Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ensimmäisessä suhteessa olevalle, että onko normaalia, että KUMPPANI PIERESKELEE toisen läsnäollessa?

Vierailija
28.05.2023 |

Mielestäni töykeää, itse en toisten läsnäollessa piereskele. Mielestäni sellainen on moukkamaista, kumppanin mukaan normaalia.

Tämä on minun ensimmäinen suhde.

Voiko joku sivistää nuorempaa naisenalkua?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret...

Eikö kotona opeteta enää mitään? Vanhemmat olleet älypuhelimillaan kasvatus ajan?

Minulle opetettiin lapsena jumppakerhossa, että jos pierua pidättää voi saada syövän.

Vierailija
122/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä pieruista kannata tehdä mitään performanssia nostamalla kankkua ja nauramalla räkäisesti, siitä nyt varmaan on suurin osa yhtä mieltä.

Mutta jos omassa kodissaan ei uskalla pieraista, koska se voisi haitata kumppania, niin mieleen tulee, mitä muuta siltä puolisolta pitää piilotella? Vatsamakkaraa? Meikkaamattomia kasvoja? Pissaamisen ääntä vessasta? Eikö omassa kodissaan pitäisi saada olla kuin kotonansa? Rennosti, ei pidätellen koko ajan jotain noloa.

Jos on kovin tuore suhde eikä asuta vielä yhdessä, voi olla vielä sen verran hienotunteinen, ettei ainakaan kovaäänisiä pieruja tarkoituksella päästele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hohhhoijaaaa vai että nuorempi naisenalku. Onko kenties Danny-Helmi-duon kirjoittama viesti?

Erikahan kertoi Veitolalle, että Danny on kova piereskelemään. Helmi on varmaan pulassa ukon löystyvän ryppylangan kanssa.

Vierailija
124/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse pitäisi, varmaan jättäisin noin sivistymättömän ja epäkohteliaan kumppanin

Vierailija
125/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eka kertaa matkalla miehen kanssa, kansainvälinen,koulutettu mies. Piereskeli ihan avoimesti pienessä huoneessa, ei mitenkään häpeillyt.  Muutenkin tukka/ parta hoitamatta ja mainosvaatteet päällä. Se loppu siihen lomaan

Vierailija
126/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 17 vuotta mieheni kanssa yhdessä. Ensimmäiset vahinkopierut pääsi varmaan muutaman kk:sen kuluessa. Ensimmäiseen kymmeneen vuoteen en kuullut mieheni piereskelevän enkä pierryt itsekään. Viimeiset vuodet on kyllä piereskelty molemmat. Ei toisen vieressä tai ruokapöydässä tai saunassa, mutta kyllä voin viereisessä huoneessa pieraista, enkä pelkää mieheni kuulevan. Eikä minua haittaa hänen piereskelynsä, jos ei siihen ihan viereen tule pieraisemaan.

Vierailija
127/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani teki tuota, vaikka lukemattomat kerrat sanoin hänelle kuinka koen asian. Onneksi ex. En lopulta enää kyennyt kunnioittamaan kakkahousua vaikka muuten mukava mies olikin. Muiden seurassa kyllä osasi pidätellä. Tuntui, ettei koe minua naiseksi lainkaan.

Naisethan eivät koskaan käy kakalla eivätkä hikoa, röyhtäile tai piere eikä heidän alapäänsä tuoksahda miltään?

Naisen hyvässä kunnossa oleva alapää tuoksuu hiukan kuin mieto jogurtti.

Rakastetun alapäässä on myös hunajainen, mantelinen ominaistuoksu.

Äärimmäisen miellyttyvä tuoksu.

En tiedä mitään mikä tuoksuisi paremmalta.

Vierailija
128/131 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni kotona pitää pystyä olemaan niinkuin kotonaan, eikä juosta jossain vessassa pieraisemassa

Juurikin näin. En haluaisi sellaisessa suhteessa olla jossa ei voi rennosti olla kotonaan. Ja olen nainen.

Mäkin naisena halua miehen, joka pieree kun hänestä siltä tuntuu eikä kauhistele asiaa.

Tämä ihan vaan sen takia että itseäni hävettää piereskeleminen. Tarviin miehen joka oikeasti kestää pierut ja myös minun pierut.

Olen mies ja pieren kun minusta siltä tuntuu.

Ja minusta tuntuu siltä etten halua rakastetun nenään ylimääräisiä pahoja hajuja. Siis hoitelen isommat piereskelyt haju- ja kuuloetäisyyden ulkopuolella.

20 v parisuhteen aikana ei montaa kertaa ollut että olisin sängystä sen takia noussut.

Ja minulla on myös herkkä vatsa ja joskus on ollut ilmavaivoja.

Mitään vaivaa en koskaan kokenut tuntevani siitä että otin hänet huomioon.

Pikkupaukkuja/vahinkoja päästimme varmaan saman verran.

Jos häneltä joskus pääsi paukku niin ei se häntä tuntunut nolottavan, ja sänkyhommissa tulee joskus ilmaa pumpattua sisään mikä saattaa kovaäänisestikin tulla ulos. Niitä hän ehkä aluksi hiukan nolosteli.

Vierailija
129/131 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni kotona pitää pystyä olemaan niinkuin kotonaan, eikä juosta jossain vessassa pieraisemassa

Juurikin näin. En haluaisi sellaisessa suhteessa olla jossa ei voi rennosti olla kotonaan. Ja olen nainen.

Mäkin naisena halua miehen, joka pieree kun hänestä siltä tuntuu eikä kauhistele asiaa.

Tämä ihan vaan sen takia että itseäni hävettää piereskeleminen. Tarviin miehen joka oikeasti kestää pierut ja myös minun pierut.

Olen mies ja pieren kun minusta siltä tuntuu.

Ja minusta tuntuu siltä etten halua rakastetun nenään ylimääräisiä pahoja hajuja. Siis hoitelen isommat piereskelyt haju- ja kuuloetäisyyden ulkopuolella.

20 v parisuhteen aikana ei montaa kertaa ollut että olisin sängystä sen takia noussut.

Ja minulla on myös herkkä vatsa ja joskus on ollut ilmavaivoja.

Mitään vaivaa en koskaan kokenut tuntevani siitä että otin hänet huomioon.

Pikkupaukkuja/vahinkoja päästimme varmaan saman verran.

Jos häneltä joskus pääsi paukku niin ei se häntä tuntunut nolottavan, ja sänkyhommissa tulee joskus ilmaa pumpattua sisään mikä saattaa kovaäänisestikin tulla ulos. Niitä hän ehkä aluksi hiukan nolosteli.

Huumori on tärkeää parisuhteessa, että eikö se ole hauskaa välillä pieraista vaimon naamalle? Huumorintajuinen nainen vain tykkää sellaisesta leikittelystä. :D

Vierailija
130/131 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjepjoo kirjoitti:

Nyt on kyseessä yksi mitä luonnollisimmista asioista. Ruuansulatusprosessin aikana syntyvät kaasut aiheuttavat ilmavaivoja, eikä niitä ole mitään järkeä pidätellä sisällä. Toiset toki pieree enemmän kuin toiset, mutta mitä aiemmassa vaiheessa voitte olla omia itsejänne toistenne seurassa, sitä aidompi yhteys välillenne luultavasti kehittyy. Meillä kotona on tuohon vain kaksi sääntöä: Ei piereskelyä ruokailun, eikä seksin aikana. Hyvin on toiminut kohta viisi vuotta.

Syödessä on helppo poistua veskiin tai muualle pieraisemaan, mutta että ei seksin aikana? EI piereskely siis tietenkään mitään kiihottavaa ole, mutta seksissähän pitäisi pystyä rentoutumaan! Poistutko sä kesken seksin toisaalle pieraisemaan vai pystytkö pidättämään?

Vierailija
131/131 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo mukavaa rentoutta suhteeseen kun nainen piereskelee, ja myös seksin aikana. Sitten kehtaa itsekin piereskellä ja voidaan kilpailla, kumpi saa aikaan mehevämmät töräytykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme