla. Minulla on kiimaisia ajatuksia muistakin omakotialueemme miehistä.
En todellakaan ymmärrä mitä tarkoitat, miten joillekkin on niin vaikeata tuottaa ymmärrettävää tekstiä!
317 kirjoitti:
Mukava ja sivistynyt rakennusmies. Asuu mun yläpuolella. En tiedä ikää, mutta minua nuorempi. Normaalisti en edes vilkaisi hänen näköistä tuolla kadulla, mutta Hän on mailman komein mies.
Mitä v ittua, et vilkaisisi, vaikka on mailman komein?!
Mukavaa, että jos tulee, suhde, niin on lyhyt matka ja aina voi sovittaa tapaamisia.