Kertokaa ensimmäisessä suhteessa olevalle, että onko normaalia, että KUMPPANI PIERESKELEE toisen läsnäollessa?
Mielestäni töykeää, itse en toisten läsnäollessa piereskele. Mielestäni sellainen on moukkamaista, kumppanin mukaan normaalia.
Tämä on minun ensimmäinen suhde.
Voiko joku sivistää nuorempaa naisenalkua?
Kommentit (131)
Piereminen on normaalia. Ihminen pierii 7-8 desiä vuorokaudessa. Ja kyllä se pieriminen kotioloissa on normaalia.
Jos ei ihminen voi kotonaan vapaasti piereskellä, niin huonosti on asiat.
pieruhan on iloinen asia - en ole ikinä kuullut kenenkään itkevän kun joku rupsauttaa - ei kuitenkaan ole korrektia rupsautella missä sattuu esim. ruokapöydässä tai intiimissä tilanteessa
vanha sanonta: se joka pierua pidättelee on sillä jotain salattavaa
Piereskely on osa normaalia elämää, olisi ahdistavaa jos sitä pitäisi piilotella.
Mulla oli miespuolinen kämppäkaveri jokunen vuosi sitten joka toi sitten kerran baarista kauniin ja mukavan naisen kotiin. No, seuraavana aamuna kyseinen nainen makasi kämppikseni kanssa olohuoneen sohvalla (itse istuin lattialla) ja päästi oikein mojovan pierun. Sitten se vaan katsoi kämppistäni ja tuumasi tyynesti, että "Kuule, Mikko(nimi muutettu), muista, että kaikki ihmiset pieree".
Näinhän se on. Ei mitään hävettävää
Tykkään piereskellä paljon. Välillä kuljen ympäri kotia kannikat paljaana ja töräytän oikein äänekkäästi ja varren kanssa.
"Hieno ihminen ei pidä huonoa ilmaa sisällään"
Vierailija kirjoitti:
Jos asutaan yhdessä, täytyy olla ns. pieruvälit, eli pitää voida päästää kaasuja toisen läsnäollessa. Kauhea vaiva mennä joka kerta vessaan pieraisemaan, ja jatkuva pidättely taas aiheuttaa vatsakipua ja on epäterveellistä.
Päästää kaasuja on eri asia kuin "piereskellä".
Yksin ollessani voin kyllä päästää äänekkäitä pieruja, seurassa välttelen turhien äänien päästämistä kuten myös tarpeetonta pahalta haisemista.
Ihan sen vuoksi etten halua tuottaa epämiellyttävyyttä naisseuralaiselleni, se olisi mielestäni epäkunnioittavaa. Pienet pierut kyllä mahtuu peiton alle, isommat voin kyllä mennä päästelemään kauemmas. Hyvin harvoin siihen on todellista tarvetta.
Papuruokia ym voi syödä toisen mukavuuden huomioonottaen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään piereskellä paljon. Välillä kuljen ympäri kotia kannikat paljaana ja töräytän oikein äänekkäästi ja varren kanssa.
Jääkö sulla varsi kannikoitten väliin vai lentääkö se lattialle?
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on osa normaalia elämää, olisi ahdistavaa jos sitä pitäisi piilotella.
Herrasmies tuulettaa vessankin paskottuaan, tai polttaa tulitikun hajua poistaakseen.
Ihan osana normaalia elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Piereminen on normaalia. Ihminen pierii 7-8 desiä vuorokaudessa. Ja kyllä se pieriminen kotioloissa on normaalia.
Paskantaminen ja kuseminenkin on normaalia. Tehdään yleensä ottaen toiset huomioon. Tai ainakin jotkut haluavat huomioida muiden viihtyvyyttä.
Mieheni pieree aina sormeensa ja haistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pieree aina sormeensa ja haistaa sitä.
Kiitos tiedosta. Mahtaa olla naurussa pidättelemistä.
Se joka pierua pidättää se tautia idättää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu hyviin tapoihin. Parisuhteessa on tavoitteena toimia koko ajan niin, että molemmilla on hyvä ja miellyttävä olo. Kenenkään hyvää oloa piereskeleminen ei ainakaan lisää.
No aivan taatusti lisää sen piereskelijän hyvää oloa kun saa turvotusta laskettua ja huonoa ilmaa ulos vatsasta.
Ei tarkoituksella päästellä mutta vahingot on erikseen. Pienessä talossa ei ole mahdollisuuksia päästellä paukkuja toisen kuulematta. Olen muka kuulematta, kun poistun huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies tuulettaa vessankin paskottuaan, tai polttaa tulitikun hajua poistaakseen.
Ihan osana normaalia elämäänsä.
Tulitikkujen polttaminen vessassa pitäisi lailla kieltää! Se paskan, pierukaasujen ja tulitikun rikin löyhkä on sanoinkuvaamattoman kamala yhdistelmä 🤮🤮🤮🤮🤮
Toisille normaalia, toisille ei. Itse en tykkää, minusta se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Ei ole iso vaiva mennä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta voi ymmärtää hienovaraiseksi lemmenkutsuksi.
Only in Finland.
Youtuben pieruvideoilla ihmiset tulevat hyvälle tuulelle ja monet nauravat pieruille.