Kumpi maa on parempi: Espanja vai Italia?
Itse en osaa päättää. Espanjassa olen kyllä asunut.
Kommentit (41)
No.. kyseessä oli espanja vai italia.. kumpaakaan en suosittele.. varkaudet.. rikokset.. mutta.. mites olisi portugali.. rauhallisempi maa kuin kumpikaan edellämainituista.. englannin opetus aloitettu 10v aikaisemmin kuin esim espanjassa.. kielenä portugali vaikeampi suomalaiselle kuin espanja.. maana aika vastaava kuin espanja.. hiukan edullisempi.. ilmasto kokolailla samanlainen.. minun suositukseni.. ja.. itse muutan sinne reilun vuoden päästä kun pääsen eläkkeelle.. no.. jokainen valitsee itse.. mutta minun valintani on portugali..
Vierailija kirjoitti:
Käsitys että espanjassa ei eläimellä ole mitään arvoa. Itellä espanjalaisten hylkäämä rescuekoira.
Itse katselin Lisa Vanderpumpin dokumentin miten Kiinalaiset järjestää festivaalin missä syödään koiria. Enenpää en voi asiasta kirjoittaa koska viestiäni ei julkaista jos käyttäisin niitä sanoja mitä tossa dokkarissa tapahtui.
Nähdä napoli ja kuolla. Ihmiset on niin ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Espanjan härhätaistelut kertovat kyllä paljon, hyi! Todella barbaarista ja julmaa.
Silti ei tee pahaa kävellä Prisman lihatiskin ohi ilmekkään värähtämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjan härhätaistelut kertovat kyllä paljon, hyi! Todella barbaarista ja julmaa.
Eipä ilmekään värähdä feministeillä muslimimaihinkaan kuten turkkiin tai dubaihin lomalle mennessään. Tai muslimien kanssa seurustellessa.
Italia, ehdottomasti. Sata kertaa parempi.
Onko tämä nyt jotain mielikuvaan perustuvaa paremmuutta vai jotain ihan tilastollista paremmuutta? Mikä sinulle ap on tärkeää?
Tuossa olisi valintaan taustalle ihan tilastoja:
https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/key-facts…
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt jotain mielikuvaan perustuvaa paremmuutta vai jotain ihan tilastollista paremmuutta? Mikä sinulle ap on tärkeää?
Tuossa olisi valintaan taustalle ihan tilastoja:
https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/key-facts…
Puhtaasti omiin kokemuksiini (eli käytännössä vapaa-ajan turismi sekä työmatka) perustuen sanon, että Italia oli paljon miellyttävämpi kokemus. Parempi ruoka, paremmat maisemat ja huomattavan paljon ystävällisemmät paikalliset. Molemmissa maissa kyllä paljon historiaa, kulttuuria, arkkitehtuuria ym.
Pohjoisosat molenmissa maissa ovat maanpäällisiä paratiiseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viisastele, olen ollut 30 vuotta vege. Prisman tiskit eivät oikeuta rääkkäämään eläintä huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitys että espanjassa ei eläimellä ole mitään arvoa. Itellä espanjalaisten hylkäämä rescuekoira.
Itse katselin Lisa Vanderpumpin dokumentin miten Kiinalaiset järjestää festivaalin missä syödään koiria. Enenpää en voi asiasta kirjoittaa koska viestiäni ei julkaista jos käyttäisin niitä sanoja mitä tossa dokkarissa tapahtui.
Itse valitettavasti näin pätkän tästä RHOBH:issa. Siis miten ne koirat oli sullottu kuin pyykit pesukoneeseen sinne pieniin häkkeihin vinksinvonksin. Oli pakko vaihtaa kanavaa.
Löytyisköhän jotain keskiarvomaata, eli molempien maiden parhaat puolet? Malta, Kreikan Korfu? Kroatia?
Vierailija kirjoitti:
Löytyisköhän jotain keskiarvomaata, eli molempien maiden parhaat puolet? Malta, Kreikan Korfu? Kroatia?
Kreikka on likainen. Suosittelen Kroatiaa, siellä on vielä aitoa ystävällisyyttä, luonto upea.
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen käynyt lomalla. Jos pitäisi valita niin luin että Ralph Fiennesillä on huvila Italiassa. Siihen lukaaliin muuttaisin mielelläni. Joten valitsen Italian.
Piiat nukkuvat ulkorakennuksessa. Minä jaan master bedroomin Ralphin kanssa😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikka on likainen. Suosittelen Kroatiaa, siellä on vielä aitoa ystävällisyyttä, luonto upea.
En minä lähde lomilleni mitään ystävällisyyttä tai ystäviä etsimään. Riittä kun kaikki käyttäytyy suht asiallisesti ja se siitä.
Ennen niin rikasta ja nykyään kehitysmaita. Ironista.
Kysymykseesi: riippuu ihan mihin päin on suuntaamassa kussakin kohteessa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009616898.html
Venetsian kuuluisan kanavan vesi muuttui vihreäksi^^
Italiassa on tällä hetkellä vesistö ongelmia, jotenka menisin Espaniaan, mutta minä olen talvi ihminen jotenka muutan vissiin Lappiin jossain vaiheessa elämääni.