Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ensimmäisessä suhteessa olevalle, että onko normaalia, että KUMPPANI PIERESKELEE toisen läsnäollessa?

Vierailija
28.05.2023 |

Mielestäni töykeää, itse en toisten läsnäollessa piereskele. Mielestäni sellainen on moukkamaista, kumppanin mukaan normaalia.

Tämä on minun ensimmäinen suhde.

Voiko joku sivistää nuorempaa naisenalkua?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kuuluu kaikki. Tietysti on kohteliaampaa mennä pieremään jonnekin muualla vaikka vessaan. Mutta jos lapsia hankitte niin sinä sitten kakkaat siihen synnärin pöydälle puolison katsoessa, että kannattaa tulla tutuiksi.

Ei ole mikään pakko ottaa yleisöä synnytykseen. Ei monikaan mies sinne halua tulla, mutta yleensä suostuu naisen mieliksi.

Vierailija
62/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kuuluu kaikki. Tietysti on kohteliaampaa mennä pieremään jonnekin muualla vaikka vessaan. Mutta jos lapsia hankitte niin sinä sitten kakkaat siihen synnärin pöydälle puolison katsoessa, että kannattaa tulla tutuiksi.

Ei ole mikään pakko ottaa yleisöä synnytykseen. Ei monikaan mies sinne halua tulla, mutta yleensä suostuu naisen mieliksi.

Ei ole miehenkään pakko ottaa naistansa pierujensa yleisöksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani teki tuota, vaikka lukemattomat kerrat sanoin hänelle kuinka koen asian. Onneksi ex. En lopulta enää kyennyt kunnioittamaan kakkahousua vaikka muuten mukava mies olikin. Muiden seurassa kyllä osasi pidätellä. Tuntui, ettei koe minua naiseksi lainkaan.

Huhhuh, millainen nipottaja.

Jaha, se exä taitaa olla täällä---

-sivusta

Ei, kyllä ihan eri henkilö.

Mutta pakko oli vaan kommentoida, kun alkaa olemaan joidenkin jutut ihan MT-tasoa.

Peili?

Ei ole tarvetta.

Vierailija
64/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani teki tuota, vaikka lukemattomat kerrat sanoin hänelle kuinka koen asian. Onneksi ex. En lopulta enää kyennyt kunnioittamaan kakkahousua vaikka muuten mukava mies olikin. Muiden seurassa kyllä osasi pidätellä. Tuntui, ettei koe minua naiseksi lainkaan.

Huhhuh, millainen nipottaja.

Jaha, se exä taitaa olla täällä---

-sivusta

Ei, kyllä ihan eri henkilö.

Mutta pakko oli vaan kommentoida, kun alkaa olemaan joidenkin jutut ihan MT-tasoa.

Peili?

Ei ole tarvetta.

Olet aivan varmasti oikeassa.

Vierailija
65/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä sinne varmasti haluaa, ihan koska rakastaa lastansa ja vaimoansa. Mitäpä siellä joutomiehet?

Vierailija
66/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan makuasioita, että kuinka paljon häiritsee. Oma ensimmäinen poikaystäväni aloitti suhteemme arkistuttua tuon minun seurassani piereskelyn, ja voin kertoa että omat seksihaluni häntä kohtaan romahtivat kuin lehmän häntä. Sittemmin olen ollut parisuhteissa miesten kanssa, joiden kanssa asiasta ei ole tarvinnut edes keskustella vaan se on ollut itsestään selvää, ettei toisen seurassa piereskellä. Tottakai yhdessä asuessa vahinkoja voi sattua, vessasta kuuluu vessaääniä ja esim. itsekin saatan yöllä unissani piereskellä enkä asialle tietenkään mitään voi, mutta mielestäni sellainen tieten tahtoen toisen seurassa piereskely osoittaa kunnioituksen ja peruskäytöstapojen puutetta. Itse en ole sellainen ihminen, johon pieru-pissa-kakka-huumori iskee, enkä siten halua myöskään parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jolle ko. ruumiintoiminnot ovat suurta huvitusta. Normaaleja toimintoja, kyllä, mutta hauskoja, ei.

Vierailija
67/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pieruaan pidättelee, sillä on muutakin salattavaa.

Elimistön normaalitoiminta, mutta ruokapöydässä piereskely on hirveää.

Vierailija
68/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi pierevät kanssa suhdetta. Se tappaa vielä teidän rakkauden. Käy kuin minun parisuhteelle.

Vierailija
69/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi pierevät kanssa suhdetta. Se tappaa vielä teidän rakkauden. Käy kuin minun parisuhteelle.

Ei pieru tappaa rakkauden?

#huutonaurua

Vierailija
70/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#huutonaurua

Ai, eikä ei. Penteleen puhelin...

Vierailija
71/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa pääsee toisen vieressä pieru, niin eihän sille mitään mahda. Mielestäni on kuitenkin asiallista pahoitella asiaa eikä esimerkiksi nauraa höröttää omalle pierulleen. Jos taas pääsee oikein kunnolla pieruja kerralla, niin on kohteliasta mennä toiseen tilaan, esimerkiksi vessaan. On ihan hirveää katsoa telkkaria tai syödä haistellen samalla toisen pieruja.

Vierailija
72/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#huutonaurua

Haistele itse toisen suolikaasuja 30 vuotta! Ja mieti sitten, että onko enää intohimoa tuohon jatkuvasti tuhnussa kulkevaan mieheen. Ei ole.

Vierailija
73/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereminen hoidetaan vessassa. Toisen seurassa piereminen on halveksuntaa häntä kohtaan. 

Vierailija
74/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#huutonaurua

Haistele itse toisen suolikaasuja 30 vuotta! Ja mieti sitten, että onko enää intohimoa tuohon jatkuvasti tuhnussa kulkevaan mieheen. Ei ole.

Jos toisen pierut noin paljon haittaa parisuhdetta, niin on siinä kyllä isompiakin ongelmia.

Vierailija
75/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereminen hoidetaan vessassa. Toisen seurassa piereminen on halveksuntaa häntä kohtaan. 

Miten ihmiset voivat olla näin ongelmoivia?

Meillä parisuhteen molemmat osapuolet ovat vatsavaivaisia (ibs ja sappihappojen imeytymishäiriö). Sovimme jo hyvin alkuvaiheessa, että on ihan ok molemmille päästellä kaasuja. Muuten olisi vatsa kipeä ja turvonnut koko ajan ja vatsa menisi pahimmillaan sekaisin pidättelystä. Kuka sellaista haluaa? Suhtaudumme asiaan täysin normaalisti ja huumorilla. Se, että mieheni pieree, ei vähennä yhtään kunnioitustani häntä kohtaan. Miten voisikaan? Normaali ruumiintoiminto.

Vierailija
76/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely todella weeteetä. Minä en ikinä piereskele muiden läsnäollessa. En edes kumppanini. Omaan käytöstavat ja olen sivistynyt mies

M41

Vierailija
77/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pieruaan pidättää se muutakin salaa .

Vierailija
78/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka ette kestä toisten piereskelyä, pystytte hoitamaan esim. lasten vaipanvaihdon? Meneekö kunnioitus lapseen, kun se kakkaa?

Elämässä voi tulla eteen kaikenlaisia tilanteita. Voitte vaikka joutua hoitamaan puolisoanne ja avustamaan vessassa. Tai olla itse avustettavana.

Vierailija
79/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mullehan maksetaan piereskelystä, tälläkin hetkellä täytän eineslihapullapusseja. Töräyttelen niihin kunnon suojakaasuja, niin eipä sitä nyt kotona viitsi töitä tehdä.

Vierailija
80/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, ei todellakaan ole normaalia. Silloin pitää toista itsestäänselvyytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi