Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelosen "petolliset"

Vierailija
28.05.2023 |

https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3414)

Vierailija
121/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oppisi jättämään nää "somepersoonat" ja tubettajat pois niin viittis ehkä katsoakkin..

Vierailija
122/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija Pelli sanoi jotain sellaista, että raha kuuluisi heille uskollisille eikä petolliselle, koska he keräävät sitä pottia. Mutta eikös se ole yhteinen potti ja ihan yhtä lailla petollinenkin on oikeutettu sen voittamaan, eikö? Ovathan petollisetkin mukana ryhmätehtävissä. Eivät he sabotoi tehtäviä, vaan on tottakai myös heidän etu, että hopeaharkkoja löytyy mahdolisimman paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan virkistävää, että kerrankin reality-ohjelma, jossa ei voi päästä turvaan immuniteetin, amuletin, kultakolikoiden, noppien, onnenavainten, jokerien tai kultaisten perunoiden turvin.

Jaahas, vedänkin sanani takaisin. Tuli tähänkin peliin hetkellinen turva, kilpi. Sillä voi suojautua veriteolta yhden yön ajan.

Vierailija
124/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huomannut Porkalta mitään Sitan aliarvioimista taas päälle puhumista. Se, että Porkka heitti nopsasti ilmoille, että Sita voisi tirauttaa itkut, jos joku epäilee oli miekestäni selvää huumoria. Sitahan on niin kiltin ja herttaisen oloinen, ettei häntä kukaan epäile, sitä Jannekin tarkoitti. Ikävää varmaan Jannen katsoa ohjelmaa kotona ja nähdä Sitan negatiivisiset kommentit hänestä, jos hän on itse ajatellut Sitasta pelkkää hyvää ja luottanut kolmikkoon.

Mun mielestä oli tyypillistä Sitaa reagoida noin. Siis siinä mielessä, millaisen vaikutelman hänestä saa somessa. Hän ehkä liian herkästi näkee, että miehet vähättelevät naisia.

Vierailija
125/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jungner vieraana uusimmassa podcast-jaksossa?

Äh, jakson nimi on Miksi ihmiset pitää mua fiksuna?!! eli oletan vieraan olevan Karo? Paljon mielummin olisin kuullut Mikael Jungnerin ajatuksia ohjelmasta ja kohtalostaan. Miltä tuntui tulla murhatuksi ensimmäisenä, mitä ajatteli omasta "muistotilaisuudesta", keitä veikkasi petollisiksi ja mitä mieltä oli petollisista, kun heidän henkilöllisyys valkeni? Karon ajatukset on jo aika lailla tiedossa. Jungnerilla olisi voinut olla kiinnostavampaa pohdintaa. Hän sai liian vähän ruutuaikaa.

Vierailija
126/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten Sara Chafakin huulet on noin turvonneet? Oli nuorena niin kaunis.

Eikä pelkästään huulet. Tuntuu, että muuallakin kasvoissa on fillereitä. Puhuminen ja hymyily näyttää työläältä. Harmi tosiaan. Jotenkin sokaistuvat peilikuvalleen. Eivät ymmärrä, että luonnollinen on kauniimpaa.

Vierailija
127/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rikostoimittaja (ei Pelli vaan se nuorempi nainen) oli yllättävän määrätietoinen ja jopa vähän hyökkääväkin tuossa pyöreän pöydän äärellä. Syytti siis Helmenkalastajaa "likaisesta pelityylistä" (mihin viittasi?) ja veikannee ensi viikollakin Juhanaa.

Vierailija
128/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiikohan petolliset kammiossaan myös pyöreän pöydän taktiikasta? Ainakaan sitä ei näytetä, jos sopivat. Eli ketä syyttävät, ketä kannattaa äänestää? Vai toimiiko kaikki 3 oman intuition varassa?

Vierailija
129/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotteko, että voittopotti menisi uskollisille vai petollisille? Itse olen jotenkin automaattisesti petollisten puolelle ja huomaan toivovani heille onnistumisia. Vaikka ennen ohjelman alkamista olin varma, että olisin team uskolliset eli ns. hyvien ihmisten puolella. Näin se muuttuu..:D

Vierailija
130/3414 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että minusta on vähän outo ja tylsä ratkaisu, että katsojille kerrotaan se ketkä ovat petollisia. Toki ymmärrän, että näin päästään katsomaan suoraan niitä juonitteluja ja näkemään molempien ryhmien strategiat ja puolet mutta vähän meh silti.

Vierailija
131/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mahtava ohjelma!Kirkkokohtaus oli niin jännä.Muistelkaapa Siskonpeti sarjaa,kyllä siinäkin oli tosi rankkaa huumoria tehty mm. kirkossa.

Vierailija
132/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotteko, että voittopotti menisi uskollisille vai petollisille? Itse olen jotenkin automaattisesti petollisten puolelle ja huomaan toivovani heille onnistumisia. Vaikka ennen ohjelman alkamista olin varma, että olisin team uskolliset eli ns. hyvien ihmisten puolella. Näin se muuttuu..:D

Petollisten kanssa, mutta siihen vaikuttaa eniten se, että Porkka on petollinen. Tykkäsin Porkasta paljon julkkis bb:ssä. Jos esimerkiksi Helmenkalastaja, Gustafsson ja Chafak olisivat olleet petollisia niin tuskin olisin ollut niiden puolella.

Vierailija
133/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä nuo uskolliset ovat epäonnistuneet. Oma äänestettiin pois vain siksi että porukan "välkky" (siis pari osumaa liikaa ottanut ent. nyrkkeilijä) hyökkäsi hänen kimppuunsa ja muut olivat varovaisuuttaan ihan samaa mieltä. Todellisia petollisia ei ole arvailuissa esiintynyt juuri lainkaan. Jos ei touhu korjaannu, fanitan ilman muuta petollisia.

Vierailija
134/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen yllätys tämä ohjelma.

Viihdyttävää seurata, kuinka Helmenkalastaja "tietää" aina kaiken. Hän tiesi varmasti, ketkä ovat petollisia, mutta yksikään arvaus tai "tieto" ei osunut kohdilleen. Hän oli myös varma siitä, kuka on Mikaelin omainen, ja pieleen meni.

Vierailija
135/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jotenkin väärin, että vain nuo kolme saa päättää, kenet  heitetään ulos.

Koska siellä on paljon nuoria, on selvää, että he yrittävät heittää vanhempia rekan alle.

Sitä samanlaista syrjintää vanhempia kisaajia  kohtaan, on joka ikisessä tosi tv ohjelmassa.

Vierailija
136/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siellä on paljon nuoria, on selvää, että he yrittävät heittää vanhempia rekan alle.

Sitä samanlaista syrjintää vanhempia kisaajia  kohtaan, on joka ikisessä tosi tv ohjelmassa.

Tähän mennessä on nähty vain yksi öinen lístíminen ja sen uhrin valinnassa ikämies Porkka oli kovinkin määräävässä asemassa. Jungner ei ollut joukossa mikään seniori. Pelli taitaa muuten olla kaikkein vanhin.

Vierailija
137/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan koko sakki myös osaltaan päättää, kuka lähetetään pois. 3 petollista listii yhden ja koko porukka heittää toisen ulos per jakso.

Vähän hidastempoinen ja noiden tehtävien tekemiseen voisi käyttää enemmän aikaa, spekulaatiopuheet osaltaan kiinnostavia, mutta ehkä annetaan liikaa aikaa niille.

Vierailija
138/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huomannut Porkalta mitään Sitan aliarvioimista taas päälle puhumista. Se, että Porkka heitti nopsasti ilmoille, että Sita voisi tirauttaa itkut, jos joku epäilee oli miekestäni selvää huumoria. Sitahan on niin kiltin ja herttaisen oloinen, ettei häntä kukaan epäile, sitä Jannekin tarkoitti. Ikävää varmaan Jannen katsoa ohjelmaa kotona ja nähdä Sitan negatiivisiset kommentit hänestä, jos hän on itse ajatellut Sitasta pelkkää hyvää ja luottanut kolmikkoon.

Mun mielestä oli tyypillistä Sitaa reagoida noin. Siis siinä mielessä, millaisen vaikutelman hänestä saa somessa. Hän ehkä liian herkästi näkee, että miehet vähättelevät naisia.

Todellakin voi odottaa Sitalta tuollaista suhtautumista. Heti olettaa vanhemman miehen ylenkatsovan häntä ja heittäytyy marttyyriksi. Heikko itsetunto taitaa olla.

Vierailija
139/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä osa ei sovi ohjelmaan. Kirkko on pyhä paikka ja siellä ei siunata eläviä.

Sinne ei sovi arvuuttelu ja riehuminen.

Hohhoijaa. Kirkoissa on kuvattu sekä Suomessa että maailmalla lukuisia sarjoja ja elokuvia, missä tapahtuu paljon, paljon pahempaakin kuin fiktiivinen muistotilaisuus tai ARVUUTTELU (kamalaa). Leffoissa ja sarjoissa kirkon tiloissa on mm. murhattu, nakuiltu, petetty, pantu, ilakoitu, valehdeltu, hyväksikäytetty kuoropoikia, tanssittu, riidelty, riehuttu, pukeuduttu säädyttömästi, noustu kuolleista, häpäisty ruumista/arkkua, pilkattu jumalaa, oltu humalassa, käytetty vajvempia päihteitä, jne jne.

Moni noistakin fiktiivistä tapahtumista on kuvattu ihkaoikeissa kirkoissa!

Taidat olla aika kellarissa elänyt, jos Petollisten kirkkokohtaus oli mielestäsi pahinta mahdollista pyhän paikan häpäisyä.

Vierailija
140/3414 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voi odottaa Sitalta tuollaista suhtautumista. Heti olettaa vanhemman miehen ylenkatsovan häntä ja heittäytyy marttyyriksi. Heikko itsetunto taitaa olla.

Voih. Mä en seuraa häntä ollenkaan somessa, tiedän vain TTK-esiintymisen kautta ja siinä ohjelmassa vaikutti mukavalta.

Onpa harmi, jos Sita on juuri tätä "tuntosarvet liian herkillä" olevaa ihmistyyppiä, joka näkee epäkohtia sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole. Esim. jos tarjoilija hymyilee hänelle työnsä puolesta ystävällisesti, Sita tilittänee somessa, että ällöttävää, kun taas tarjoilija yritti flirttailla hänelle? Ylireagoiva luonne?