Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ensimmäisessä suhteessa olevalle, että onko normaalia, että KUMPPANI PIERESKELEE toisen läsnäollessa?

Vierailija
28.05.2023 |

Mielestäni töykeää, itse en toisten läsnäollessa piereskele. Mielestäni sellainen on moukkamaista, kumppanin mukaan normaalia.

Tämä on minun ensimmäinen suhde.

Voiko joku sivistää nuorempaa naisenalkua?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina pysty pidätellä. Pieruka ei voi välttämättä hallita

Vierailija
42/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut mieheni koskaan pierevän, edes vessassa. Pieree varmaan märkään wc-paperiin siellä.

Ja sanot sitä mieheksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille normaalia, toisille ei. Itse en tykkää, minusta se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Ei ole iso vaiva mennä vessaan. 

Kyllä se on iso vaiva jos on ärtynyt maha/suoli. Silloin saa asua vessassa, jos se on ainoa paikka jossa lupa pieraista. 

Vierailija
44/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suolistosairaus, joten joskus vaan turahtaa. Sairauteni vuoksi olen tutkinut paljonkin kirjatietoa ilmavaivoista. Noin 25 pierua vuorokaudessa on ihan normaalimäärä pieruja terveelläkin ihmisellä. Kaasun pitää päästä purkautumaan luonnollista reittiä.

Vierailija
45/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten pierut ei haise.

Vierailija
46/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kumppani teki tuota, vaikka lukemattomat kerrat sanoin hänelle kuinka koen asian. Onneksi ex. En lopulta enää kyennyt kunnioittamaan kakkahousua vaikka muuten mukava mies olikin. Muiden seurassa kyllä osasi pidätellä. Tuntui, ettei koe minua naiseksi lainkaan.

Vierailija
47/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suolistosairaus, joten joskus vaan turahtaa. Sairauteni vuoksi olen tutkinut paljonkin kirjatietoa ilmavaivoista. Noin 25 pierua vuorokaudessa on ihan normaalimäärä pieruja terveelläkin ihmisellä. Kaasun pitää päästä purkautumaan luonnollista reittiä.

Et sitten tunne termiä "piereskely".

Vierailija
48/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani teki tuota, vaikka lukemattomat kerrat sanoin hänelle kuinka koen asian. Onneksi ex. En lopulta enää kyennyt kunnioittamaan kakkahousua vaikka muuten mukava mies olikin. Muiden seurassa kyllä osasi pidätellä. Tuntui, ettei koe minua naiseksi lainkaan.

Huhhuh, millainen nipottaja.

Vierailija
49/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille normaalia, toisille ei. Itse en tykkää, minusta se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Ei ole iso vaiva mennä vessaan. 

Kyllä se on iso vaiva jos on ärtynyt maha/suoli. Silloin saa asua vessassa, jos se on ainoa paikka jossa lupa pieraista. 

Taisi mennä tämän keskustelun varsinainen aihe sinulta ohi?

Vierailija
50/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, se exä taitaa olla täällä---

-sivusta

Vierailija
51/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Ei, kyllä ihan eri henkilö.

Mutta pakko oli vaan kommentoida, kun alkaa olemaan joidenkin jutut ihan MT-tasoa.

Vierailija
52/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan. Meillä ei rupsutella tahallaan toisen kuullen.

Vierailija
53/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies sairastuessaan oksentaa tai kakkia housuun, vai pitääkö lähteä hotelliin oksentamaan? Entä jos on noro ja lipsahtaakin?

Mieti nyt tarkkaan kannattaako muuttaa yhteen. Sinuakin joskus saattaa pierettää.

Vierailija
54/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Ei, kyllä ihan eri henkilö.

Mutta pakko oli vaan kommentoida, kun alkaa olemaan joidenkin jutut ihan MT-tasoa.

Peili?

Vierailija
55/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei piereskellä toisen läsänäollessa vaan mennään vessaan. Ei toisen pieruja ole mukava kuunnella ja haistella. 

Vierailija
56/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen termin mutta vissiin olen jäänyt kiinni tämän suolistolääkärin kirjoihin.

Vierailija
57/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu kaikki. Tietysti on kohteliaampaa mennä pieremään jonnekin muualla vaikka vessaan. Mutta jos lapsia hankitte niin sinä sitten kakkaat siihen synnärin pöydälle puolison katsoessa, että kannattaa tulla tutuiksi.

Vierailija
58/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen termin mutta vissiin olen jäänyt kiinni tämän suolistolääkärin kirjoihin.

Suolistolääkäri ei ehkä ole läheisesi?

Vierailija
59/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kuuluu kaikki. Tietysti on kohteliaampaa mennä pieremään jonnekin muualla vaikka vessaan. Mutta jos lapsia hankitte niin sinä sitten kakkaat siihen synnärin pöydälle puolison katsoessa, että kannattaa tulla tutuiksi.

Parisuhteeseen kuuluu tärkeänä osana toisen huomioiminen. Ei sitä kakkimista tarvitse harjoitella esimerkiksi kotona olohuoneen kahvipöydälle?

Vierailija
60/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa pääsee eikä ehdi muualle tai saa äänenvaimenninta päälle, niin luonnollistahan se on. Mutta jos ihan tarkoituksella vaikuttaa päästelevän, pöräyttelee ja naureskelee ja leyhyttelee hajuja, niin sellainen kumppani joutaa pistää pihalle opettelemaan tapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi