Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Sitasta voisi sanoa. Hiljaisessa vedessä kalat kutevat.
Nyt kun Petollisten välit meni poikki, eikö Heikki ja Sita olisi voineet enimmistöäänillä päättää, että ensi yönä murhataan sinut, Janne?
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää toi Sita ja Heikki! Eikös tolla Sitalla ole ollut jotain mt-ongelmia, jostain olin lukevinani. Mut joo niin oikeassa elämässäkin ihmiset luottaa tommosiin ns hissukoihin. Elinan kanssa en lähtis reissuun. Hirvee röyhä.
Olet oikeassa ja väärässä. Murrosikäisenä Sita on kipuillut kuten valtaosa murrosikäisistä. Mutta hän on tosielämässä avoin ja rehellinen. Herättää tietysti kateellisia ajatuksia niillä joilla oli ensimmäisessä jaossa samat pelikortit mutta eivät ole menestyneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo väittää koko ajan, että kaikki tippuneet on olleet nuorison edustajia ja vanhemmista ei ole tippunut vielä kukaan. Onko heistä Mikael Jungner enemmän nuorisolainen kuin konkari?
Ovat jo unohtaneet Jungnerin ja Helmenkalastajan. No Juhana on alle kriittisen 50 ikävuoden.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Petollisten välit meni poikki, eikö Heikki ja Sita olisi voineet enimmistöäänillä päättää, että ensi yönä murhataan sinut, Janne?
Ilmeisesti säännöt eivät salli sitä. Muutenhan se olisi kannattanut tehdä jo edellisenä yönä.
Vierailija kirjoitti:
Olis ollut hauskaa, jos Heikki olisikin salaa pelannut Jannen kanssa ja olisi virittänyt Sitalle ansan. Sita ainoana Jannea äänestäneenä olisi jäänyt nalkkiin.
Olisi kyllä ollut huikea käänne. Heikki olisi vain naureskellut.
Jos olisin Janne niin heittäisin Sitan tai Heikin nimen esiin ja rupeisin pelaamaan. Luulen et nyt tajusi et nämä kaksi pitää yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Uusin jakso katsottu. Huh!
Heikin ja Sitan vainoharhoista tulee mieleen viime vuoden BB, jossa naiset näki Reeon jonsin pahuuden ilmentymänä, jonka uskoivat juonittelevan 24/7. Vaikka oikeasti Reeo puhui pelistä pari minuuttia, loppuajan chillasi ja piti muista huolta. Kun taas nämä vaivoharhaiset epäilijät itse juonittelivat (ja stressasivat) aivan koko ajan. Toivottavasti Jannelle käy kuten Reeolle ja lopulta voittaa.
Viatonta ja herttaista esittävästä Sitasta tulee vähän mieleen myös Selviytyjien Tytti, joka uhriutui ja kuvitteli Ismon Isona Pahana Sutena, josta oli pakko päästä eroon.
Sinäpä sen sanoit! Molemmat kokeneempia herrasmiehiä, ystävällisiä ja vilpittömiä. Tosin ei voi sanoa, että Janne kokisi ihan samaa nuorten naisten vainoharhaa, kuin mitä Reeo sai osakseen, sitä oli jopa ahdistavaa seurata. Toivon Jannen voittoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerää alkaa petollisen Sitan äänestämään omiaan! Ihan idiootti veto! Meni maku koko ohjelmasta.
Voi hyvät hyssykät sentään, tajutkaa nyt että on _erittäin_ epätodennäköistä päästä koko petolliskolmikolla finaaliin. Tai no joo, hyväuskoisten sinisilmäisten hölmöjen suomalaisten kohdalla näköjään jo melko todennäköistä, huomaa sekä ohjelmassa että täällä palstalla kun itkettää kun "meni maku ohjelmaan kun petollisetkin osaavat pelata keskenään" ;)
Pari sivua sitten todettiin, että Aussien versiossa kävi juuri näin. Että se siitä erittäin epätodellisesta.
Mutta oliko välttämättä kolme alkuperäistä petollista vai oliko osa myöhemmin värvättyjä? Joku petollinen oli mahdollisesti pudotettu ja uskolliset ehkä saatu erehtymään määrästä.
Kolme petollista oli lopussa, muuta ei tarina kertonut.
AUSseissa oli lopussa kolme petollista, joista yksi värvätty. Värvätä vain jos yksi alkuperäinen petollinen on pudonnut pois. Vaikka seuraavissa kahdessa jaksossa häädettäisiin petollinen, on lopullisessa raadissa ainakin yksi alkuperäinen petollinen ja mahdollisesti myös värvätty petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää toi Sita ja Heikki! Eikös tolla Sitalla ole ollut jotain mt-ongelmia, jostain olin lukevinani. Mut joo niin oikeassa elämässäkin ihmiset luottaa tommosiin ns hissukoihin. Elinan kanssa en lähtis reissuun. Hirvee röyhä.
Olet oikeassa ja väärässä. Murrosikäisenä Sita on kipuillut kuten valtaosa murrosikäisistä. Mutta hän on tosielämässä avoin ja rehellinen. Herättää tietysti kateellisia ajatuksia niillä joilla oli ensimmäisessä jaossa samat pelikortit mutta eivät ole menestyneet.
Mistä sitä tietää miten kukin on menestynyt;) myös ilman mt-ongelmia. Vaikutti jo erikoiselta TTK kisoissa. Ei ehkä niin pulmunen mitä antaa olettaa..
Musta jaksossa huomasi hauskasti, että Sita ei tosiaan ole pelannut peliä oikeasti uskollisena. Ajatteli hieman naiivisti, että kun hän nyt vaan nostaa jonkun ihmisen nimen esiin puheissaan ja myös pyöreässä pöydässä, niin varmaan muutkin sitten lähtevät siihen mukaan. Mutta kun uskolliset ovat ihan oikeasti monta päivää pyöritelleet vaihtoehtoja mielessään ja yrittäneet löytää vinkkejä ja tehdä arvioita toisistaan, niin ei se yhden päivän puheilla muutu.
Erikoinen juttu, kun pyöreän pöydän ääressä Nipa pyysi Sitaa kertomaan jonkun nimen, niin muut sanoivat heti kovasti että ei saa painostaa! Vaikka muitakin roustataan ja painostetaan joka kerta pahemmin. En ymmärrä, jotkut päästetään helpommalla
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Janne niin heittäisin Sitan tai Heikin nimen esiin ja rupeisin pelaamaan. Luulen et nyt tajusi et nämä kaksi pitää yhtä.
Toivottavasti tajusi. Heikki olisi varmaan helpompi pudottaa, kun hänen nimensä on ollut esillä. Sitan luotettavuutta voi ainakin kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella ala-arvoista ottaa esille että Sitalla on ollut "jotain mt-ongelmia". Miten se liittyy tähän peliin mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Ellu ja Tinze jo ihan varmoja että petollinen on Juuso 😁
Ellu on, Tnze peesaa muita kun ei se uskalla sanoa mitään omia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Musta jaksossa huomasi hauskasti, että Sita ei tosiaan ole pelannut peliä oikeasti uskollisena. Ajatteli hieman naiivisti, että kun hän nyt vaan nostaa jonkun ihmisen nimen esiin puheissaan ja myös pyöreässä pöydässä, niin varmaan muutkin sitten lähtevät siihen mukaan. Mutta kun uskolliset ovat ihan oikeasti monta päivää pyöritelleet vaihtoehtoja mielessään ja yrittäneet löytää vinkkejä ja tehdä arvioita toisistaan, niin ei se yhden päivän puheilla muutu.
Meni kyllä hieman naiivina tuohon tilaisuuteen. Virhearvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ala-arvoista ottaa esille että Sitalla on ollut "jotain mt-ongelmia". Miten se liittyy tähän peliin mitenkään?
Katsos kun luusereita suututtaa että jotkut menestyvät. Siksi pitää yrittää mustata niiden menestyvien nimiä että itsellä ei olisi niin paha olo. Eihän se tietysti mitään auta, sapen maku suussa vain pahenee.
No ihan näinä päivinä oli juttu jossain missä tämä Sita itse kertoi mielenterveysongelmistaan.
En olisi mistään muusta edes tunnistanut. En edes tiedä kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
D-listan julkkiksia ja ö-sarjan juontaja, tuskin katson.
Niin. En minäkään olisinkardonut, mutta sitten kokeiltiin täällä kotona.
Ennakkoluulot ei nyt olleet oikeassa..
Se on hyvä. Tykkään seurata. Odotan jo seuraavaa kausia.
Marita, Jade, Janne ja Jukka ovat olleet varsin hiljaa. Mutta eipä Nipakaan ole hirveästi kertonut.