Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui pikkuasiasta ja kieltäytyi tulemasta lapsemme yo-juhliin ensi lauantaina

Vierailija
28.05.2023 |

Saan kuulemma ihan yksin järjestää ne ja ottaa vieraat vastaan. Syy, mistä hän hermostui oli se, että lapsemme halusi kutsua yo-juhliinsa kavereitaan ja istua meillä iltaa ennen ravintolaan lähtöä. Mies pakkasi kamppeensa ja lähti mökille.

Kommentit (365)

Vierailija
21/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kiinnostaisi tietää, mitä miehen äiti ajattelee poikansa toiminnasta, kun tulee juhliin

Vierailija
22/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa keski-ikäisen miehen kiukuttelua. Eikö tuo ole kaikkien onni, että pysyy poissa pilaamasta tärkeää päivää ja juhlia? Mikä ongelma miehellä oli tuossa asiassa? Vaikka eihän tuohon mitään järjellistä selitystä löydy. Aikuinen mies ei lapsensa puolesta pysty yhtään nöyrtymään ja tulemaan vastaan. Säälittävää.

Kyseessä kaikesta mielensä pahoittava kotityranni, jonka mielestä on aina joku vähän huonosti? Kun juhlat on ohi ja mies palannut draamareissultaan kotiin niin on edessä tiukka keskustelu tulevaisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vaihdatat lukot?

Vierailija
24/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaako, kun et saanutkaan miestä orjaksi juhliisi?

Eikös se olekaan lapsen juhla.

Ei, se on mamman juhla lapsen nimellä.

Vierailija
25/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pilannut aiemmin juhlia, juhlapyhiä tai matkoja? Narsistit tekee noin.

Oma narsisti-isäni jätti rippijuhlani ja ylppärini väliin (odotetusti) ja narsistinen kundikaveri jätti (ei-odotetusti) tulematta ylppäreihini.

Nollatoleranssi tuollaiselle. Jos aikuinen ei osaa tajuta, milloin on se hetki, kun on vaan skarpattava ja siirrettävä omat tunteet sivuun niin sen koko aikuisen voi kyllä siirtää sivuun. MItäpä, jos sinäkin vaan väsähtäisit ja toteaisit, että paskat koko juhlista. Niinpä, aikuiseen on voitava luottaa. 

Vierailija
26/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Mies suuttui, kun päivänsankari haluaa kutsua juhliin myös omia vieraita? 

Meillä oli kans lapsen kavereita ylppäreissä. Pidettiin ne juhlat eri päivänä kuin muut, niin ne kaveritkin pääsi tulemaan. Vieraat oli porrastettu kahden tunnin välein, lapsen kaverit oli siinä jälkimmäisessä slotissa.

Ei se nuoriso siitä kyllä mihinkään ravintolakierrokselle lähtenyt, mutta oli minustakin kiva nähdä sekä niitä lapsen lukiokavereita, että niitä, jotka olivat peruskoulussa kavereita ja jatkoivat toiseen lukioon.

Mun mielestä ylipäätään on fiksua tutustua myös lasten kavereihin! Ja myös heidän vanhempiinsa. Niin tietää, minkälaisessa porukassa se oma lapsi liikkuu. Ja vielä tuo vaihe, kun on just päässy ylioppilaaks - ihan parhautta! Kiva kuulla kaikkien tulevaisuuden suunnitelmat, kun on tuntenut heidät jo pidemmän aikaa <3

Vierailija
27/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tuollaiset istujaiset on itsestään selvä asia. Ei siitä tarvii erikseen edes puhua.

MIksi mies siitä nokkiintui? Miksei hän voisi sitten juhlan jälkeen lähteä ja jättää ne nuoret sinne istumaan? Hävettäis tuommoinen mies. Sanoisin vieraille vaan, että lähti kiukuttelemaan.

Toisaalta onhan tässä vielä viikko aikaa.

Vierailija
28/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä sosiaalisten tilanteiden pelko?

Se ei oikeuta tuollaista toimintaa mutta auttaisi tilanteen ratkomisessa.

Lapselleen ei kyllä noin saa tehdä oli ongelma mikä vaan eli ottakaa asia puheeksi aikuisen yhteisymmärryksen saavuttamiseksi.

Vierailija
29/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit toi olis kyllä kamala tilanne.

Mun oma mies tekee vähän vastaavia juttuja tai usein murjottaakin koko juhlien ajan.

Mut mun mies onkin usein aika järkky tyyppi.

Eikai kaikkien miehet ole samanlaisia?

Vierailija
30/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeä isä. Tottakai nuori saa kutsua omia kavereitaan juhliinsa. Joku muu juttu on taustalla. Selvähän se on, että tämä on iso asia. Ap:n turha hävetä. Erittäin noloa miehelle ja voi pilata koko nuoren juhlan. Anteeksiantamatonta, jos ei juhliin tule.

Vierailija
31/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sinne miehelle tekstarin, että ihan sama sulle tuleeko paikalle vai ei, mutta sinä kerrot kysyjille ihan rehellisesti, mistä on kyse, jos kyselevät miksei miestä näy. Saa sitten miettiä, josko sittenkin kannattaisi tulla paikalle. 

Vierailija
32/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen helmen kanssa?

Vierailija
33/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit toi olis kyllä kamala tilanne.

Mun oma mies tekee vähän vastaavia juttuja tai usein murjottaakin koko juhlien ajan.

Mut mun mies onkin usein aika järkky tyyppi.

Eikai kaikkien miehet ole samanlaisia?

Ei ole kaikki. Mikset ole jättänyt miestä?

Vierailija
34/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kiinnostaisi tietää, mitä miehen äiti ajattelee poikansa toiminnasta, kun tulee juhliin

No meillä on ollut poikansa äiti juhlissa eikä ole kommentoinut mitenkään aikuisen lapsensa eli juhlakalun isän poissaoloa. Hänestähän ne ongelmat juontuivat alunalkaenkin. 

Vierailija
35/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo hänen lähteminen sinulta jotenkin pois? Anna mökkeillä, järjestä juhlat ja laita kuvia Whatsapilla. Muista kertoa kaikille vieraille syy, niin eivät tuttavat jatkossa turhaan tuhlaa postimerkkejä miehesi kutsuihin.

Vierailija
36/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä triggeröidyn tästä, ihan vaan siks, että mun mies hankaloitui aina juhlien tullen. Mä sain sitten järjestää, sosialisoida, hymyillä ja tsempata lapselle ja esittää, että kaikki on hyvin. Mies oli vaan outo, joskus enemmän, joskus vähemmän. Olen myöhemmin miettinyt, että mahtoiko olla aspergeri vai ihan muuten vaan alkoholisti. Traumat näköjään jäi. 

Vierailija
37/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaako, kun et saanutkaan miestä orjaksi juhliisi?

Miehen ikioman lapsen juhliin. 

ohis

Vierailija
38/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies :D Taitaa olla taustalla nyt jotain muutakin

Vierailija
39/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän usein uhkailee juurikin juhlien lähellä ja osoittaa valtaansa.

ap

Vierailija
40/365 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on ollut poikansa äiti juhlissa eikä ole kommentoinut mitenkään aikuisen lapsensa eli juhlakalun isän poissaoloa. Hänestähän ne ongelmat juontuivat alunalkaenkin. 

Siis onko tuo isä aikaisemminkin tehnyt katoamistemppuja juuri ennen tärkeitä juhlia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan