Arvioi yo-juhlien menu. Maistuisiko sinulle nämä tarjoilut?
- keksilajitelma, dominoja, jaffakeksejä
- mansikkatäytekakku
- pullaa
- kääretorttu
- sulhaspiirakoita
- voileipäkakku kinkkutäytteellä
- alkumaljaksi kuohuviini
- mansikkamehua, vettä, kahvia, haudutettu tee
Kommentit (264)
Maistuisi paremmin kuin sukulaiseni järjestämä sushi-tarjoilu.
Ylioppilas sai päättää itse, mutta kalaa aina inhonnutta setää ei ajateltu yhtään.
Ihana konstailematon perinteisen suomalainen tarjoilu.
Maistuisi oikein hyvin.
Aika arkinen tarjoilu, minusta nuo dominot, jaffakeksit ja vastaavat kuuluu arkipäivän päiväkahville. Mutta ihan hyviä ne on, syön kyllä. Onko kääretorttu ja maksikkakakku itse tehtyjä vai pitopalvelusta vai merkkiä Pirkka tai Frödinge suoraan kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas sai päättää itse, mutta kalaa aina inhonnutta setää ei ajateltu yhtään.
Tuskinpa niissä kaikissa kalaa on, setä voi syödä ihan rauhassa.
Kovin vähän mitään suolaista syötävää.
Joo, ottaisin palan voileipäkakkua ja mansikkakakkua tai vaihtoehtoisesti pullan, jos ne itsetehtyjä ja mansikkakakku pakasteesta ostettu. Muut jäis multa syömättä, mutta en mä enempää tarvitse. Tyytyväinen olisin.
Oikein hyvin kelpaa. En kaipaa ja odota ihmeellisyyksiä enkä 10 erilaista sorttia.
Juomat, sulhaspiirakat, dominot ja jaffakeksit maistuisivat, muista en valitettavasti tykkää enkä haluaisi syödä.
Domino- ja jaffakeksit eivät mielestäni kuulu juhlatarjoiluun. Suosittelisin itse tehtyjä pikkuleipiä.
Mielummin keksien tilalle tai rinnalle vaikka macaronleivoksia, kahta eri suolaista piirakkaa, coctailpiirakoita sulhaspiirakoiden tilalle (pahoja), ehkä britakakku tai -kääretorttu tuon kääretortun tilalle (on hienostuneempi), mansikkakakku ok, hedelmäsalaattia raikkautta kaipaaville, juomapuoli ok, älä kuitenkaan unohda alkoholitonta kuohuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylioppilas haluaa sushia juhliinsa, niin ei siinä tarvitse muita ajatella. On myös olemassa vegesushia.
Kuka tarjoaa nykyään kinkkua sisältäviä ruokia?!
Pulla on vanhanaikaista tarjottavaa.
Aika niukka tarjoilu mielestäni.
Pulla jäisi varmaan väliin, mahdollisesti kääretorttukin, riippuu millaista se on.
maistuisi oikein hyvin :p