Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Bond-näyttelijästä naiset pitää eniten?

Vierailija
28.05.2023 |

Mikä vetoaa naisiin?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vaihtoehtoa: Olen nainen enkä olisi halunnut nähdä näitä tuloksia.

Vierailija
62/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin just tulossa sanomaan että ei ainakaan Putinilta näyttävä Daniel Craig. Nää vastaukset on jonkun miespuolisen trollin vastauksia.

Miehillä äänestystulos olisi erilainen. Connery todennäköisesti 1. ja Craig 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän vaihtoehtoa: Olen nainen enkä olisi halunnut nähdä näitä tuloksia.

Kaikille brittinäyttelijöulle löytyy ottajansa.

Vierailija
64/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timothy Dalton on eniten omaa tyyppiä. Vakavin kaikista Bondeista (Craigia lukuunottamatta) ja myös komea kuin mikä.

Vierailija kirjoitti:

Ketähän on seuraava Bond?

Monet ovat huudelleet mustan Bondin perään, ja monet haluavat juuri Idris Elban kyseiseen rooliin. Itse haluaisin mieluummin Colin Salmonin, joka oli Resident Evil -elokuvien James Shade... sekä itse asiassa MI6-agentti Brosnanin Bondeissa (M:n oikea käsi). Hän näyttää paljon enemmän Bond-tyyliseltä agentilta kuin Elba (Salmon on meinaan komein koskaan näkemäni musta miesnäyttelijä), ja näyttää vieläkin samalta kuin 20 vuotta sitten Die Another Dayssä. On hieman yli kuusikymppinen ja näyttää silti tältä: www.facebook.com/ChainofHopeUK/photos/a.1002706159765861/38773858089645…

Vierailija
65/72 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timothy Dalton on eniten omaa tyyppiä. Vakavin kaikista Bondeista (Craigia lukuunottamatta) ja myös komea kuin mikä.

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat huudelleet mustan Bondin perään, ja monet haluavat juuri Idris Elban kyseiseen rooliin. Itse haluaisin mieluummin Colin Salmonin, joka oli Resident Evil -elokuvien James Shade... sekä itse asiassa MI6-agentti Brosnanin Bondeissa (M:n oikea käsi). Hän näyttää paljon enemmän Bond-tyyliseltä agentilta kuin Elba (Salmon on meinaan komein koskaan näkemäni musta miesnäyttelijä), ja näyttää vieläkin samalta kuin 20 vuotta sitten Die Another Dayssä. On hieman yli kuusikymppinen ja näyttää silti tältä: www.facebook.com/ChainofHopeUK/photos/a.1002706159765861/38773858089645…

Salmon on ihan liian vanha. Ja Richard Ayoade olisi ihan täydellinen. Ihonväri on sopiva, puhetapa halutessaan terävän älykäs (osaa olla myös muuta kuin nörtti, vaikka usein vetää sitä roolia, mutta NAthan Barley)

Vierailija
66/72 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olitko Turusta?

Vierailija
67/72 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nick-Nackista

Vierailija
68/72 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Craig ehdottomasti. Connery toki hyvä tyyppi koska kannatti Skotlannin itsenäisyyttä.

Siis nämä romuluiset tiiliskivet voittivat äänestyksen naisten mielipiteen mukaan...??

Vierailija
69/72 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Craig ehdottomasti. Connery toki hyvä tyyppi koska kannatti Skotlannin itsenäisyyttä.

Siis nämä romuluiset tiiliskivet voittivat äänestyksen naisten mielipiteen mukaan...??

Ei ainakaan tämän naisen. Oma järjestys: Dalton, Moore, Connery, Brosnan, Craig, Lazenby.

Vierailija
70/72 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset eivät valitse James Bondia.

Naiset haluaisivat rooliin stereotyyppisen komean miehen kuten Jamie Dornanin, geenivoittajan ja romanttisten unelmien kohteen.

Roolihahmo olisi Harlekiinikirjojen unelmamies jolla on päällä jännyysaspekti eli agenttirooli, ja sisällä tuleva perheenisä joka paistattelee päivää edustusvaimonsa kanssa viinitilallaan.

Vierailija
71/72 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger Moore. Tykkään siitä, miten hän toi leffoihin tietynlaista charmikasta huumoria.

Vierailija
72/72 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut JB fani näiden uusien leffojen ansiosta. Aivan huikeita kohtauksia Skyfallissa Ja Spectressä. Mads ja muut pahikset (Benicio) hyviä.

Minä taas en pidä uusissa Bondeissa siitä, että niissä on niin paljon noita toimintakohtauksia ja räiskintää. Vanhoissa Bondeissa keskityttiin enemmän tarinan juoneen ilman liikaa räiskimistä.