Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisiko minun hankkia peruukki vai sietää ihmisten jatkuvaa nälvimistä?

Vierailija
29.05.2023 |

Minulla on pienet sydämenmuotoiset kasvot (suhteellisen epäsopiva ylä- ja alaosa minkä vuoksi hyvin epäsuhdanteinen), eli leveät poskipäät, kapeneva leuka ja kaareva otsa, mikä on parturi-kampaajani mukaan harvinaista miehille. Tästä syystä olen tullut siihen tulokseen, että poikamainen ja aaltoileva sivuverho-hiustyyli (tai vaihtoehtoisesti ananashiukset, ts. sivuaalto / sivujakaus, jos haluaisin lyhyemmät hiukset, tai sitten fade otstukalla tai Justin Bieber -tyylinen moppitukka) sopisi kasvojen piirteisiin ja muotoon, koska se saisi pääni näyttämään suuremmalta ja normaalimman muotoitoiselta sekä loisi illuusion oikeasuhteisista kasvoista.

Valitettavasti olen kaljuuntumassa ja hiusrajani on väistynyt ja päänahka on tullut näkyviin pään yläosaan, joten olen yrittänyt leikata sen pois, mutta tuloksena on ollut, että pääni näyttää hyvin epäluonnoliselta sekä jollain tapaa hullunkuriselta (pääni näytti entistä pienemmältä ja poskipääni isommilta ja raskaammilta) ja ihmiset kommentoivat jatkuvasti, että kalju ei sovi minulle ollenkaan ja näyttäisin paremmalta hiusten kanssa minkä takia olen joutunut kamppailemaan kyseisen asian oman itsevarmuuden kanssa.

Tästä syystä kysyn, että suosittelisitko minun kaltaisessani tapauksessa korkealaatuisen peruukin käyttöä (koska hiussiirännäiset ovat minu budjetini ulkopuolella)? Vai onko parempi, että käytän jatkuvasti hattuja peittääkseni pääni (myös sisällä) kuten olen tehnyt nyt jo jonkin aikaa?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi korttia:

- hiuslisäkkeen (kuten peruukin) hankinta.

- kaljuuntuminen ja ihmisten nälviminen ja ennakkoluulot***.

Kumpikaan korteista ei ole varsinaisesti hyvä.

Joten tiedätkö mitä?

Sinä saat päättää ja sinun täytyy itse päättää, kumpaa korttia haluat pelata. Minä valitsin tukkalaitteen, mutta olen toki nainen.

***en tarkoita, että kaljuus = automaattisesti nälvintää ja ennakkoluuloja, vaan luotan tässä sinun omaan itsetuntemukseesi ja siihen, miten itse kuvailit tilannettasi.

Vierailija
2/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sinä ihminen hättäile.    Oo   sinä ihminen huoleti, sillä etkö sinä hyvä ihminen oo kuullu koskaan sanontaa,  että järki ja hiukset ei viihdy samassa päässä.     Kuulehan sinä   huolta kantava ihminen, minäpä  lohdutan sinua lisää....Minulla on kotona sellainen   T- Paita jossa  on   Kekkosen  kuva, ja texti.   >> Luojalla oli vain rajattu määrä täydellisiä päitä,  loput hän peitti hiuksilla.!   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tupee sopii sinulle paremmin kuin Mauri Pekkariselle.

Vierailija
4/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen.Minun kaveri laittaa hiuksia istuttamalla hiuspohjaan. Kallista lystiä. 

Sekä naiset että miehet ovat asiakkaina. Voitko yrittää säästää ja mennä vaikka Turkkiin laitattamaan hiuksia .Tiedän että on kallis, mutta jos pelastaa sinun elämän, mikä on todennäköistä, suosittelen. 

Vierailija
5/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kokeillut sitä hiustuotetta mitä muistaakseni Esko Eerikäinen mainostaa?

Vierailija
6/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tupeita jotka liimataan ihoon, ja liimaus uusitaan muutaman kuukauden välein. Kannattaa kysellä kampaamoista jotka ovat erikoistuneet tupeisiin.

Vierailija
7/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas ihminen hiuksilla tai ilman. Onpa ollut tökeröä kommentointia ihmisiltä, jos ovat sanoneet, että kalju ei sinulle sovi. Kaikkeen tottuu ja kalju varmasti näyttää pian kaikkien mielestä sinulle kuuluvalta. Nauti helpoista hiuksista, älä alistu ikävien kommenttien paineessa kalliisiin, kivuliaisiin tai hankaliin ratkaisuihin.

Kaikkea hyvää sinulle!

N33

Vierailija
8/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin hiustensiirtoon, maksaa 3000 - 5000 euroa. Ota lainaa, maksa luotolla, tee ekstratöitä?

Vierailija
9/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta?

Vierailija
10/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ihminen.Minun kaveri laittaa hiuksia istuttamalla hiuspohjaan. Kallista lystiä. 

Sekä naiset että miehet ovat asiakkaina. Voitko yrittää säästää ja mennä vaikka Turkkiin laitattamaan hiuksia .Tiedän että on kallis, mutta jos pelastaa sinun elämän, mikä on todennäköistä, suosittelen. 

Kaksi kesää sitten minun kaveri ,meni Turkiin lomamatkalle.Päälaki hänellä kokonaan kalju.Siellä hänelle istutetin hänen niska hiuksista hiukset kaljuun.Siloin homma maksoi 1200 e. Useamma tunnin toimenpide kesti.Nyt on hiukset koko pässä.Turkissa tehdään paljon halvalla muitakin hoitoja jossa kaunistut tai komistut.

Vierailija
11/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiukset tippuu päälaelta on aika kasvattaa parta. Mieti AP että millainen parta sopisi sinulle, olisiko se sellainen maskuliinen sänki, tuuhea hipsteriparta, huoliteltu businesmies parta, pitkä heviparta, pieni pukin parta, muotoiltu räppäri parta ja jne.

Vierailija
12/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kesää sitten minun kaveri ,meni Turkiin lomamatkalle.Päälaki hänellä kokonaan kalju.Siellä hänelle istutetin hänen niska hiuksista hiukset kaljuun.Siloin homma maksoi 1200 e. Useamma tunnin toimenpide kesti.Nyt on hiukset koko pässä.Turkissa tehdään paljon halvalla muitakin hoitoja jossa kaunistut tai komistut.

Eteläkoreassa tekevät hiusten siirton alle tonnilla. Siellä siirrännäisten teko on todella suosittua koska hiuksiin liittyvät standardit ovat tiukempia ja yhteiskunta paheksuu kaljuuntumista jota pidetään "pohjoiskorealaisena".

Vierailija
13/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ymmärtänyt miksi joillekin miehille hiukset on niin iso juttu. Ymmärrän jos naisia ahdistaa kaljuuntuminen, koska länsimaiset kauneusihanteet, mutta kaljuja miehiä on yllinkyllin mediassakin.

Vierailija
14/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja vähennä kehon rasvaa niin pienenee ne pullottavat posketkin.

Vierailija
15/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eteläkoreassa tekevät hiusten siirton alle tonnilla. Siellä siirrännäisten teko on todella suosittua koska hiuksiin liittyvät standardit ovat tiukempia ja yhteiskunta paheksuu kaljuuntumista jota pidetään "pohjoiskorealaisena".

:D :D :D  

Vierailija
16/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehistä joilla on kalju, parta, kuuntelee indierokkia ja pukeutuu rokahtaviin oldschool -vaatteisiin. Ehkä AP voisi alkaa sellaiseksi.

Vierailija
17/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan alat treenaamaan oikean suoran irtoamista jos et uskalla muuten ärähtää.

Jos en jollekkin kelpaa niin vastapeluri itkee ja hyväksyy.

Vierailija
18/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kulkea hattu päässä!

Se on epäsuhtainen, eikä epäsuhdanteinen.

Vierailija
19/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas ihminen hiuksilla tai ilman. Onpa ollut tökeröä kommentointia ihmisiltä, jos ovat sanoneet, että kalju ei sinulle sovi. Kaikkeen tottuu ja kalju varmasti näyttää pian kaikkien mielestä sinulle kuuluvalta. Nauti helpoista hiuksista, älä alistu ikävien kommenttien paineessa kalliisiin, kivuliaisiin tai hankaliin ratkaisuihin.

Kaikkea hyvää sinulle!

N33

Ihana kommentti

Ihmiset osaavat olla todella julmia. On varmasti vaikeaa olla välittämättä typeristä kommenteista, mutta uskon myös, että muut ihmiset ja itsekin totut kaljuun. Rohkeasti vaan. Toki peruukki on myös hyvä, jos itse sitä haluat.

Tsemppiä!

Vierailija
20/121 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etene asteittain. Youtubesta löytyy todella paljon videoita englanninkielessä eri vaihtoehdoista. Vietä pari iltaa tai viikko ihan vain katselemalla niitä. Miehille on omia peruukkivideoita. Opit alaa ja niksejä. Vasta sitten mene kokeilemaan liikkeisiin, niin ei tule hukkaostosta, jos päädyt tähän ratkaisuun.

Itse naisena pohdin peruukkia omiin ongelmiini. Ongelma oli pikkukakupunki ja se, että peruukit ovat järjestäen tosi tuuheita ja todella erilaisia kuin oma pohjoismainen ohut tukka. Ostin liian tuuhean peruukin, jota en voinut käyttää kun omaan silmään se näytti peruukilta.  Miehille tehdään aidomman näköisiä ja muutenkin lyhyet peruukit ovat aidomman oloisia kuin pitkät tai puolipitkät.